Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joy Ride

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    ik vind deze cake echt vet de boeketten zijn echt grandioos, maar de prijs dat maak mij zo aan het twijfelen. ik denk dat je voor een paar euro's minder ook nog een andere leuke cake kunt krijgen.

    Comment


      #47
      Jammer dat deze gister bij Kuiper werd omgewisseld met de Vermillion Bird van Pangu! Ik stond bij de Vermillion Bird (de Joy Ride dus) echt te kijken van: 'huuuh? Dit tempo klopt voor geen meter en het zijn compleet andere boeketten!', maar ik ken Pangu ook niet zo goed dat ik direct wist dat het niet zou kloppen! Daarom heb ik deze Joy Ride dus wel gezien, maar heb niet bewust de link gelegd dat dit de Joy Ride was helaas! Wil hem eigenlijk nog wel een keer zien!

      Comment


        #48
        Dat kan, Willymeuf! Want ik heb de film!



        Inderdaad zeer verwarrend dat deze Joy Ride werd omgedraaid met de Vermillion Bord, drie posities verder op de schietlijst. Maar de film klopt. Gelukkig werd ik er na afloop van de show op gewezen, want ik had niets in de gaten.
        De Joy Ride heeft zeer grove en grote boeketten, met luide burst knallen. Het goud blijft lang hangen, maar ik de effecten wel een beetje standaard. Voor 39 euro vind ik hem iets te duur.
        Laatst aangepast door DarkSoul; 14 December 2014, 15:25.
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #49
          Was inderdaad 1 van de betere dynasty cake's die ik vanavond op de demo van souman heb gezien.
          Grootte effecten, heldere kleuren en harde burst

          Comment


            #50
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #51
              alleen komt hij in het echt ook nog beter over. Want gisteren stond ik met open mond te kijken wat een klappen er vanaf kwamen.
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #52
                Meerdere van besteld. Wat een prachtige cake is dit toch! Niet uniek genoeg om beste nieuwkomer van het jaar te worden maar in mijn ogen een zeer plezante aanvulling voor mijn collectie!

                Comment


                  #53
                  Wat denken jullie, deze apart schieten of samen met 2 keer Sky Palms in w-shape (Joy Ride dan in het midden)?

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                    Wat denken jullie, deze apart schieten of samen met 2 keer Sky Palms in w-shape (Joy Ride dan in het midden)?
                    Als je de mogelijkheid hebt om ze samen te schieten is dat inderdaad een hele goede combinatie!! Gaat flink wat geweld 3 van die rakkers.
                    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                    Comment


                      #55
                      apart....maar puur omdat ik het goud er niet mooi bij vind (persoonlijke smaak )

                      Comment


                        #56
                        Ik twijfel ook nog. Zijn natuurlijk ook prima cakes om stand-alone te schieten.

                        Comment


                          #57

                          Comment


                            #58
                            Was deze gister nog vergeten wat een lomp grote boeketten heeft dit ding haha.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                              Was deze gister nog vergeten wat een lomp grote boeketten heeft dit ding haha.
                              Haha, mooi toch. Keiharde klappen met een huge boeket heb hem in ieder geval 2x besteld.

                              Comment


                                #60
                                Het is bij mij niet gauw goed, maar op deze heb ik niks aan te merken.
                                Ervan uitgaande dat ik nu in Lopik een productie-exemplaar heb gezien is dit voor mij een van de weinige echte toppers van dit jaar. Keiharde burst, grote boeketten en toch geen gaten erin. Het kán dus wel...

                                Comment

                                Working...
                                X