Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hercules 104's.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Dit is nu de Olympus in Duitsland.

    Was op de demo bij Toschpyro (2016) een machtige cake met keiharde burst en grote effecten. Kost daar €100

    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #32
      https://www.youtube.com/watch?v=Q3AE...0yyvikwcpp0h4q

      Mooi blokkie met geinige, grote effecten. De drietrapsfluit viel me een beetje tegen, maar de variatie in deze cakebox is echt top. Andere omlabelingen zijn ook: Lesli Olympus, Lesli Cape Buffalo Display Box en de Lesli Tsar Display Box.

      Comment


        #33
        Kan iemand mij vertellen hoeveel mm de tubes in deze box zijn?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
          Kan iemand mij vertellen hoeveel mm de tubes in deze box zijn?
          Volgens mij het grootste deel 30 mm wat ik me nog kan herinneren. Zitten een aantal mine`s in die zijn 25 mm. Ik stak hem naast een profblok af en deed er niet echt aan onder. Waarschijnlijk meer door het hoogte verschil, maar als je er dichtbij staat maakt dat niet zo heel veel uit.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door partyelmar Bekijk bericht
            Volgens mij het grootste deel 30 mm wat ik me nog kan herinneren. Zitten een aantal mine`s in die zijn 25 mm. Ik stak hem naast een profblok af en deed er niet echt aan onder. Waarschijnlijk meer door het hoogte verschil, maar als je er dichtbij staat maakt dat niet zo heel veel uit.
            Ik heb de doos nog staan en deze info klopt idd

            Comment


              #36
              Kwam deze tegen in de outlet en na overwegen toch maar genomen omdat budget niet al te hoog is dit jaar en deze me maar een paar tientjes heeft gekost. Ik schiet de cakes gewoon lekker apart. Nu weer verder zoeken voor wat goede deals.

              Comment


                #37
                daar heb je echt geen verkeerde bak aan leuk ding

                Comment

                Working...
                X