Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 176
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Berichten
    285
    Thanks
    13
    212 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, mijn excuses. Had over het woordje "gedeeltelijk" heen gekeken toen er over een vrijstelling werd gesproken.

    Aangezien elke leek het eind van het jaar zijn kofferbakje vol kan gooien zou er toch een vrijstelling voor een bruto-gewicht tot 25 kilogram voor consumenten moeten zijn? Kan er niets over vinden dus heb er een mailtje naar de IL&T over gestuurd.
    Artikel 1.2.5. tweede lid geeft antwoord op jouw vraag:

    Het is verboden verpakt of onverpakt consumentenvuurwerk, anders dan voor eigen gebruik, in een hoeveelheid van meer dan 25 kilogram per vervoermiddel dan wel professioneel vuurwerk of pyrotechnische artikelen voor theatergebruik te vervoeren, tenzij degene die vervoert tijdens dat vervoer schriftelijk kan aantonen door middel van een inschrijvingsbewijs of een vrachtbrief als bedoeld in de artikelen 20 onderscheidenlijk 29 van de Wet goederenvervoer over de weg, dan wel door middel van een cognossement als bedoeld in boek 8 van het Burgerlijk Wetboek, dat de artikelen zijn bestemd voor een natuurlijk persoon of een rechtspersoon:
    a. die ingevolge het bij of krachtens dit besluit bepaalde, dit vuurwerk of deze pyrotechnische artikelen voor theatergebruik mag opslaan,
    b. die houder is van een vergunning als bedoeld in artikel 3B.1, eerste lid, of
    c. wiens gegevens, als het vuurwerk of pyrotechnische artikelen voor theatergebruik buiten het grondgebied van Nederland worden gebracht, zijn verstrekt bij de melding, bedoeld in artikel 1.3.2, vierde lid, onder f.

    Kortheidshalve gezegd ziet het bovenstaande op bedrijfsmatig vervoer van artikelen, geen vervoer van vuurwerk door consumenten. Daarnaast maakt het voor bedrijven zelfs uit als ze het vanuit het buitenland willen halen of niet; meldingsplicht.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen !!!UPO-Maikie.^ voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Berichten
    148
    Thanks
    164
    90 waarderingen in 52 posts
    er gaan de laatste dagen nog al diverse verhalen rond over de afsteektijden. zo is er op diverse overheid site's verschillende tijden te lezen, moet dit nog aangepast worden of is er echt deze week nog over gepraat en gestemd in den haag?? wat is hier over bij de BPN bekend.

  4. Deze gebruiker waardeert De Vuurwerkbaron voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Dank voor uw mail. U bent niet de eerste die hierover mailt

    We hebben het even uitgezocht en het zit als volgt: het kabinet heeft besloten tot een kortere “afsteektijd”: Dat is omgezet in een regeling. Daarop volgt altijd een zgn nahangprocedure, waarin de leden van Eerste en Tweede Kamer nog vragen en wensen kenbaar kunnen maken. Die periode loopt tot 3 december. Dan wordt het een Koninklijk Besluit dat zal worden gepubliceerd in de loop van de maand (het moet immers voor 31 december kenbaar zijn).

    Het is dus een bureaucratische hobbel die nog genomen moet worden; de bedoeling is dat de tijd zal worden veranderd: van 22.00 tot 02.00 uur.

    Met vriendelijke groet,
    RTL Nederland
    Ik heb met RTL Nieuws contact gehad, en hier is er zelfs sprake van een afsteektijd vanaf 22:00 uur... Zouden jullie opheldering kunnen geven of de stand van zake omtrent de afsteektijden en de procedure die hieraan vastzit?

    Via verschillende wegen werd gisteren (1 december) gemeld dat er een vergadering is geweest en dat hier uitgekomen was dat de afsteektijden 10:00 - 02:00 uur blijven. Is dit een hoax geweest, of zit er enige vorm van waarheid in?

    Van andere wegen hoor ik dat vanaf de komende week de SIRE-Campagnes starten en hier de tijden vermeld worden.

    Zouden jullie ons hier eventueel uitleg willen geven?
    Bij voorbaat dank!

  6. Deze gebruiker waardeert tristen voor het bericht:


  7. #64
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    nee rtl nieuws heeft het goed

  8. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  9. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Ik vind t toch vervelend stil aan hun kant helaas. Hebben ze nu klaar gestaan voor ons???

  10. Deze gebruiker waardeert densta voor het bericht:

    3xh

  11. #66
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Ik heb ook weer een paar vragen;

    • Waarom zat er niemand van BPN gister bij Pauw aan tafel?
    • Heeft de BPN überhaupt een perschef en/of woordvoerder? Zo nee, waarom niet?
    • Hebben jullie inmiddels een soort 'factsheet' met verbeterpunten voor een veiliger Jaarwisseling, om bijv. toekomstige debatten mee in te gaan?
    • Hebben jullie al eens een onderzoek en adviesrapport gemaakt voor een veiliger Jaarwisseling? Zo nee, waarom niet en wordt dat niet eens tijd?
    • Gaan jullie zelf nog een onderzoek doen naar de verschillen tussen de oude en nieuwe regels (tijden, babypijltjes, etc)?
    • Gaat BPN dit jaar nog actief de veiligheid promoten d.m.v. een campagne, een actie met vuurwerkbrillen, promo-materiaal voor winkeliers, etc?
    • Kloppen er wel eens politici en/of lokale bestuurders/wethouders bij jullie aan voor informatie?

  12. Deze 13 gebruikers waarderen leo303 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  13. #67
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Je kan vragen wat je wil,ze geven alleen antwoord op vragen waar ze zelf belang bij hebben. Als ik heel eerlijk ben vind ik het een lachertje dat BPN. Alleen eigen belang geven niks om vuurwerk wel om het geld wat ze er mee kunnen verdienen.(mijn mening)

  14. Deze 3 gebruikers waarderen nismo voor het bericht:


  15. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Berichten
    148
    Thanks
    164
    90 waarderingen in 52 posts
    jammer dat de BPN niet meer reageert. ik begin ook het zelfde gevoel te krijgen als nismo.
    ik mag toch aannemen dat de verkooppunten iets van een poster krijgen waar de nieuwe afsteektijden opstaan????? dus mischien toch nog een kleine kans dat ze het niet rond krijgen dit jaar met het inkorten van de afsteektijden????

  16. Deze 3 gebruikers waarderen De Vuurwerkbaron voor het bericht:


  17. #69
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Vraag, misschien eerder gesteld, maar hier de GOUDEN oplossing:

    Gelieve het door te lezen en te antwoorden.

    Als je in Nederland het woord vuurwerk zegt, denken mensen gelijk aan overlast… overlast staat voor de kenners en liefhebbers gelijk aan Illegaal vuurwerk toch?

    Men/Nederland wil het liefst het overlast verminderen en de handel in het Illegale beperken tot het liefst zo min mogelijk.

    Maar hoe doen ze dat… ze pakken het legale vuurwerk aan!! In de hoop dat het werkt… Naar mijn idee is het legale vuurwerk geen reden om de tijdstippen in te korten… want het mag toch? Het is toch goedgekeurd volgens de strengste eisen in Europa? Door het strengste land in Europa? En dan denk je als Nederland dat als je het goedgekeurde vuurwerk overdag verbied dat de overlast minder word? Ik denk het niet, want al gaat er een rotje af… voor diegene die al de zeurpieten waren, worden nu nog ergere zeurpieten, 1 knal, 1 pijl overdag… en de telefoon word er gelijk bij gepakt… Waarom? Niet omdat het te hard gaat… Nee omdat het niet mag… En weer zal het legale de schuld krijgen… jammer. Echt triest… En daarbij het Illegale blijft in omloop… En dus de vraag naar het illegale blijft in ieder geval gelijk en niet te praten of het toe zal nemen. Want natuurlijk neemt het toe!! De overlast erdoor ook… Slim opgelost!!!!

    Als Nederland de lat lager wilt leggen in de illegale handel dan zal Nederland de legale lat hoger moeten leggen, klinkt logisch toch?

    Wat bedoel ik hiermee?

    Antwoord: Het legaliseren van legaal vuurwerk!! Dus geen zwaarder vuurwerk, geen groter vuurwerk maar juist meer vuurwerk van hetzelfde vuurwerk.. Best ingewikkeld. Om het simpel uit te leggen bedoel ik dit:

    ALS Nederland de fabrikanten de ruimte geeft het legale SIERvuurwerk zwaarder te maken… Daarmee bedoel ik: Nog steeds dezelfde tube-lading en dus nog steeds hetzelfde effect, de grootte van het effect en de burst (hoe hard het knalt in de lucht).

    Alleen de gouden verandering: Meer schoten per product. Ofwel het legaliseren van 100 shots potten als 1 pot. En niet zoals een doos op dit moment word verkocht door (alle fabrikanten) die de doorlont boxen als 150 shots boxen verkopen of 100 shots… In praktijk zijn het niks anders dan 6 potten van 25 shots per stuk of 4 potten van 25 shots per stuk in 1 doos. Ofwel het zal er niet zwaarder op worden… het zal worden verkocht als 1 product.

    Ofwel de oplossing is voor de hand liggend, maar de ECHTE beleving is NOG niet.

    Welke beleving bedoel ik: (van begin tot eind)

    - Je hebt 1 groot product in je handen, het geeft je een kick!
    - Je komt naar buiten met dat ene grote product en pakt de aandacht (dat wilt stiekem iedereen).
    - 1 product, geen geklooi met doorlonten (in praktijk lont 99% van de mensen door en dus knutselt met vuurwerk.. lekker veilig) Soms worden zelfs de potten opengemaakt!...
    - 1 lont afsteken, een hele beleving voor de deur!! Een echte show!!
    - Beleving? Ja 1 constant tempo of 10 x 10 schoten en maar blijven doorgaan… Zoals illegaal vuurwerk dat ook doet!!
    - I-Shape/V-Shape/W-Shape/Z-Shape/Fan-Shape combinaties zijn mogelijk… Zegt genoeg!!
    - Kwaliteit legaal per tube is zeer goed te noemen geen aanpassing nodig, alleen meer schoten per product als 1 geheel zijn mogelijk. De lucht is voller!! Finale vaak heftiger en gewoon hetzelfde geluids niveau alleen mooier en doordat het meer is (meer achter elkaar).
    - Het is vaak opgebouwd en daardoor ook mooier en mooier en mooier.
    - Ofwel tel alles bij elkaar op en de beleving is er ook!!
    - Je krijgt een applaus van de straat en complimenten van je omgeving!!

    Dit is legaal al verkrijgbaar maar in de vorm van 4x 25 schoten, te koop als 100 schoten… Het is al verkrijgbaar alleen de beleving is er niet omdat het gewoon niet hetzelfde is. 4x 25 shots levert veel beperkingen op wat je met 1x 100 shots niet hebt.

    Het is niet zwaarder… het is meer schoten, zo moet je het zien. Of het nou 2 kg kruit verdeeld is over 4 potten in 1 doos, of 1 pot met 2 kg kruit in 1 doos. De tube inhoud is gewoon gelijk zoals die al was.

    Zwaarder is: Zwaardere en hardere knallen. En geen grotere producten omdat het meer vrijheid bied voor de fabrikant en meer beleving voor de consument.

    Illegale blokken worden na gemaakt door het legale omdat het kan. De vraag zal minder zijn puur omdat het vaak om de beleving gaat en dit komt zeer dicht bij in de buurt en is vaak wel net zo goed.
    Illegale 100 shots, 150 shots, 200 shots blokken zijn zeer populair!! Waarom? Omdat de fabrikant inspeelt op de wensen van zijn klanten en hier geen beperking aan bevind als hij zelf mag bepalen hoeveel schoten zijn product heeft, hoe hij de show opbouwt, en welke combinaties (schiet richtingen) hij gebruikt.

    De fabrikant bied de consument een geweldig blok!! Zonder gekloot met lontjes en dus een veiliger product met een veel gevraagde en dus goede beleving.

    Hoe regeert de consument:
    - Men zal sneller een echte 100, 150, 200 shots blokken willen kopen want het is ‘’zwaarder’’ en dat is het dus niet!! Alleen zo komt het over, het is alleen meer.
    - Men koopt geen blokken meer omdat ze verkrijgbaar zijn in Nederland
    - Het Illegale concept (10x10 schoten) of 1 constant tempo is legaal verkrijgbaar.

    + het is milieu vriendelijker, minder omhulsel karton nodig voor de potten. Om precies te zijn 50% minder.
    Geen omhusel voor 4 losse producten, maar 1 omhulsel voor 1 product.

    Met de 25 kilo regel zit het wel goed.

    Daarbij zal 1 regel erbij komen: een maximale beperking in het aantal schoten per product… niet dat een fabrikant 400 schoten potten uitbrengt maar bijv: regel maximaal 250 schoten per product. Lijkt veel.. Maar het is al te koop, alleen niet in dezelfde vorm, en daardoor ook beperkt in mogelijkheden en beleving.

    Ik ben er van overtuigd dat dit de oplossing is als het gaat om minder Illegaal siervuurwerk!! (sier brengt ook knal met zich mee)

    Grootste voordeel lijkt mij een de goede combinatie cake’s: I V W Z Fan shape cake. Mooier kan het niet. Helaas is dat op de huidige manier niet mogelijk net zoals de 10x10 shots potten. Of 1 constant tempo doorgaan 100 shots. Hetzelfde product… maar een andere en veel betere prestatie!!!

    Is dit een realistisch idee, ik ben overtuigd van wel!!

    Vraag: willen jullie dit idee aan de juiste persoon voorleggen en goed onderbouwen. Het is in de werkelijkheid net zo ‘’zwaar’’ als dat we nu hebben. Er is alleen meer mogelijk. Ofwel de illegale beleving word legaal.

    Ik hoor graag van jullie!!


    Groet.


    Edit/aanpassingen: spelling correctie.
    Laatst gewijzigd door BurstDuo; 17 december 2014 om 01:55

  18. Deze gebruiker waardeert BurstDuo voor het bericht:


  19. #70
    VWC-Lid Timitraat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    316
    Thanks
    715
    219 waarderingen in 92 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Vraag, misschien eerder gesteld, maar hier de GOUDEN oplossing:

    Gelieve het door te lezen en te antwoorden.

    Als je in Nederland het woord vuurwerk zegt, denken mensen gelijk aan overlast… overlast staat voor de kenners en liefhebbers gelijk aan Illegaal vuurwerk toch?

    Men/Nederland wil het liefst het overlast verminderen en de handel in het Illegale beperken tot het liefst zo min mogelijk.

    Maar hoe doen ze dat… ze pakken het legale vuurwerk aan!! In de hoop dat het werkt… Naar mijn idee is het legale vuurwerk geen reden om de tijdstippen in te korten… want het mag toch? Het is toch goedgekeurd volgens de strengste eisen in Europa? Door het strengste land in Europa? En dan denk je als Nederland dat als je het goedgekeurde vuurwerk overdag verbied dat de overlast minder word? Ik denk het niet, want al gaat er een rotje af… voor diegene die al de zeurpieten waren, worden nu nog ergere zeurpieten, 1 knal, 1 pijl overdag… en de telefoon word er gelijk bij gepakt… Waarom? Niet omdat het te hard gaat… Nee omdat het niet mag… En weer zal het legale de schuld krijgen… jammer. Echt triest… En daarbij het Illegale blijft in omloop… En dus de vraag naar het illegale blijft in ieder geval gelijk en niet te praten of het toe zal nemen. Want natuurlijk neemt het toe!! De overlast erdoor ook… Slim opgelost!!!!

    Als Nederland de lat lager wilt leggen in de illegale handel dan zal Nederland de legale lat hoger moeten leggen, klinkt logisch toch?

    Wat bedoel ik hiermee?

    Antwoord: Het legaliseren van legaal vuurwerk!! Dus geen zwaarder vuurwerk, geen groter vuurwerk maar juist meer vuurwerk van hetzelfde vuurwerk.. Best ingewikkeld. Om het simpel uit te leggen bedoel ik dit:

    ALS Nederland de fabrikanten de ruimte geeft het legale SIERvuurwerk zwaarder te maken… Daarmee bedoel ik: Nog steeds dezelfde tube-lading en dus nog steeds hetzelfde effect, de grootte van het effect en de burst (hoe hard het knalt in de lucht).

    Alleen de gouden verandering: Meer schoten per product. Ofwel het legaliseren van 100 shots potten als 1 pot. En niet zoals een doos op dit moment word verkocht door (alle fabrikanten) die de doorlont boxen als 150 shots boxen verkopen of 100 shots… In praktijk zijn het niks anders dan 6 potten van 25 shots per stuk of 4 potten van 25 shots per stuk in 1 doos. Ofwel het zal er niet zwaarder op worden… het zal worden verkocht als 1 product.

    Ofwel de oplossing is voor de hand liggend, maar de ECHTE beleving is NOG niet.

    Welke beleving bedoel ik: (van begin tot eind)

    - Je hebt 1 groot product in je handen, het geeft je een kick!
    - Je komt naar buiten met dat ene grote product en pakt de aandacht (dat wilt stiekem iedereen).
    - 1 product, geen geklooi met doorlonten (in praktijk lont 99% van de mensen door en dus knutselt met vuurwerk.. lekker veilig) Soms worden zelfs de potten opengemaakt!...
    - 1 lont afsteken, een hele beleving voor de deur!! Een echte show!!
    - Beleving? Ja 1 constant tempo of 10 x 10 schoten en maar blijven doorgaan… Zoals illegaal vuurwerk dat ook doet!!
    - I-Shape/V-Shape/W-Shape/Z-Shape/Fan-Shape combinaties zijn mogelijk… Zegt genoeg!!
    - Kwaliteit legaal per tube is zeer goed te noemen geen aanpassing nodig, alleen meer schoten per product als 1 geheel zijn mogelijk. De lucht is voller!! Finale vaak heftiger en gewoon hetzelfde geluids niveau alleen mooier en doordat het meer is (meer achter elkaar).
    - Het is vaak opgebouwd en daardoor ook mooier en mooier en mooier.
    - Ofwel tel alles bij elkaar op en de beleving is er ook!!
    - Je krijgt een applaus van de straat en complimenten van je omgeving!!

    Dit is legaal al verkrijgbaar maar in de vorm van 4x 25 schoten, te koop als 100 schoten… Het is al verkrijgbaar alleen de beleving is er niet omdat het gewoon niet hetzelfde is. 4x 25 shots levert veel beperkingen op wat je met 1x 100 shots niet hebt.

    Het is niet zwaarder… het is meer schoten, zo moet je het zien. Of het nou 2 kg kruit verdeeld is over 4 potten in 1 doos, of 1 pot met 2 kg kruit in 1 doos. De tube inhoud is gewoon gelijk zoals die al was.

    Zwaarder is: Zwaardere en hardere knallen. En geen grotere producten omdat het meer vrijheid bied voor de fabrikant en meer beleving voor de consument.

    Illegale blokken worden na gemaakt door het legale omdat het kan. De vraag zal minder zijn puur omdat het vaak om de beleving gaat en dit komt zeer dicht bij in de buurt en is vaak wel net zo goed.
    Illegale 100 shots, 150 shots, 200 shots blokken zijn zeer populair!! Waarom? Omdat de fabrikant inspeelt op de wensen van zijn klanten en hier geen beperking aan bevind als hij zelf mag bepalen hoeveel schoten zijn product heeft, hoe hij de show opbouwt, en welke combinaties (schiet richtingen) hij gebruikt.

    De fabrikant bied de consument een geweldig blok!! Zonder gekloot met lontjes en dus een veiliger product met een veel gevraagde en dus goede beleving.

    Hoe regeert de consument:
    - Men zal sneller een echte 100, 150, 200 shots blokken willen kopen want het is ‘’zwaarder’’ en dat is het dus niet!! Alleen zo komt het over, het is alleen meer.
    - Men koopt geen blokken meer omdat ze verkrijgbaar zijn in Nederland
    - Het Illegale concept (10x10 schoten) of 1 constant tempo is legaal verkrijgbaar.

    + het is milieu vriendelijker, minder omhulsel karton nodig voor de potten. Om precies te zijn 50% minder.
    Geen omhusel voor 4 losse producten, maar 1 omhulsel voor 1 product.

    Met de 25 kilo regel zit het wel goed.

    Daarbij zal 1 regel erbij komen: een maximale beperking in het aantal schoten per product… niet dat een fabrikant 400 schoten potten uitbrengt maar bijv: regel maximaal 250 schoten per product. Lijkt veel.. Maar het is al te koop, alleen niet in dezelfde vorm, en daardoor ook beperkt in mogelijkheden en beleving.

    Ik ben er van overtuigd dat dit de oplossing is als het gaat om minder Illegaal siervuurwerk!! (sier brengt ook knal met zich mee)

    Grootste voordeel lijkt mij een de goede combinatie cake’s: I V W Z Fan shape cake. Mooier kan het niet. Helaas is dat op de huidige manier niet mogelijk net zoals de 10x10 shots potten. Of 1 constant tempo doorgaan 100 shots. Hetzelfde product… maar een andere en veel betere prestatie!!!

    Is dit een realistisch idee, ik ben overtuigd van wel!!

    Vraag: willen jullie dit idee aan de juiste persoon voorleggen en goed onderbouwen. Het is in de werkelijkheid net zo ‘’zwaar’’ als dat we nu hebben. Er is alleen meer mogelijk. Ofwel de illegale beleving word legaal.

    Ik hoor graag van jullie!!


    Groet.


    Edit/aanpassingen: spelling correctie.
    Je hebt wel gelijk en een punt. Maar het probleem ligt tegenwoordig niet meer bij het illegale sier vuurwerk. Omdat het Nederlandse vuurwerk de afgelopen 10 jaar zo kwalitatief is verhoogt wordt er tegenwoordig ook minder siervuurwerk uit het buitenland gehaald. Zeker omdat Alpeco ook geen proffesioneel vuurwerk mag verkopen is het zwaar verminderd. Em waarom zou je tegenwoordig een triplex of een Xplode blok halen met alle risico's die er aan verbonden zijn als je voor minder geld ook mooie doorlont bakken kan kopen. Het probleem ligt toch echt bij de zware knallers. En het zou te gek voor woorden zijn als er knallers zoals de cobra 6 legaal op de Nederlandse markt verkrijgbaar zijn. De oplossing is naar mijn weten wachten tot 2017. Als de zware knallers door de EU verboden worden. Dan zal het vandalisme ook verminderen.

  20. Deze gebruiker waardeert Timitraat voor het bericht:


  21. #71
    VWC-Lid Timitraat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    316
    Thanks
    715
    219 waarderingen in 92 posts
    Dubbele post kan weg.

  22. #72
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Mensen hebben echt geen last van illegale blokken hoor, die genieten daar ook van. Het is het illegale knalvuurwerk van de snotjochies die ermee te vroeg gooien en vernielen dat ze ergert en de boel verpest.

  23. Deze 3 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  24. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Berichten
    148
    Thanks
    164
    90 waarderingen in 52 posts
    ik dacht dat wij hier de bpn vragen konden stellen???? wel jammer dat ik mijn antwoord niet via de bpn heb gekregen. oke kan gebeuren, heb nog een vraag neem aan dat die wel beantwoord wordt????????
    kan de bpn contact opnemen met justitie en uitleg geven omtrent afspraken in het vuurwerkbesluit over cat 1 vuurwerk, er zijn al verschillende mensen met een bekeuring op zak. dit cat 1 vuurwerk komt bij aangesloten leden van de bpn weg dus neem aan dat die ook willen dat hun klanten tevreden zijn?????? en zonder zorgen vuurwerk dat door hun aangekondigd wordt als 365 dagen legaal, dit ook zonder de zorgen van een dikke boete kunnen afsteken.

  25. Deze 3 gebruikers waarderen De Vuurwerkbaron voor het bericht:


  26. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Berichten
    148
    Thanks
    164
    90 waarderingen in 52 posts
    nog steeds geen antwoord van de bpn op mijn vragen. komen zo erg geloofwaardig over, zeker druk met ons geld tellen. mischien is het een idee om naast de bezoeken aan de importeurs met vragen van de leden. ook een bezoek te brengen aan de bpn want wij krijgen ze hier niet beantwoord.

  27. Deze gebruiker waardeert De Vuurwerkbaron voor het bericht:


  28. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    222
    Thanks
    11
    56 waarderingen in 39 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Vuurwerkbaron Bekijk bericht
    nog steeds geen antwoord van de bpn op mijn vragen. komen zo erg geloofwaardig over, zeker druk met ons geld tellen. mischien is het een idee om naast de bezoeken aan de importeurs met vragen van de leden. ook een bezoek te brengen aan de bpn want wij krijgen ze hier niet beantwoord.
    Lijkt me een uitstekend plan. Wat vind de crew hiervan ? Een bezoek en alle vragen kunnen stellen zou erg handig zijn.

  29. Deze 2 gebruikers waarderen ILI94 voor het bericht:


Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •