Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joy Ride

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ik moet ook zeggen een goede mooie lekkere dikke vette cake
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
      Hij is inderdaad prijzig, net geen twee euro per schot. Maar de uitwerking is toch fantastisch? Een strobe en een willow die beide heel lang blijven hangen getuigd van top kwaliteit! Ik vond deze gisteren beter presteren dan de topper van vorig jaar (Red Heat). Per schot is de Joy Ride voordeliger, en volgens mij hadden velen van ons de red heat vorig jaar ook in bezit, dus waarom deze dan niet?
      net geen twee euro valt ook wel een beetje mee.
      Ik kom op 1.56 per schot. Dan heb ik nog geen rekening gehouden met een eventuele korting die de meeste liefhebbers wel ergens scoren. Stel je krijgt ergens een staffelkorting van 30% dan zit je op 27 euro 26 per cake en dus 1.09 per schot. En voor dit geweld heb ik dat er wel voor over.
      greetzz
      Laatst aangepast door tjopper; 25 September 2014, 13:40.
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #18
        Duur is ie zeker, maar je krijgt er dan wel dikke kwaliteit voor. Sinds vorig jaar zijn er meer cake's gekomen van zo'n 40 euro voor 25 shots. Kijk bijvoorbeeld naar Sky palms van Royal, of Alcatraz van Wolff. Dit zijn 1 van de beste cake's en allemaal vrij prijzig, dus je moet voor je zelf kijken wat je liever wilt. Kwaliteit of kwantiteit.

        Comment


          #19
          Valt het jullie ook op dat de cake links kleinere boeketten heeft en lager schiet (behalve de mine)?

          Ik zit te twijfelen deze te nemen (met korting), maar door de filmpjes ben ik bang dat er misschien gebruik gemaakt wordt van samples. Wat denken jullie?



          Bij de Stars over Paris is het ook te zien (vooral vanaf 0:16):

          31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

          Comment


            #20
            Wellicht staat de camera niet recht tussen beide opstellingen,
            in de film van Stars over Paris lijkt namelijk bij de eerste schoten de linkeropstelling verder weg te staan.

            Comment


              #21
              Ik denk dat het met name in de camera positie zit, ze stonden niet recht van voor te filmen, maar van schuin op zij.
              Dat geeft natuurlijk best een vertekend beeld, want de rechter is dichterbij en lijkt automatisch groter.

              En ik weet bijna zeker dat de stars over paris die er weet geschoten gewoon productie van vorig jaar is, want die had wolff medio dit jaar nog gewoon op voorraad
              Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

              Comment


                #22
                Whahaha Patrick, een naam een gedachte
                Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                Comment


                  #23
                  Dan zal dat t wel zijn, thanks Patrick & Patrick!
                  31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                  Comment


                    #24
                    Klopt wij stonden aan de rechterkant van het veld te filmen en de schietposten stonden niet precies horizontaal op dezelfde lijn, dus dubbel slecht om te filmen
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      Zijn we toch helder van geest Patrick ;)

                      Comment


                        #26
                        Wat een grote uitwerking

                        Comment


                          #27
                          Weet iemand of deze cake een reserve lont heeft?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door jessevuurwerk Bekijk bericht
                            Weet iemand of deze cake een reserve lont heeft?
                            Volgens de CE moet een cake een reserve lont hebben.
                            Ga er maar van uit dat er een reserve lontje aan deze cake zit...
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              #29
                              foutje

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                                Volgens de CE moet een cake een reserve lont hebben.
                                (...)
                                Dat is niet juist. Volgens de CE is het toegestaan om een reserve lont toe te passen. Maar het is zeker niet verplicht.
                                Laten we lekker link gaan doen!

                                Comment

                                Working...
                                X