Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daisy Beam

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dan zou je zeggen dat er nieuwe batch is geschoten, want ik heb dat bij nog geen enkele Daisy beam gehad, en vele met mij. Maar goed, nieuwe bacth zal niet geschoten zijn lijkt me.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Heerlijke cake!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
        Ik heb hem vanavond op een demo gezien en ik snap de afkeur wel, de effecten kwamen constant op de grond, er werden er 2 tegelijk geschoten en er zaten er ook nog wat in de finale, het was bij alle versies t zelfde verhaal.
        Dat viel mij gisteren inderdaad ook op. Ik gehad gelijk zoiets van: "Ah, daarom zijn ze afgekeurd". Ik heb hem wel besteld en mocht ik hem ook daadwerkelijk meekrijgen dan zet ik hem voor de zekerheid wel een aantal metertjes verderop

        Comment


          Ik heb ze gelukkig wel gekregen.

          Comment


            ik kreeg als vervanger de gravity, ben er wel blij mee

            Comment


              Dit jaar gewoon de daisy beam ontvangen, ondanks dat ik las dat deze was afgekeurd. Volgens mij stond er ook gewoon 2017 versie op de cake? Maar dit blijft een toppertje!

              Comment


                Dit was mijn favoriete cake van de avond! Topper

                Comment


                  Ik ben verliefd, wat een topper! Ik heb er 2 tegelijk afgeschoten en vond het tempo, effecten en afwisselingen echt heel tof. Jammer dat hij snel weer uitgeschoten is. Zou een verbetering zijn als deze 30 of 35 shots zou hebben.

                  Comment


                    3 stuks doorgelont (omlabeling hiervan) Blijven goede cakes!

                    Comment


                      wat blijft dit toch een topper! Dit jaar 3 tegelijk geschoten, heerlijke chaos in de lucht

                      Comment


                        Vorig jaar 1x in de collectie.
                        Topper van een cake!!
                        Zo goed bevallen, net maar 4x besteld voor komende o&n....

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pirke Bekijk bericht
                          Vorig jaar 1x in de collectie.
                          Topper van een cake!!
                          Zo goed bevallen, net maar 4x besteld voor komende o&n....
                          Ik wil je niet ongerust maken maar het is wel voor je te hopen dat dit voorraad is die de winkel nog heeft staan van 2 jaar geleden. Deze is afgelopen jaar afgekeurd en komt ook niet meer. Hij werd afgelopen verkoopperiode al niet meer geleverd aan de winkels. Zie het bezoekverslag van de Crew aan Rubro voor meer info over de afkeur en verwijderen uit het assortiment: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...werk-16-2-2018
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                            Ik wil je niet ongerust maken maar het is wel voor je te hopen dat dit voorraad is die de winkel nog heeft staan van 2 jaar geleden. Deze is afgelopen jaar afgekeurd en komt ook niet meer. Hij werd afgelopen verkoopperiode al niet meer geleverd aan de winkels. Zie het bezoekverslag van de Crew aan Rubro voor meer info over de afkeur en verwijderen uit het assortiment: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...werk-16-2-2018
                            Bedankt voor je bezorgdheid, maar het is inderdaad nog restvoorraad die nu nog in de bunker ligt.
                            Overigens heb ik afgelopen jaar ook de Daisy Beam uitgeleverd gekregen, maar dat zal dan ook wel de 2016 versie zijn geweest.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pirke Bekijk bericht
                              Bedankt voor je bezorgdheid, maar het is inderdaad nog restvoorraad die nu nog in de bunker ligt.
                              Overigens heb ik afgelopen jaar ook de Daisy Beam uitgeleverd gekregen, maar dat zal dan ook wel de 2016 versie zijn geweest.
                              Ja, dat moet dan wel inderdaad. De 2017 versie was zoals Gizmo zegt afgekeurd. Ik zou zeggen, geniet er nog van als je hem nog kunt krijgen!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Daisy beam is nu 13,50 bij Loots in Baarle
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X