Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 132

Discussie: Garden of Eden 2.0

  1. #16
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    Ik kon er persoonlijk wel om lachen. Vaak gaat het uiteindelijk om de uitwerking in combinatie met de prijs of je iets de moeite waard vind of niet.
    Het is een beetje lastig beoordelen zonder film materiaal of demo. Dan pas kan ik beoordelen of ik de combinatie met de uitwerking en de prijs het de moeite waard vind om hem te kopen. Ik ben Royal fan , en zal het allemaal wel goed komen.

  2. #17
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ben benieuwd naar de demo iig Ziet er veelbelovend uit!

  3. #18
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Misschien ben ik te kritisch en moet ik het filmpje afwachten maar de 'oude' versie had 240 shots voor dezelfde prijs. En ik verwacht nadat hij vorig jaar is afgekeurd dat deze versie minder is dan de oude.

  4. #19
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Misschien ben ik te kritisch en moet ik het filmpje afwachten maar de 'oude' versie had 240 shots voor dezelfde prijs. En ik verwacht nadat hij vorig jaar is afgekeurd dat deze versie minder is dan de oude.
    Ik snap wat je zegt, maar vergeet niet dat Royal zelf meerdere keren heeft uitgesproken dat de GoE hun parade-paardje is. Natuurlijk zullen ze iets minder risico kunnen en willen nemen maar ik ga er desondanks vanuit dat ook de 2.0-versie een prachtbak zal zijn!
    www.huismanvuurwerk.nl

  5. #20
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Ik snap wat je zegt, maar vergeet niet dat Royal zelf meerdere keren heeft uitgesproken dat de GoE hun parade-paardje is. Natuurlijk zullen ze iets minder risico kunnen en willen nemen maar ik ga er desondanks vanuit dat ook de 2.0-versie een prachtbak zal zijn!
    daar twijfel ik ook niet aan;) alleen de prijs/ het aantal shots vind ik hem voor zover ik nu kan oordelen een beetje prijzig. je hebt 4 x 25 shots cakes voor 100 euro ook bij royal. ik heb nu het idee dat ze een beetje profiteren van de goede naam van GOE. ik hoop dat een filmpje het tegendeel bewijst en mijn mening 180 graden laat draaien, maar afgaande op wat ik nu lees laat ik deze waarschijnlijk staan.
    Laatst gewijzigd door kloesje; 18 september 2014 om 10:02 Reden: fout in tekst

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Misschien ben ik te kritisch en moet ik het filmpje afwachten maar de 'oude' versie had 240 shots voor dezelfde prijs. En ik verwacht nadat hij vorig jaar is afgekeurd dat deze versie minder is dan de oude.
    Ik zie het punt eerlijk gezegd niet. Nu heb je evenveel cakes van 500 gram. Je krijg inderdaad maar 150sh in plaats van 240 shots. Maar dat betekent dan wel dat deze 20gr per shot schiet i.p.v. 12,5 gr. Is dat dan geen verbetering?

  7. #22
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Snap de heisa nooit zo goed om de euro's per schot, prijs/kruit verhouding e.d.

    Ik kijk gewoon naar de uitwerkingen en dán naar de prijs. Als de uitwerkingen top zijn en deze staan naar MIJN mening goed in verhouding met de prijs, dan zegt de kuitinhoud me weinig.

    Ben benieuwd naar de reallife uitwerkingen van de producten dit jaar. Films voorafgaand aan de demo mogen van mij achterwege blijven.

  8. Deze 6 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  9. #23
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.500
    Thanks
    714
    761 waarderingen in 417 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Snap de heisa nooit zo goed om de euro's per schot, prijs/kruit verhouding e.d.

    Ik kijk gewoon naar de uitwerkingen en dán naar de prijs. Als de uitwerkingen top zijn en deze staan naar MIJN mening goed in verhouding met de prijs, dan zegt de kuitinhoud me weinig.

    Ben benieuwd naar de reallife uitwerkingen van de producten dit jaar. Films voorafgaand aan de demo mogen van mij achterwege blijven.
    Ik snap wat je bedoelt, en herken ook dat ik soms cakes koop voor 30 cent per shot en soms ook bijna 2 euro per shot, dus in die gevallen kijk ik ook echt naar de uitwerkingen, en niet naar prijs/gram per shot.

    Alleen soms ga je producten met elkaar vergelijken, en kom je er achter dat je voor de een 20 shots krijgt voor 45 euro, en bij de ander 25 shots voor 25,-. Dan is het toch niet zo gek dat je even de prijs per shot bekijkt en dan voor de goedkoopste gaat?

    Aantal grammen per shot kijk ik eigenlijk nooit naar. Soms kan er uit 10 gram meer komen dan 15 gram. Ook sommige 20-25 grams-shots zijn niet (of amper) groter dan 10 grams-shots.

  10. Deze gebruiker waardeert Willymeuf voor het bericht:


  11. #24
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Snap de heisa nooit zo goed om de euro's per schot, prijs/kruit verhouding e.d.

    Ik kijk gewoon naar de uitwerkingen en dán naar de prijs. Als de uitwerkingen top zijn en deze staan naar MIJN mening goed in verhouding met de prijs, dan zegt de kuitinhoud me weinig.
    Zo kijk jij ja maar niet iedereen, ook ik kijk vaak eerst naar de prijs voordat ik naar een filmpje ga kijken want niet elke cake ( ook al is hij nog zo mooi ) kan ik aanschaffen en moet ik de keuze maken dat ik liever wat meer kleinere cakes afsteek dan 1 grote bak, hoe graag ik het ook zou willen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  12. #25
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Ik snap wat je bedoelt, en herken ook dat ik soms cakes koop voor 30 cent per shot en soms ook bijna 2 euro per shot, dus in die gevallen kijk ik ook echt naar de uitwerkingen, en niet naar prijs/gram per shot.

    Alleen soms ga je producten met elkaar vergelijken, en kom je er achter dat je voor de een 20 shots krijgt voor 45 euro, en bij de ander 25 shots voor 25,-. Dan is het toch niet zo gek dat je even de prijs per shot bekijkt en dan voor de goedkoopste gaat?

    Aantal grammen per shot kijk ik eigenlijk nooit naar. Soms kan er uit 10 gram meer komen dan 15 gram. Ook sommige 20-25 grams-shots zijn niet (of amper) groter dan 10 grams-shots.

    Ik denk dat we iets te ver afdwalen van het oorspronkelijke onderwerp (GOE 2.0), maar natuurlijk ga je producten vergelijken, ook ik. Wat ik duidelijk wil maken is dat een afweging maken puur op gewicht en aantal schoten in mijn ogen wat kort door de bocht is.

    @Torr: Zoals ik aangeef, het is mijn mening. Iedereen kan uiteraard het beste voor zichzelf kiezen wat hij wel of niet aanschaft en om welke redenen.

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  14. #26
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik zie het punt eerlijk gezegd niet. Nu heb je evenveel cakes van 500 gram. Je krijg inderdaad maar 150sh in plaats van 240 shots. Maar dat betekent dan wel dat deze 20gr per shot schiet i.p.v. 12,5 gr. Is dat dan geen verbetering?
    Beste Grizmo Raizor,

    als het goed is moet het inderdaad een verbetering zijn (anders lijkt me ook geen GOE 2.0). echter zie ik ook bij royal 4 25 shots cakes voor 100 euro ook 500 grammers als ik het goed heb. waardoor ik op dit moment de GOE in verhouding dus iets te duur vind. neemt echter niet weg dat mijn mening kan draaien na het zien van een filmpje.

  15. #27
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Beste Grizmo Raizor,

    als het goed is moet het inderdaad een verbetering zijn (anders lijkt me ook geen GOE 2.0). echter zie ik ook bij royal 4 25 shots cakes voor 100 euro ook 500 grammers als ik het goed heb. waardoor ik op dit moment de GOE in verhouding dus iets te duur vind. neemt echter niet weg dat mijn mening kan draaien na het zien van een filmpje.
    We gaan t zien ik hoop van ganser harte dat die goed presteert voor mijn part 25 gr per shot of wat dan verrassends ook. De demo zal het uitwijzen...

  16. #28
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik zie het punt eerlijk gezegd niet. Nu heb je evenveel cakes van 500 gram. Je krijg inderdaad maar 150sh in plaats van 240 shots. Maar dat betekent dan wel dat deze 20gr per shot schiet i.p.v. 12,5 gr. Is dat dan geen verbetering?
    De garden of eden 2.0 heeft 1851 gram dus dat zou op 12,34 gram per schot komen.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  17. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    De garden of eden 2.0 heeft 1851 gram dus dat zou op 12,34 gram per schot komen.
    Dit gaat waarschijnlijk niet helemaal op vanwege de diverse verschillende effecten. Bijv een salute zal 4 gr lift + 2 gr. burst hebben en andere effecten zullen daardoor meer grammen mee kunnen krijgen. Maar we gaan het vanzelf zien.......

  18. #30
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    De demo zal uitwijzen of hij zijn geld waard is.Tot die tijd kunnen we lekker speculeren.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  19. Deze gebruiker waardeert Reverser voor het bericht:


Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •