Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phantom

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Erg mooie aanbieding! Vorig jaar gehad en gewoon 124,95 afgetikt! Mooie box, dus pak je kans!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #32
      voor de gene die deze mooie box nog in de collectie willen hebben, deze box is voor 62.50 te bestellen bij www.megavuurwerkfreaks.nl !

      Comment


        #33
        Kan deze ook krijgen ( 1 + 1 gratis ) voor 135. Vinden jullie 67,5 p.s. een goede prijs voor deze?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Cristaline Bekijk bericht
          Kan deze ook krijgen ( 1 + 1 gratis ) voor 135. Vinden jullie 67,5 p.s. een goede prijs voor deze?
          Jazeker gelijk pakken die kans, leuke prijs ervoor!

          Comment


            #35
            Deze allemaal los geschoten, helaas maar twee op film staan. De eerste cake vond ik erg tegenvallen. Schoot erg hoog, beetje rommelige boeketten en vooral traag. Maar de drie andere cakes waren echt rammers van de bovenste plank. Een beetje slecht gefilmd, maar de reacties van het publiek spreken voor zich. Maargoed, dus wel een cakebox om als box te schieten. Anders is hij te kort.

            Comment


              #36
              2 tegelijk.. Voor de prijs waar ze dit jaar voor in de aanbieding waren heb je dan voor een mooi bedrag een dikke box hoor..

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0087.JPG
Vertoningen:2
Grootte:177,3 KB
ID:	1561419

              Comment


                #37
                55 euro voor dit bakkie een must have of laten staan?

                Comment


                  #38
                  Leuke box toch voor dat geld?

                  Comment


                    #39
                    Besteld voor 55 euro. Ben benieuwd

                    Comment


                      #40
                      Ik krijg deze box dit jaar gratis bij mijn bestelling. Lijkt me op de eerste cake na een erg dikke bak. Mooi goud dat lang blijft hangen.

                      Comment


                        #41
                        Denk dat deze bak wel heel wind gevoelig is. Iemand een idee welke diameter tubes deze heeft? Lijkt op foto 30mm maar twijfel eraan.

                        Al bij al zeer benieuwd. Ga deze na de Golden box 2.0 de lucht in rammen.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
                          Denk dat deze bak wel heel wind gevoelig is. Iemand een idee welke diameter tubes deze heeft? Lijkt op foto 30mm maar twijfel eraan.

                          Al bij al zeer benieuwd. Ga deze na de Golden box 2.0 de lucht in rammen.
                          Heeft 25mm tubes! Heb m vorig jaar gehad! Leuke box!

                          Comment


                            #43
                            Bij VWL Steenbergen een 2014-batch meegekregen, dus oh oh wat zal die droog zijn
                            Ook wel leuk om hem in de winkel te zien staan voor 139,95 euro, terwijl ik er 55 euro voor heb neergelegd. Ziet er allemaal netjes uit, cakes ingepakt in plastic zak.

                            Comment


                              #44
                              Kon deze bak niet laten staan voor 50 euro. De eerste pot doet voor mij echter echt afbreuk aan de rest van de box. Ga deze er dan ook uithalen en eventueel vervangen voor een andere (goud)cake. Iemand suggesties?

                              Comment


                                #45
                                Straat filmpje 2017
                                Jammer van de enorme wind. Maar dat goud bleef zeer lang hangen. Waaiden zelfs 2 straten verder nog op de daken neer. 2014 batch.

                                Comment

                                Working...
                                X