Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wonderful World

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mooie cake met een mooie finale.

    www.youtube.com/TheFreakyPyro

    Comment


      #17
      Hoewel deze box slechts 1 effect heeft weet hij mij door de leuke opbouw en verschillende kleuren toch van begin tot eind te boeien. Een prachtige box met zeer mooi uitgewerkte effecten, waar ik op en top van genoten heb.

      Mag duidelijk zijn dat cake D was omgewisseld met een ander nummer en daardoor te vroeg ging.

      Comment


        #18
        Mooie box (kom ik weer aan) deze dezelfde prijs als de golden power, verschil is behoorlijk groot wat kwaliteit aangaat. Voor 100 euro had het een mooie prijs kwaliteits verhaal geweest. 100 euro voor de zena cake box die deze er toch uitblaast tja, ik ben helaas beetje teleurgesteld. Wie weet wat het bij de winkeliers demo's gaat worden. Maar voor nu niet echt positief.

        Comment


          #19
          Ik had mijzelf voorgenomen dit jaar geen cakeboxen te doen, omdat ik na vorig jaar vond dat het qua prijs-aantal shotsverhouding een stuk beter kan! Na het zien van deze box begin ik alleen weer hard te twijfelen! Wat was dat goud ontzettend mooi en wat bleef het lang hangen! Voor 100 euro zou je denk ik een topcakebox hebben!

          Comment


            #20
            Dat heerlijk kruipende goud doet het hem.
            Enkel vind ik de prijs te hoog voor wat je koopt en mis ik toch wat rode strobe in deze box.
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              #21
              Ik vond 'm wel genietbaar, mooi hangend goud, goed divers tempo (wel jammer dat het oversloeg of verkeerd verbonden was, whatever), had iets meer kleur in gemogen misschien maar...oh, ik zie nu dat ie geen 119 is zoals ik m'n hoofd had maar 138...da's wel een paar tientjes teveel naar mijn mening. Maar als je 't kunt en wilt betalen heb je een erg mooie goudbak in huis!

              Comment


                #22
                Mooie cake box hoor. Goud bleef aardig goed hangen. Voor goud liefhebbers een goede keuze.

                FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                Comment


                  #23
                  Wonderfull World 08-11-2014.

                  Comment


                    #24
                    Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Royal Winkeliersdemo 2014:

                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #25
                      Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

                      Comment


                        #26
                        Hier wordt ik heel blij van. Heerlijk, dat kruipende goud

                        Comment


                          #27
                          Mooi! China filmpje lijkt op die van de demo, dat doet een mens goed!

                          Comment


                            #28
                            Wat een prachtige bak dit zeg...! Inderdaad dat kruipende goud is super! En dan die finale

                            Comment


                              #29
                              Wat een heerlijk einde van zo n prachtbak lekkerr...

                              Comment


                                #30
                                En die finale dan, gewoon een kippenvel momentje
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X