Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cruel Traction

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze topper per twee


    [HD geeft het beste beeld!]
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      Ik weet niet waar ik deze algemene vraag kan plaatsen. Maar welke is aan te raden?? De Cruel traction of de transbomber van rubro?? Alvast dank voor de info. Mocht dit niet juist staan weergegeven in dit topic word ik graag naar het juiste topic verwezen.

      Comment


        Totaal niet te vergelijken. Zelf heb ik de crual traction al te vaak gehad dus ga nu voor andere boxen, als je hem echter nog nooit gehad hebt zou ik hem zeker eens proberen (al ben ik van mening dat er inmiddels wel leukere boxen op de markt zijn)

        Crual traction is meer sierlijker en Transbomber is meer een knalbak. Als je van chaos houd kan ik je de TB aanraden grote effecten goede burst en idioot zieke crackling, wil je een sierlijke bak met een lekkere burst en een veelvoud aan mooie effecten de CT.

        Comment


          Voor het 3de jaar op rij deze box er ook maar weer bijgenomen. Dit keer maar eens in de vooravond schieten

          Comment


            Comment


              Vanavond deze gezien bij de Avri en begon toch wat tegen te vallen.
              En dat komt niet dat deze niet goed is, maar vooral dat de andere producten steeds beter worden. Paar jaar geleden vond ik de burst en het tempo van deze cakebox erg goed. Maar nu is dit niks meer vergeleken met andere producten die werden geschoten (allemaal wolf producten).
              Groeten...:)

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                Vanavond deze gezien bij de Avri en begon toch wat tegen te vallen.
                En dat komt niet dat deze niet goed is, maar vooral dat de andere producten steeds beter worden. Paar jaar geleden vond ik de burst en het tempo van deze cakebox erg goed. Maar nu is dit niks meer vergeleken met andere producten die werden geschoten (allemaal wolf producten).
                Misschien dat de andere producten samples waren.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                  Misschien dat de andere producten samples waren.
                  Daar heb je een goed punt idd. Ik was namelijk ook bij deze demo en zo slecht was deze box niet. Heel veel groter dan dit gaat het niet worden.

                  Comment


                    Ik had deze box vorig jaar verkeert doorgelont waardoor 4 cake's te gelijk de lucht in gingen.
                    Dit jaar weer een herkansing.
                    Ik film mijn vuurwerk eigenlijk nooit maar toevallig heeft mijn vader hier toch een filmpje van gemaakt.
                    Helaas in staande modus maar beter iets dan niets.

                    Comment


                      Zou hem dit jaar ns zien, van een buurjoch, maar die heeft 'm omgeruild voor de Gold Medals...1kg minder kruit voor zelfde prijs hij wist niet eens dat die enkel goud is, of het kruitverschil, en dat CT diverser en groter is...Ging m waarschijnlijk enkel om dat ie dan 20e overhield om ander troep (nitraten) van te kopen

                      Comment


                        Is deze dit jaar al geschoten op een demo met een filmpje?!

                        Comment


                          In deze film rond 24:54:

                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment


                            Ziet er niet heel slecht uit, maar ga liever voor de hardstyle box, die deed het net wat beter vind ik.
                            Na meerder malen gehad te hebben laat ik deze toch liggen dit jaar. Maar slecht is hij zeker niet

                            Comment


                              Geweldige box, blijft een topper.

                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment


                                Ik zag zojuist dat deze voetjes heeft gekregen die je kan uitvouwen. Naar mijn inzien overbodig

                                Comment

                                Working...
                                X