Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visual Mastermind

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik vind dit wel de mooiste van de 5. Gewoon simpel effect die goed is uitgevoerd.

    Comment


      #17
      Youtubekanaal Rubro

      Comment


        #18
        Ik zit nog te twijfelen over deze cake. Hij lijkt heel mooi maar ik heb nog geen filmpje gezien uit de productie versie.

        Comment


          #19
          Hierbij mijn film van bij Kuiper:


          Afrader. De fontein duurt veel te lang, waardoor je maar zit te wachten en te wachten. De boeketten zijn daarna best mooi groot en lekker gevuld. Maar ja, die paar boeketten daar wil je dan geen 25 euro voor betalen. Dat is het gewoon niet waard. Daar zijn ze niet speciaal genoeg voor.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #20
            Een minuut vuurwerk voor 25 euro waar boeketten inzitten die niet onderdoen voor de boeketten van de buurman is een geweldige cake voor het grootste gedeelte van Nederland.

            Comment


              #21
              Voor ons freaks, jammer van die fontein, boeketten zien er erg mooi, vol en groot uit met mooie kleuren. Voor de normale consument een prima cake lijkt me voor bijna 1 minuut plezier!

              PS @ freaks, lijkt me ook prima als opening van een showtje?!

              Comment


                #22
                Als je fontein centraal stelt met de boeketten als toetje vind ik het een goed product.

                Comment


                  #23
                  Zeker een top artikel, zeker voor de normale consument. 25 euro voor een minuut vuurwerk!
                  Wat ook nog heel leuk is dat je in de voorverkoopactie ( rubro folder) bij elke 100 euro een cake van deze serie mag uitzoeken
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    #24
                    Op de demo in koekange vond ik de boeketten van deze pot eigenlijk helemaal niet zo speciaal. Echt niet het niveau zoals het op het Rubro filmpje staat. Wel aardig maar meer ook niet.

                    Comment


                      #25
                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        #26
                        Net als de rest van deze nieuwe serie potten is deze voorzien van een extra reservelont, je kunt ze dus prima gebruiken om een showtje mee te openen!

                        Van deze pot heb ik geen foto's want ik heb m enkel in m'n handen gehad toen ik mijn bestelling op ging halen. Heb m omgewisseld met de skull slinger.
                        Laatst aangepast door GTRulez; 29 December 2014, 19:18.

                        Comment


                          #27
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7229[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:126,7 KB
ID:	1552970Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7228[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:103,3 KB
ID:	1552971

                          vandaag live mogen aanschouwen van de buurman. erg leuk maar je kunt duidelijk merken dat alle nieuwe producten een SAMPLE zijn, de effecten zijn ietsjes minder vol maar wel een lekkere harde burst!!

                          de fontein duurt ongeveer 30 tot 50sec waarna de schots gelanceerd worden met een mooie blauwe mine! erg mooi niet te dicht op elkaar en lekker gespreid!!


                          TOPPER
                          Laatst aangepast door meester J.; 30 December 2014, 18:44.
                          The final ignition

                          Comment


                            #28
                            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                            Comment


                              #29
                              Afgelopen jaarwisseling was deze cake weer aanwezig!
                              Wat een HEERLIJKE cake!!

                              Leuke fontein eerst en daarna gigantische boeketten die mooi groot zijn en lekker hard uit elkaar spatten!
                              En dat voor maar €15,- p.stuk!!

                              Comment


                                #30
                                Filmpje van afgelopen jaar, sommige tubes gingen helaas niet af.
                                Zoals ram0nn al zei, opvallend grote boeket spreiding

                                Laatst aangepast door PyroFreaqz; 30 September 2018, 21:23. Reden: Bijgevoegd informatie

                                Comment

                                Working...
                                X