Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Greatest

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Greatest

    Artikelnummer: 1468
    Artikelnaam: The Greatest
    Netto Kruitgewicht: 2722 gram
    Aantal Schoten: 6 x 36 schots
    Effectomschrijving: Machtig mooie flowerbed met bij elkaar 216 schoten! Met de nieuwste effecten van 2014. Be a hero, be the greatest!
    Tijdsduur: 190 seconden
    Stijghoogte: info volgt
    Richtprijs: 189,95
    O.a. verkrijgbaar bij: MooisteVuurwerk.nl



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
    bronvermelding.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Als dit de grote broer van de cruel traction is, dan heeft wolff er toch een aantal top bakken bij. Deze is helaas niet geschoten en hiervan zag ik ook geen sample staan, of ligt dat aan mij?
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #3
      Na Cruel Traction ben ik hier toch wel erg benieuwd naar geworden...hoewel hier maar 12.6gr per shot tegenover 18gr.p/sh bij Cruel Traction...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Na Cruel Traction ben ik hier toch wel erg benieuwd naar geworden...hoewel hier maar 12.6gr per shot tegenover 18gr.p/sh bij Cruel Traction...
        Jouw rekenmachine draait overuren zeker? Overal zie ik het aantal gram per schot staan in jouw posts. Bedankt voor die informatie, maar de kruitinhoud zegt natuurlijk niet altijd alles.
        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

        Comment


          #5
          Niet trollen aub, je hóeft m'n posts niet te lezen hè. Er wordt hier van oudsher altijd al veel gegrammen/euro's/shots rekent. Jijzélf hoeft dat niet te doen of leuk te vinden, maar laat een ander gewoon aub.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Niet trollen aub, je hóeft m'n posts niet te lezen hè. Er wordt hier van oudsher altijd al veel gegrammen/euro's/shots rekent. Jijzélf hoeft dat niet te doen of leuk te vinden, maar laat een ander gewoon aub.
            Niet zo negatief opvatten Richardus, zo was het niet bedoeld. Ik bedankte je ook toch? Was geen sarcasme.
            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
              Als dit de grote broer van de cruel traction is, dan heeft wolff er toch een aantal top bakken bij. Deze is helaas niet geschoten en hiervan zag ik ook geen sample staan, of ligt dat aan mij?
              Van de serie van drie waren er geen dummies aanwezig nee. Ik heb ze niet kunnen ontdekken iig

              Comment


                #8
                Een filmpje daar ben ik benieuwd naar.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #9
                  Ja na die cruel traction zou ik hier ook heel graag een filmpje van willen zien. Zeer nieuwsgierig naar....

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Er lijkt me veel kleur in te zitten, maar het filmpje vind ik niet bijster goed. Dit doet me denken aan de Wolff filmpjes van enkele jaren geleden, ook zo dramatisch. Van welke afstand is dit genomen? Als ik de film bekijk dan komt het niet in de buurt van de Cruel Traction, maar die heb ik dan ook live gezien. Als die net zo gefilmd was geworden had ik wellicht ook niet zo enthousiast geweest.
                      Vier veilig, vier legaal!

                      Comment


                        #12
                        iedere cake kost ongeveer 31.00 euro per stuk en zijn 453 gram .
                        tja het is maar net wat je er voor over hebt .
                        persoonlijk van ik de prijs nog wel door de beugel kunnen
                        maar ja of ik hem hebben wil, eeeh nee .
                        je kunt voor minder geld nog wel een betere bak krijgen lijkt mij .
                        denk maar eens aan de nieuwe koppel cakes van zena .
                        per stuk is iedere pot de helft goedkoper en vind ik beter presteren dan deze .
                        Laatst aangepast door magnolia; 20 September 2014, 20:46. Reden: foutje verbeteren
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #13
                          ligt het nou aan mij of zijn de effecten best wel klein?.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door nijmeegse-pyro123 Bekijk bericht
                            ligt het nou aan mij of zijn de effecten best wel klein?.
                            12 gram per shot kan natuurlijk geen 25 gr overtreffen

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door nijmeegse-pyro123 Bekijk bericht
                              ligt het nou aan mij of zijn de effecten best wel klein?.
                              Volgens mij zijn het niet de dikste effecten, maar is er ook van een behoorlijk afstandje gefilmd.

                              Ik denk dat ze met 189,00 euro de plank aardig misslaan. Zelfs de gewone consument heeft dit er denk ik niet voor over. Voor 140 euro was dit nog te doen geweest.

                              Comment

                              Working...
                              X