Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wonderful World

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is deze dit jaar weer te verkrijgen? Wordt de 2015 versie nog ergens geschoten?

    Comment


      Ja, deze is nog verkrijgbaar. De kans dat hij ergens geschoten wordt acht ik niet héél groot.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
        Ja, deze is nog verkrijgbaar. De kans dat hij ergens geschoten wordt acht ik niet héél groot.
        Ik zag m nergens staan waar deze verkocht werd. Ik lees ook totaal geen reacties meer hierover wat mij enigszins verbaasd aangezien vorig jaar veel mensen erg positief waren over deze box. Afgelopen O&N heb ik twee versies van 2014 geschoten en deze box verraste mij erg op een positieve manier.

        Mijn vraag is dus of iemand deze nog heeft gezien waar die te koop is en of iemand de evt 2015 versie had.

        Comment


          Had er eentje op de kop getikt bij Huisman voor 100 euro.
          Vond hem niet slecht, maar kon wel merken dat ze niet maximaal gevuld was. Ook ontbrandde bij mij de reserve lont twee keer niet, waardoor ik hem twee keer overnieuw moest aansteken helaas.
          Laatste cake was wel erg leuk, maar zou hem niet nog eens halen

          Comment


            Vind het een hele leuke cakebox, tempo is lekker hoog daardoor veel spektakel. Gouden effecten erg mooi om te zien.

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              Hoe zit het met de boeketgrootte bij deze box? Zit te denken 'm om en om met cakes van die Vuurwerkmania Green Tail Purple Star te doen maar valt 'ie daarbij qua grootte niet beetje in het niet? Zou lullig zijn zo'n anticlimax telkens

              Comment


                Zou ik niet doen Richardus, deze is niet max gevuld en de green tail purple star is en bult meer geweld. Dit is echt een sier doosje om los te schieten vind ik persoonlijk

                Comment


                  Prima Box:

                  Comment


                    Blijft ook een lekkere box. Heb hem er dit jaar weer bij zitten.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
                      Ik zag m nergens staan waar deze verkocht werd. Ik lees ook totaal geen reacties meer hierover wat mij enigszins verbaasd aangezien vorig jaar veel mensen erg positief waren over deze box. Afgelopen O&N heb ik twee versies van 2014 geschoten en deze box verraste mij erg op een positieve manier.

                      Mijn vraag is dus of iemand deze nog heeft gezien waar die te koop is en of iemand de evt 2015 versie had.
                      Dit jaar koop je voor het geld van 1 cruel traction 2 x de wonderfull world bij riezebos. Ik weet wel waar mn geld heen gaat
                      Check onze babypijlen rekken met 52500 stuks! Youtube: kMoqwbTCSOM

                      Comment


                        Ik ook naar een Ct en een WW
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181230_155531.jpg
Vertoningen:1
Grootte:160,8 KB
ID:	1571385

                          Dit jaar voor het eerst geschoten. Prachtig ding

                          Comment


                            Dit vond ik voor zijn formaat een zeer fraaie box, als ik hem weer voorbij zie komen schaf ik hem weer aan.
                            Klapchi

                            Comment

                            Working...
                            X