Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 76

Discussie: Ultimate

  1. #1
    VWC-Lid RF JEROEN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2008
    Berichten
    587
    Thanks
    340
    2.008 waarderingen in 260 posts

    Ultimate

    Artikelnaam:Ultimate
    Bruto Gewicht:...
    Netto Kruitgewicht:...
    Aantal Schoten:300
    Effectomschrijving:
    Ultimate 1: golden tail brocade crown, silver tail red strobe, purple tail purple star green,yellow tail yellow star green strobe, red tail red star crackling rain,green tail green star crackling rain, red tail red&green dahlia crackling rain

    Ultimate 2: whistling, red tail red strobe white strobe, crackling mine to red comet tail green coco white strobe, crackling mine to green comet tail red coco white strobe, silver tail silver coco with chrys

    Ultimate 3: (fan-shape)red strobe mine with silver rotation, red tail red,blue, white strobe green tail purple,yellow,green strobe, blue tail purple,blue, golden strobe, chrys mine

    Ultimate 4: golden tail golden willow, blue tail silver strobe, purple tail purple coco blue star, green tail green coco blue star, golden tail golden strobe, red tail crackling

    Ultimate 5: crackling comet, red tail crackling rain, blue star white strobe,
    golden tail golden willow to red, red star white strobe,golden tail golden willow to green, red tail big chrys

    Ultimate 6: (fan-shape)crackling mine to red tail, crackling mine to green tail, red tail red coco crackling green tail green coco crackling, silver tail silver coco crackling, crackling willow

    Tijdsduur:...
    Stijghoogte:...
    Richtprijs:€229,00



    Naam: RFC141430-3D.jpg
Bekeken: 1035
Grootte: 178,0 KB
    Laatst gewijzigd door RF JEROEN; 12 november 2014 om 21:24 Reden: Alleen de juiste productie film in de topic start.
    Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

  2. Deze 11 gebruikers waarderen RF JEROEN voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Knalgoedvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    1.322
    Thanks
    513
    922 waarderingen in 441 posts
    Zo dit ziet er lekker uit zeg! Effectomschrijving is om van te smullen, ik ben zeer benieuwd.

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    klinkt als een box met lekker gevarieerde effecten
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  5. #4
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Sodeju wat een bak. Erg benieuwd naar de uitwerking....

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    ziet er interessant uit, vooral de verschillende maten van cakes en de gevarieerdheid. Alleen de prijs vind ik wel hoog. Misschien niet voor het aantal schoten etc, maar het is wel een bult geld.
    Ben erg benieuwd naar het filmpje.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  7. #6
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    ziet er interessant uit, vooral de verschillende maten van cakes en de gevarieerdheid. Alleen de prijs vind ik wel hoog. Misschien niet voor het aantal schoten etc, maar het is wel een bult geld.
    Ben erg benieuwd naar het filmpje.
    greetzz
    Ik vind de prijs voor een 300shots nog wel meevallen. Als hij goed op een demo presteerd heb ik deze liever dan een triplex 868 van 300shots. Die kost nog iets meer. En de dozen van nu komen steeds meer richting het prof vuurwerk. Prof zullen ze niet halen kwa burst maar de effecten meestal wel.

  8. Deze 3 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  9. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Ik vind de prijs voor een 300shots nog wel meevallen. Als hij goed op een demo presteerd heb ik deze liever dan een triplex 868 van 300shots. Die kost nog iets meer. En de dozen van nu komen steeds meer richting het prof vuurwerk. Prof zullen ze niet halen kwa burst maar de effecten meestal wel.
    Garden of Eden zijn ook 6 cakes, vergeet dat niet. Deze box met 6 cakes en 300 shots... tja, dan kom je dus gemiddeld op 50 shots per cake. Blijft dan niet veel over met 10gr. per shot. Ik denk dat deze dan ook het moet gaan hebben van de snelheid. Enne, ik heb toch echt liever een txb868 hoor. :P

  10. #8
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Netto kruitgewicht bedraagt: 2860 gram.

  11. #9
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Met de GoE v2.0 (en 2 kleurencakes) ben ik hier het meest benieuwd naar. De combi van effecten en schietrichtingen kan zorgen dat deze bak alle andere doet vergeten, als het qua tempo en effectkwaliteit goed zit. Dan zou het dus inderdaad 'the ultimate' zijn. Zou mooi staaltje importeurssuperioriteit zijn.

  12. #10
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ben hier toch wel zeer benieuwd naar!! Hoop ook dat dit echt een zeer ultieme bak is, de effect omschrijvingen liegen er iig niet om

  13. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    399
    Thanks
    296
    204 waarderingen in 125 posts
    Foto van facebook:

    Naam: 1800465_1500663786885045_6145204840231740145_n.jpg
Bekeken: 769
Grootte: 156,8 KB

    Is dus 50 schots per cake. Zal dan wel verschil in kaliber in zitten gezien de verschillende maten cakes. Ben benieuwd!

  14. Deze 2 gebruikers waarderen JeRe voor het bericht:


  15. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2012
    Locatie
    Twente
    Berichten
    356
    Thanks
    10
    476 waarderingen in 153 posts
    Wanneer je deze bak goed doorlont en afsteekt in de straat. Dan kan iedereen zijn spullen wel inpakken, want AMEN! Wat een heerlijke bak!

    Alles in 1. Van tails tot mines, van ishape tot v tot wshape, tot salvo's. Echt alles passeerde de revu en wat een heerlijk felle kleuren!

    Ook slim aangepakt door klein caliber salvo'ste gebruiken en deze af te wisselen met grotere calibers 'single' shots!
    Als deze bak voor een leuke prijs beschikbaar komt, kon dit nog wel een topper der doorlontboxen in spe zijn!

  16. Deze gebruiker waardeert RB89 voor het bericht:


  17. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB89 Bekijk bericht
    Wanneer je deze bak goed doorlont en afsteekt in de straat. Dan kan iedereen zijn spullen wel inpakken, want AMEN! Wat een heerlijke bak!

    Alles in 1. Van tails tot mines, van ishape tot v tot wshape, tot salvo's. Echt alles passeerde de revu en wat een heerlijk felle kleuren!

    Ook slim aangepakt door klein caliber salvo'ste gebruiken en deze af te wisselen met grotere calibers 'single' shots!
    Als deze bak voor een leuke prijs beschikbaar komt, kon dit nog wel een topper der doorlontboxen in spe zijn!
    Wilde dit jaar niet veel vuurwerk, maar een paar mooie doorlont bakken voor 12:00 uur!
    Heb deze besteld zonder gezien te hebben, maar daar heb ik goed aan gedaan zo te horen.
    Filmjes zijn meer dan welkom!

  18. #14
    VWC-Lid MichelWRX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2013
    Locatie
    Near Rotterdam
    Berichten
    269
    Thanks
    386
    856 waarderingen in 248 posts
    Leuk bakkie maar ik geef het er niet aan uit.
    Sorteer ik liever zelf wat maar wel een bak om van te genieten.

    www.youtube.com/TheFreakyPyro

  19. Deze 5 gebruikers waarderen MichelWRX voor het bericht:


  20. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Ze adverteren met minuten lang vuurwerk! Hij duurt amper 90 sec! Vind hem zwaar tegen vallen, toch maar even gaan praten met me dealer! Heb ik er liever een garden of eden voor!

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •