Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gravity 45 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had ook de 2017 versie. Volledige prijs betaald omdat ik deze na voorgaande jaren echt weer moest hebben, maar was absoluut de grootste tegenvaller van de avond. Schoten gingen super traag en toen ik bijna in slaap viel klapte ineens het blokje uit elkaar waardoor ik een bombette tegen mijn hoofd kreeg...
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

    Comment


      Moet zeggen dat ik opnieuw genoten heb van dit blok. Schoot ze ook telkens per 2 of 3 maar hij deed het prima. Geen idee welke batch ik had.

      Comment


        Ik hd nog de goude ouwe over van vorig jaar. Per 2 geschoten en dat is toch wel fantastisch! Jammer van een gezicht vol vonken omdat de wind onze kant op stond haha

        Comment


          Ben erg te spreken over Gravity.. we hadden hem 12 x tegelijk in de begin van de show en vond hem beter als 20 x Return of the Phoenix.

          Vuurwerkshow 2017/2018Extreme finale met o.a 55 x Secret Salute + 5 x Jackhammer______________________________________________________________- 28 x 2'' Min...

          Comment


            Hier ook nog de versie van 2016. Echte toppers! Per 3;

            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              Weer een topper is verloren gegaan.
              Nu 10 schoten minder, trager en de fluit die niet meer zo hard is.
              R.i.p gravity

              Comment


                Helaas niet meer wat het geweest was:

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  Pff en dan wel voor minder schoten en mindere prestaties nog dezelfde prijs durven te vragen..

                  Comment


                    Comment


                      Blijft een gaaf ding. Blij dat ik nog 2 “oudjes” heb kunnen bestellen.

                      Comment


                        Ja, dat dacht ik ook, maar bleken de 35 schots versie. Die heb ik dus maar gecancelled.

                        Comment


                          Kom er nu thuis ook achter dat ik de 35 shots variant heb gekregen. Dat is wel balen ...
                          Maar per 2 tegelijk en het beste er van hopen !

                          Comment


                            was helaas drie keer nix. Ik had ook de nieuwe van 35 shots. Had vorig jaar de oude versie. Het verschil is zo waanzinnig groot, ongelooflijk. Jammer.

                            Comment


                              Nee, dit product is helaas niet meer koopwaardig. Zelfs met meerdere tegelijk is het niet meer de moeite met dit tempo ....

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                                Ja, dat dacht ik ook, maar bleken de 35 schots versie. Die heb ik dus maar gecancelled.
                                Deze zaten alsnog bij mijn bestelling bij het controleren, samen met de cake die ik als vervanger had genomen. Heb de Gravity's netjes teruggegeven

                                Comment

                                Working...
                                X