Winkelbanner - Hubo XL Vuurwerk
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 61

Discussie: Space Invasion

  1. #46
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Dit product is een voorbeeld van waarom ik eigenlijk nooit meer pijlen koop. Dit pakket hoort bij ´de betere pijlen van Nederland´ en gaan zoals bijna elke pijl veel te hoog voor de boeketgrootte. Het opstijgen en de ervaring daarbij is een leuke toevoeging aan je oud en nieuw, maar ik wil ook wel een goede uitwerking. De Nothern Light pijlen zien er wel echt top uit op film, dus dat is nog wel een uitzondering.

    Ik heb ooit een erg goed pijlenpakket gehad en dat waren de Escapade pijlen van Breeschoten. Echt bizar grote boeketten die zich zeker konden meten met een kleinere maat shell. Jammer dat die pijlen niet meer worden verkocht en dat de hele importeur natuurlijk sowieso weg is. Ze hadden wel een paar leuke producten en sommige dingen zijn voor mij wel nostalgisch ( met dat draakje als logo ).

  2. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    605
    910 waarderingen in 444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Dit product is een voorbeeld van waarom ik eigenlijk nooit meer pijlen koop. Dit pakket hoort bij ´de betere pijlen van Nederland´ en gaan zoals bijna elke pijl veel te hoog voor de boeketgrootte. Het opstijgen en de ervaring daarbij is een leuke toevoeging aan je oud en nieuw, maar ik wil ook wel een goede uitwerking. De Nothern Light pijlen zien er wel echt top uit op film, dus dat is nog wel een uitzondering.

    Ik heb ooit een erg goed pijlenpakket gehad en dat waren de Escapade pijlen van Breeschoten. Echt bizar grote boeketten die zich zeker konden meten met een kleinere maat shell. Jammer dat die pijlen niet meer worden verkocht en dat de hele importeur natuurlijk sowieso weg is. Ze hadden wel een paar leuke producten en sommige dingen zijn voor mij wel nostalgisch ( met dat draakje als logo ).
    De light years en de freestyle rockets zijn wat mij betreft de beste pijlen van NL. Ik vind juist het opstijgen altijd heerlijk om te zien, maar je hebt gelijk. De meeste pijlen gaan te hoog en deze had ook iets lager mogen blijven maargoed tegen een goede prijs wil ik ze wel hebben.
    Wat mij opvalt is dat de prijs/kwaliteit van de meeste pijlen om te huilen is...
    Voorbeeld: Deze pijlen lagen rond o&n voor €29 in de winkel.... terwijl 1km verder de light years voor 17,95 lagen....sla je de plank toch wel mis hoor

  4. #48
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
    De light years en de freestyle rockets zijn wat mij betreft de beste pijlen van NL. Ik vind juist het opstijgen altijd heerlijk om te zien, maar je hebt gelijk. De meeste pijlen gaan te hoog en deze had ook iets lager mogen blijven maargoed tegen een goede prijs wil ik ze wel hebben.
    Wat mij opvalt is dat de prijs/kwaliteit van de meeste pijlen om te huilen is...
    Voorbeeld: Deze pijlen lagen rond o&n voor €29 in de winkel.... terwijl 1km verder de light years voor 17,95 lagen....sla je de plank toch wel mis hoor
    De Light Year wordt ook wel voor een stuntprijs verkocht, ik geloof niet dat een winkel daar nog ( veel ) winst op pakt. Maar ik vind een prijs tot 30 euro voor een 10 stuks pijlen pakket die 30 tot 40 gram bevat per pijl nog echt wel schappelijk. Alleen kunnen ze me door de stijghoogte me nooit zo bekoren.

  5. #49
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts


    Nog een strastfikmpje voor jullie. Die blink was erg mooi, maar zoals gezegd veel te hoog.

    Ik verkies de Turbo clash zeker boven dit pakketje. Turbos zijn groter kwa uitwerking (omdat ze lager blijven) en diverser kwa effecten.

  6. Deze gebruiker waardeert baassie123 voor het bericht:


  7. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Straatfilm 2017-2018 door Pyro Toro

    mooi pijlen rekje man.. met een schraag en wat pijpen.

  8. #51
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    605
    910 waarderingen in 444 posts
    Ik moet toch zeggen dat ik ze erg mooi vond. Heerlijke stijgkracht, ja ze gingen hoog maar alsnog mooie burst en flinke effecten.

  9. #52
    VWC-Lid !!PoGo!! GeK!!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 oktober 2005
    Berichten
    188
    Thanks
    870
    53 waarderingen in 31 posts
    Bericht mag weg...
    Laatst gewijzigd door !!PoGo!! GeK!!; 20 december 2019 om 22:56

  10. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Deze waren slecht, gingen veelste hoog met klein effecten.
    ..Dacht dat het 40grammers moesten zijn. Zal ze niet weer nemen

  11. #54
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    945
    Thanks
    897
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Als ik al de berichten hier lees vraag ik mij af welke batch ik heb gehad. Het waren namelijk echt top pijlen. Had ze voor het eerst en ze gingen totaal niet hoog, sommige zelfs aan de lage kant. Burst was bizar hard en boeketten super mooi en vol.

  12. #55
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Liggen nog in de opslag....mist was te dicht voor pijlen helaas.

  13. #56
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
    Als ik al de berichten hier lees vraag ik mij af welke batch ik heb gehad. Het waren namelijk echt top pijlen. Had ze voor het eerst en ze gingen totaal niet hoog, sommige zelfs aan de lage kant. Burst was bizar hard en boeketten super mooi en vol.
    Volgens mij dan de nieuwe batch. Ik had nog een stuk of 10 "oude" en een karton "nieuwe". Op de oude stond 36,5 gram NEM, op de nieuwe 39,5 gram NEM. De nieuwe gingen inderdaad minder hoog dan de oude, hebben grote boeketten en harde burst. De oude vond ik overigens ook al niet mis maar de nieuwe zijn nog veel beter. Eentje van de nieuwe klapte op de grond. Enkelen hadden een vreemde boogbaan in de lucht maar klapten nog wel hoog genoeg. Ik heb 65 stuks van de nieuwe weggeschoten. Lijkt me wel een degelijke test.

  14. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 januari 2016
    Berichten
    174
    Thanks
    412
    34 waarderingen in 29 posts
    Ik had ze ook en ook zeer goed bevallen hier. Light year hadden wij ook en deze waren beter. Mooi rond ook.

  15. #58
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tivoli Bekijk bericht
    Ik had ze ook en ook zeer goed bevallen hier. Light year hadden wij ook en deze waren beter. Mooi rond ook.
    De Light Year waren beter ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  16. #59
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Net nog eentje geprobeerd vanwege aankomend vuurpijlverbod. Gaan inderdaad niet meer te hoog, flinke burst en groot effect.
    Jammer van het aankomend vuurpijlverbod nu deze pijlen verder geperfectioneerd zijn. Begrijp nu wel waarom ik het kartonnetje voor weinig kon krijgen

  17. #60
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    605
    910 waarderingen in 444 posts
    Vond ze ook prima. Vergelijkbaar met Light years
    Ik heb een kort lontje.......

  18. Deze gebruiker waardeert funkyi voor het bericht:


Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •