Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lidu - Splitting Neon 100's.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lidu - Splitting Neon 100's.

    Artikelnummer: 02339
    Artikelnaam: Splitting neon 100's
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 1671,60 gram
    Aantal Schoten: 100 schots
    Effectomschrijving: 100's Lidu event box. Excellent neon colour crossettes.
    Tijdsduur: 73 sec
    Stijghoogte: 15 - 20 m
    Richtprijs: €. 129,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door ylke; 29 March 2015, 19:10.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Prachtig! Echt goeie crossettes in zo te zien erg mooie kleuren. Hij had wel half zo groot mogen zijn van me, was 'ie betaalbaarder geweest. Nu is het me toch wat teveel geld om aan enkel crossettes uit te geven, hoe goed en mooi ook.

    Comment


      #3
      Dit is wel iets om in de gaten te houden, goede crossettes en dan in overvloed. Alleen wel een stevige prijs.m

      Comment


        #4
        Super mooi! Zoals verwacht, maar de prijs is absurd.
        075 zaantjee

        Comment


          #5
          Prachtige kleuren maar die prijs maakt hem echt onaantrekkelijk. Een crosette cake is altijd goed voor een rustige periode in de show, maar om nou ff 130 euro af te tikken voor die paar crosettes, nee..
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Ik mis 23 seconden

            Comment


              #7
              130 voor een crossette blokje???
              Waarom?

              Comment


                #8
                In geen 129 jaar...
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Kijk hier hou ik nou van. Schitterende kleuren. Erg rustgevend ook. Maar waarom moeten crosettes-cakes altijd zo duur zijn?
                  Voor iets meer dan de helft zou ik hem aanschaffen. Jammer maar helaas is ie dat niet.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #10
                    Dit was inderdaad een prachtige bak, mooier dan dit, vind je hem naar mijn mening niet qua uitwerking en vooral qua kleur. Niet mijn favoriete effect, maar zo vind ik hem absoluut de moeite waard! De prijs is voor mij echter de reden om hem te laten staan, voor de helft zou ik er wel over nadenken, maar dat is ook niet heel realistisch gezien de kwaliteit, want dat kost gewoon meer.

                    Niet voor mij dus, maar voor de crossette liefhebber een must have, beter wordt het niet!

                    Comment


                      #11
                      De uitwerking van de crossettes gruwelijk mooi, maar de prijs vind ik schandalig duur. Sorry.

                      Comment


                        #12
                        Prachtig ding! Ook voor 130 euro! Voor die 130 heb je gewoon 4 cakes, dus die prijs lijkt me niet zo heel raar toch?

                        Comment


                          #13
                          Bij een Wolff box die ik zag, legt men voor 1200gr. gerust 130e. neer... Hier voor 1600gr nog niet...'t is maar net hoe je het bekijkt hè. Op zich is het dus niet zo opvallend duur, maar qua uitwerking en duur is het gevoelsmatig veel geld. Maarreh...valt zo'n box niet te delen door 2 kopers?

                          edit: heartworm bij de buren vergelijkt 'm met die crossette bak van Cafferata...dan valt dit ook nog mee.

                          Comment


                            #14
                            tja, de puurheid van prachtige crossettes in een cakebox...ik kan het zeker wel waarderen maar snap wel dat dit voor de meeste geen wauw effect heeft. Ik vind hem wel prachtig!

                            Comment


                              #15
                              Geweldig element voor in een show! Een heerlijke manier om een rustpuntje te creëren.

                              Als deze met een leuke korting ergens te krijgen is wil ik deze zeker eens proberen
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment

                              Working...
                              X