Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bomber Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nou, wat dacht je van de Aftershock Rockets, 6 plus 6 gratis. En wat dacht je, hadden ze ineens deze ook zo klein gemaakt als hierboven. Lijken nu op de thunderclap pijltjes. Normaal waren ze veel groter, bah.. dat ze dit moeten doen om aan geld te komen.

    Comment


      #17
      Ik ging vandaag ook mijn Bomber rockets ophalen in Volkel. Echter kreeg ik een extra pakje Extreme Bang rockets mee, in plaats van bomber rockets. Geen probleem natuurlijk, maar zou het dan zo zijn dat ze uit de handel zijn gehaald?

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door KermisworldYT Bekijk bericht
        Ik ging vandaag ook mijn Bomber rockets ophalen in Volkel. Echter kreeg ik een extra pakje Extreme Bang rockets mee, in plaats van bomber rockets. Geen probleem natuurlijk, maar zou het dan zo zijn dat ze uit de handel zijn gehaald?
        Denk niet dat ze uit de handel worden gehaalt op de 2e verkoopdag:P
        lijkt me eerlijk steker dat volkel ze zelf niet meer heeft besteld op dat moment:P

        ik heb daar ook mijn vuurwerk vandaan voor 1 deel heb ook totaal andere producten gekregen voor die great barbarian
        The final ignition

        Comment


          #19
          En? Was het nog wat deze pijltjes? Ik verwachte een flop dus durfde het niet aan maar ben wel benieuwd hoe deze presteerden.
          Vuurwerk is vuurwerk

          Comment


            #20
            Bij mij dede ze alleen fluiten, zoals de kleine pijlen van het 'the choice' pijlenpakket

            Comment


              #21
              Gewoon laten liggen. het was echt rotzooi. die pijltjes uit een meterpakket zijn nog mooier.

              Comment


                #22
                Zijn ze echt zo slecht ? Kan ze voor 0,75 krijgen. Kan bijna geen miskoop zijn zou je zeggen.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                  Zijn ze echt zo slecht ? Kan ze voor 0,75 krijgen. Kan bijna geen miskoop zijn zou je zeggen.
                  Voor die prijs is het te doen masr als vorig jaar 3eu slaat nergens op voor het effect

                  Comment


                    #24
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment

                    Working...
                    X