Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lidu - Crossing Camuro 30's.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Even snel op google gekeken...

    Pronk vuurwerk
    Huisman vuurwerk
    xenavuurwerk
    Groenrijk Den Bosch
    theovanhuetvuurwerk
    Goedkoopervuurwerk
    VZA Vuurwerk

    Comment


      #17
      Moet deze maar eens in het in echt meemaken, want ik snap niet helemaal de crosettes hierin. Lijken mij gewoon normale boeketten met hetzelfde plopgeluid als een goede crosette.

      Comment


        #18
        Weet iemand bij welke demo deze geschoten wordt?

        Het ziet er machtig uit... en denk er over om er 2 te halen, maar voor dat geld wil ik ze graag eerst live zien.

        Edit: Suf natuurlijk... ze worden mogelijk enkel bij 1 van de hierboven genoemde zaken geschoten... ik ga op onderzoek uit

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk bericht
          Weet iemand bij welke demo deze geschoten wordt?

          Het ziet er machtig uit... en denk er over om er 2 te halen, maar voor dat geld wil ik ze graag eerst live zien.

          Edit: Suf natuurlijk... ze worden mogelijk enkel bij 1 van de hierboven genoemde zaken geschoten... ik ga op onderzoek uit
          Grote kans dat deze vrijdag op de demo wordt geschoten in Middelburg (groenrijk) alleen er is nog geen schietlijst bekend.
          Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

          Comment


            #20
            Hele mooie cake. Unieke effecten in Nederland in combinatie met de tails. Prachtig! Deze moet ik hebben.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
              Grote kans dat deze vrijdag op de demo wordt geschoten in Middelburg (groenrijk) alleen er is nog geen schietlijst bekend.
              Mailtje gestuurd met de vraag of deze geschoten wordt... afwachten maar

              Comment


                #22
                Antwoord op m'n mail:

                De Crossing Camuro 30's wordt vrijdag tijdens de demo afgestoken.
                Dit is nummer 16 op de schietlijst die wij a.s. vrijdag uitdelen.


                Top! Iemand die daar naar toe gaat en deze wil filmen?

                Ik kom uit het noorden, dus middelburg gaat 'm niet worden

                Comment


                  #23
                  Forumlid hardcore0438 heeft deze gefilmd tijdens de demo van Groenrijk Middelburg.

                  https://www.youtube.com/watch?v=kYdK...ature=youtu.be

                  Het effect wordt grotendeels te niet gedaan door de wind, das jammer (maar ook realistisch)...

                  Comment


                    #24
                    Gave bak! Vind het zeker waard om te overwegen of deze er komt!

                    Comment


                      #25
                      Gaaf ding. Dikke tails en goud bleef, ondanks redelijk windje, flink lang hangen. Wel afgestoken toen het rustig was in de straat anders komt tie niet tot zn recht (vorige jaarwisseling afgestoken toen er vanalles afgestoken werd in de straat en dan 'sneeuwt' tie onder).

                      Comment

                      Working...
                      X