Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 14 van 20 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 196 t/m 210 van 290

Discussie: Final Fate

  1. #196
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Ik had er nog 1 van vorig jaar bewaard. Die heb ik nu tevoorschijn gehaald. Waarschijnlijk is hij op de 1 of andere manier ingedeukt aan één kant tijdens de opslag. De eerste rij tubes zijn niet mooi rond maar een beetje ovaal-vormig. Weet iemand of er nu veel kans is dat er bombettes blijft steken?

  2. #197
    VWC-Lid Ecfireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    311
    Thanks
    181
    209 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Ik had er nog 1 van vorig jaar bewaard. Die heb ik nu tevoorschijn gehaald. Waarschijnlijk is hij op de 1 of andere manier ingedeukt aan één kant tijdens de opslag. De eerste rij tubes zijn niet mooi rond maar een beetje ovaal-vormig. Weet iemand of er nu veel kans is dat er bombettes blijft steken?
    Mijn ervaring is dat als je met je vinger of een oen de buisjes weer 'mooi' rond maakt, er niets aan de hand is.
    Als ze echt moeilijk kapot stuk zijn, zou ik de hele rij eruit halen.
    I think I'm rocking with the best!

  3. Deze gebruiker waardeert Ecfireworks voor het bericht:


  4. #198
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Kunt misschien ook proberen bij 1 tube of je de bombette er makkelijk uit krijgt?

    Maar als je het voor het oog goed rond krijgt moet het wel de lucht in gaan neem ik aan

  5. Deze gebruiker waardeert Dionysus voor het bericht:


  6. #199
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Net een Final Order afgestoken. Erg lange pauzes tussen de rijen. Ben blij dat ik m niet in de finale heb verwerkt.

  7. #200
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    133
    Thanks
    37
    38 waarderingen in 20 posts
    Hier het zelfde probleem gehad gisteravond. Elke keer 3-4 sec voor dat de nieuwe rij begon. Jammer want dat is wow factor echt weg.

  8. #201
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    2x Final Fate gehad en die ramden erover..

  9. #202
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Die pauzes hebben hem in mijn ogen echt de nek omgedraaid. Erg zonde.

  10. #203
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Mooie tails met leuke knallen, maar die 65 euro niet waard. Een keer, maar dus niet weer. Wanneer je een cake koopt met deze prijs dan verwacht je een perfecte cake. Persoonlijk zou ik eerder voor twee keer de Silver Salute gaan, dan hou je nog wat geld over ook en heb je een net zo'n leuk spektakel.

  11. #204
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.675
    1.028 waarderingen in 330 posts
    2x in de finale aanwezig dit jaar, geheel in W-shape. Ramden er vrolijk op los, maar inderdaad wel hinderlijke pauzes, al viel dat bij 2x mee...

    Stormchaser, ZENA whistle Ti-Cloud (hetzelfde dus) 2x Crackling Chry 2.0 en 2x Final Fate:
    RAMMEN MAAR!



  12. Deze gebruiker waardeert simansays voor het bericht:


  13. #205
    VWC-Lid ivivuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    610
    Thanks
    2.347
    302 waarderingen in 141 posts
    Weet niet welke versie het is maar het was een leuke waaier.


  14. Deze gebruiker waardeert ivivuurwerk voor het bericht:


  15. #206
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Deze nog ergens verkrijgbaar omgeving Gelderland? Zit niet in het assortiment bij veel wolff dealers hier in de buurt

  16. #207
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Deze nog ergens verkrijgbaar omgeving Gelderland? Zit niet in het assortiment bij veel wolff dealers hier in de buurt
    En terecht, de Final Fate was het afgelopen jaar een zware tegenvaller. Ze hadden 'm veranderd in de Final Flop. Logisch dat ze 'm niet meer verkopen. Dat hadden ze vorig jaar al niet moeten doen.

  17. #208
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Heb hem vorig jaar niet gehad, maar als je bedoelt dat er pauze tussen zat valt dat wel op te lossen toch kan eventueel ook beide lonten aansteken.

    Weet haast niet meer welke knalcake ik moet halen, als je kijkt naar de bakken van Ev0lution is het helemaal drama met blinkers en weet ik allemaal niet wat

  18. #209
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Pauzes en veel minder harde klappen. Daarnaast ging er eentje zo goed als all-at-once en nog maakte die geen indruk. Het was zo'n domper dat ik er nog eentje over heb. Die zal ik dit jaar opstoken maar denk dat mijn mening niet zal veranderen. Misschien iets voor in de vooravond. Ik had er ook twee voor m'n zwager gehaald omdat die zo onder de indruk was van die van het jaar ervoor. Ook hij was zwaar teleurgesteld.
    Qua knalcakes weet ik het ook niet wat aan te schaffen. Het is veelal zo afgeknepen dat redelijk wat siercakes harder klappen/een heftiger effect geven. Ik heb de Jackhammer en The Rumble in the Jungle 144 aangeschaft voor het wauw-effect. Blijft een verrassing of dat zo gaat zijn. Wat natuurlijk wel leuk is. Verwachtingen laag houden helpt Daarnaast ook het plan om wat Dreamscape cakes en misschien wat andere aan elkaar te knopen.

  19. #210
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Iemand deze nog gehad? Hoe presteerde deze? Ook hier moeilijk te zien welk jaar het is, die van mij was iig niet veel soeps, pauzes en matige knallen...van iemand anders begreep ik dat die wel goed was. Misschien was dat de oude versie of is de nieuwe versie weer hersteld?

Pagina 14 van 20 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •