Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phantom

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Tis een mooi bakkie hoorrrrr!!!!
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #17
      absoluut lekker, maar het einde komt me bekend voor..
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        #18
        ja het einde kwam mij ook bekend voor hahahah

        dit is werkelijk waar een topper..

        Comment


          #19
          Ik heb de primeur met een demo film Geschoten bij Kuiper gisteravond.


          Schiet erg hoog. Maar de boeketten zijn flink groot en vol, waardoor dat geen probleem is. Het is wel weer een heleboel goud. We komen al om in de gouden boxen, dus deze voegt gewoon erg weinig toe. Royal heeft ook al zo veel gouden doorlontbakken, dus ik snap de keuze voor deze cakebox niet echt. Dit goud blijft wel erg lang hangen (zeker van de derde en vierde cake). Totaal niet onderscheidend deze cake, maar ik vind hem wel prima. Past in het rijtje Golden Power en Immortal Gold.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #20
            Bedankt voor het filmen DarkSoul! Ik was erg benieuwd naar deze box! Het is zeker belangrijk dat het goud niet gelijk wegvaagt! Anders doet het deze box echt tekort! En dat de boeketten groot en vol zijn helpt zeker! Deze besteld, dus ik hoop dat ik er een goeie aan heb!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
              Ik heb de primeur met een demo film Geschoten bij Kuiper gisteravond.


              Schiet erg hoog. Maar de boeketten zijn flink groot en vol, waardoor dat geen probleem is. Het is wel weer een heleboel goud. We komen al om in de gouden boxen, dus deze voegt gewoon erg weinig toe. Royal heeft ook al zo veel gouden doorlontbakken, dus ik snap de keuze voor deze cakebox niet echt. Dit goud blijft wel erg lang hangen (zeker van de derde en vierde cake). Totaal niet onderscheidend deze cake, maar ik vind hem wel prima. Past in het rijtje Golden Power en Immortal Gold.
              Eerst bedankt voor de film!! Ik snap best je punt van er zijn veel goudbakken. Maar de goudeffecten op zich zijn wel redelijk verschillend, en daarbij bijna alle effecten komen veel terug er zijn gewoon heel veel producten. Het is gewoon heel moeilijk om op een markt waar zoveel producten zijn iets nieuws te bedenken. Daar je beperkt ben tot een hoeveelheid kruid per schot. Wij liefhebbers moeten naar mijn insziens niet teveel kijken van weer goud, maar meer van hoe presteerd het. En wat voor soort goud is het. Trouwens geen aanval op jouw hoor. Maar ik sprak deze week een aantal andere die zeiden op weer andere producten, alweer crackeling dus van daar.

              Comment


                #22
                Ik had de Golden Power nog op mijn lijstje staan, maar die ga ik vervangen voor deze.
                De golden power heeft (te) veel chrysanthemum (dat geniet niet mijn voorkeur) en ik zou hem dan eigenlijk alleen maar kopen om Cake 1.

                Ik ga alleen wel wat wijzigen in de volgorde, zodat cake 2 de finale wordt. Ik schiet er overigens 2 tegelijk, dus het begin ziet er dan ook wel beter uit.

                Comment


                  #23
                  Kijk ook eens bij de wonderfull world! Daar was ik bij Rowy meer van onder de indruk!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
                    Kijk ook eens bij de wonderfull world! Daar was ik bij Rowy meer van onder de indruk!
                    Ik had die ook bekeken en is het aangluren zeker waard, maar deze heeft mijn voorkeur omdat hij (iets) meer variatie heeft. Maar je hebt me toch nog een beetje aan het twijfelen gebracht ;)
                    Laatst aangepast door ReloadeD; 17 December 2014, 08:16.

                    Comment


                      #25
                      Cake voorstelling van de Phantom (met daaronder Garden Of Eden 2.0)
                      Attached Files
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #26
                        En nog een film van mij. Deze keer geschoten bij Rowy, de 14e dec.

                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #27
                          Nog een filmpje. Demo Enschede 19-12-2014.
                          Na de eerste trage eerste cake komt de box lekker los.

                          Comment


                            #28
                            Mijn straatfilm van de Phantom.

                            Laatst aangepast door gietjo; 7 January 2015, 14:46.

                            Comment


                              #29
                              Phantom, volgorde A, C, B, D. Afstand ca. 10 meter.

                              ..

                              Comment


                                #30
                                Soms kom je iets moois tegen wat je graag met je "vrienden" wil delen:


                                Helaas laat mijn budget het niet meer toe, maar wellicht is het nog een optie om te delen....?

                                Comment

                                Working...
                                X