Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triple Trouble

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Vanochtend deze box opgehaald, mooie compacte doos. Het label is toch wel erg tof! Mooi detail vind ik dat de potten 'houten' kratten voorstellen . Overigens is de cake met de 30mm tubes bij mij als C gelabeld, dus hij is gelabeld zoals hij bij de demo van Intratuin Pijnacker geschoten is. Omdat het een kado is voor mijn vriendin die vooral de blinkers mooi vond wordt de afsteek volgorde C-A-B. Zal proberen om hem te filmen

    Comment


      #77
      De 900 gram klopt overigens niet. Moet zijn 1243,5 gram. 2 cakes a 394,5 gram en 1 cake a 454,5 gram.

      Comment


        #78
        Was voor de prijs van 60 euro echt een geweldige box!

        Comment


          #79
          Deze had dit jaar ook voetjes, maar 2 van de 3 waren nogal lomp geplaatst en moest je in de lengte van de box uitklappen. Dat werkt natuurlijk niet wanneer je deze doorlont. Cake A had het voetje dan wel weer in de breedte. Wanneer je ze los schiet maakt het natuurlijk niet zoveel uit.

          Comment


            #80
            Mooie waaier box. Was breed in de spreiding en lekker vol. Mooie kleuren en super knisperend

            Comment


              #81
              https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

              Comment


                #82
                Blij dat ik deze eerder in het jaar besteld heb voor 39 eurie.
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                  Blij dat ik deze eerder in het jaar besteld heb voor 39 eurie.
                  Dat is een topprijs, zelfs voor 55 euro is deze meer dan prima! Deze box is gewoon qua prijs/kwaliteit verhouding geweldig goed!

                  Comment


                    #84
                    Ik heb deze dit jaar ook in mijn collectie

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
                      Ieder jaar zie ik hem weer voorbij komen op de demo's, en ieder jaar sta ik weer te kijken hoe mooi deze is. En toch heb ik deze nog nooit gehad. Misschien toch maar eens overwegen, want is gewoon een erg mooi ding.
                      Heeft twee jaarwisselingen geduurd, maar hij is dit jaar toch van de partij!

                      Comment


                        #86
                        Wauw. Na al minimaal 2 jaar deze links te hebben laten liggen eindelijk gekocht. Geen spijt van. Wat een dikke waaier zeg, dat blauw was echt een goede toeveoging nog maar te zwijgen over die insane goede crackling + mines.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                          Wauw. Na al minimaal 2 jaar deze links te hebben laten liggen eindelijk gekocht. Geen spijt van. Wat een dikke waaier zeg, dat blauw was echt een goede toeveoging nog maar te zwijgen over die insane goede crackling + mines.
                          hier sluit ik mij bij aan. heb ze los geschoten, maar waren alle drie goede waaiers

                          Comment


                            #88
                            Hier 2 achter elkaar doorgelont in de volgorde A-B-A-B-C-C. Erg mooie bak zo

                            Comment


                              #89
                              Ik was teleurgesteld met deze box

                              Op de labels stond heel netjes cake A, B en C. Maar de inhoud van cake A was hetzelfde als cake B en juist voor alleen voor cake A had ik de box gekocht! Mijn blauw wit project werd een beetje verpest door de cake met rode palmen. Het was niet lelijk maar als ik dit had geweten dan had ik de hele box in mijn 18.00 moment geschoten.

                              Ik had de box bij vuurwerk Outlet Haulerwijk gekocht. Had iemand dezelfde ervaring?

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                                Ik was teleurgesteld met deze box

                                Op de labels stond heel netjes cake A, B en C. Maar de inhoud van cake A was hetzelfde als cake B en juist voor alleen voor cake A had ik de box gekocht! Mijn blauw wit project werd een beetje verpest door de cake met rode palmen. Het was niet lelijk maar als ik dit had geweten dan had ik de hele box in mijn 18.00 moment geschoten.

                                Ik had de box bij vuurwerk Outlet Haulerwijk gekocht. Had iemand dezelfde ervaring?
                                Vreemd, ik had de omlabeling hier van: de Atomic Bull. Maar die deed gewoon precies wat hij moest doen.
                                Echt vreemd dat de A en de B dezelfde effecten gaven bij jou. Misschien een fout van de Chinees?
                                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                                Comment

                                Working...
                                X