Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rave on 25 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Geweldige waaier, verschillende schietrichtingen zorgen voor een goed gevulde lucht:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #17
      Als je deze vergelijkt met New Moon, zonder daarbij de prijs te bekijken, welke heeft dan het beste crackling? Toch wel de New Moon?

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
        Als je deze vergelijkt met New Moon, zonder daarbij de prijs te bekijken, welke heeft dan het beste crackling? Toch wel de New Moon?
        De new moon is toch wel een klasse apart..alleen zie ik dat de new moon toch wel behoorlijk is aangepast dus weet het nu niet meer.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #19
          Ik ga wel voor deze. Had het liefst de oude New Moon gehad maar helaas. De Mega Cauliflower vond ik ook erg goed, maar erg duur voor die 15 seconden. Dit is prijs/kwaliteit verhouding een goede cake.

          Comment


            #20
            Erg mooie cake! Was wel een wauw momentje met twee tegelijk! Misschien wel snel voorbij maar stand alone gaat deze het ook prima doen!

            Slecht gefilmd hier het filmpje:

            Comment


              #21
              Hmm is niet ( meer ) te koop bij het verkooppunt in Breda, uitverkocht bij Rubro.
              Spijtig had deze er graag bij gehad, ziet er op de filmpjes top uit.
              Had er dan wel twee achter elkaar gezet

              Comment


                #22
                bij knalkoning hebben ze hem nog

                Comment


                  #23
                  Mooi filmpje gevonden op youtube van vurwerkzavond.

                  Wat een bak!

                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #24
                    Helaas was ik te laat met bestellen, maar schitterende bak! Zeker op de wishlist voor 2015!

                    Comment


                      #25
                      Best een grote cake, hier naast een pot van Big Momma en Fire eblem

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image (15).jpg
Vertoningen:1
Grootte:171,9 KB
ID:	1552768

                      Comment


                        #26
                        Lag bij jou ook de bodem los erin? De verkoper zei nl dat alle Rave On die zij binnen hadden gekregen een losse bodem hadden..

                        Comment


                          #27
                          Die van mij heeft van die uitklapflappen zodat hij stabiel staat tijdens afsteken.

                          Comment


                            #28
                            Hier ook een losse bodem. Netjes weer vastgemaakt. Maar wat een bak was dit zeg! Jammer dat hij zo extreem kort was. De hele straat was verlicht van de crackling.
                            Vuurwerkpap

                            Comment


                              #29
                              Geweldige cake, die helaas snel voor bij is.

                              Groeten...:)

                              Comment


                                #30
                                Wat een geweld had deze cake! Maakte me Biets uit dat die zich Zo leeg schoot. Volgend jaar in meervoud!!!

                                Comment

                                Working...
                                X