Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visual Mastermind

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Visual Mastermind

    Artikelnummer: RVW 624
    Artikelnaam: Visual Mastermind 500 gram
    Bruto Gewicht: ....
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 15 schots
    Effectomschrijving: Schitterende fel blauwe, knal rode en smaragd groene sterren gevarieerd met zilveren floss en zilver crackling naar blauwe mine en golden dreams willow..
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Kartoninhoud: 6 stuks
    Richtprijs: van 29,95 voor 25 euro

    O.a. te koop bij: Rubro.nl





    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:26.

    #2
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      jammer dat de kleuren op video niet mooi uitkomen. Terwijl dit in het echt prachtige kan zijn.

      Comment


        #4
        Even wachten op een demo waar deze geschoten word. Idd jammer van de kleuren niet goed zichtbaar. Lijkt me een topper namelijk.

        Comment


          #5
          film toegevoegd aan de startpost:

          Comment


            #6
            Alleen beetje jammer dat er iedere keer van die fonteinen op zitten,word beetje moeilijk om te gebruiken in een showtje,en groten kans dat ze andere blokken vroegtijdig aansteken.

            Comment


              #7
              Cakes worden nog steeds ontwikkeld voor de normale consument, en die zullen niet snel een showtje schieten.

              Ik zelf vond de fonteinen juist een erg leuke toevoeging, en vond deze ook goed en vrij agressief over komen. Zeer leuke lijn met cake's dit, goed gedaan!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Door de toevoeging van die fontein (of een mine in andere cakes) krijg je opeens de combinatie van effecten, waardoor de boeketten tot 25 gram gevuld mogen zijn. De boeketten kunnen nu dus een stukje groter en beter gevuld zijn dan wanneer er geen fontein in deze cake zou zitten.
                Laatst aangepast door Nitraat12; 4 September 2014, 19:09.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
                  Alleen beetje jammer dat er iedere keer van die fonteinen op zitten,word beetje moeilijk om te gebruiken in een showtje,en groten kans dat ze andere blokken vroegtijdig aansteken.
                  Ik vind hem wel grappig voor een show. Gewoon als opening gebruiken. 2x Dit en je hebt meteen de aandacht!

                  Comment


                    #10
                    deze cakes doen me een beetje denken aan de crown solar. zaten 4 cakes in 1 pakket die ook begonnen met fontijn. destijds erg van gecharmeerd. maar om nou 25 euro per cake te betalen (zijn 5 varianten) vind ik een beetje veel. hopelijk komt er bij mij een winkelier bij mij in de buurt een mooie aanbieding voor alle 5 de varianten.

                    Comment


                      #11
                      In mijn ogen een van de vetste cakes in deze lijn. Mooie kleuren en lekkere boeketten met harde burst deze is voor mij een must have...

                      Comment


                        #12
                        Hierbij ook nog even mijn filmpje gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2014:

                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #13
                          vanaf de straat gefilmd/

                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            #14
                            Geinige cakes maar voor mijn gevoel kun je dan toch beter de Extreme Salutes 2.0 nemen... 19 shots en 2e gratis bij Pronk Vuurwerk
                            No Pyro no Party

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stief Bekijk bericht
                              Geinige cakes maar voor mijn gevoel kun je dan toch beter de Extreme Salutes 2.0 nemen... 19 shots en 2e gratis bij Pronk Vuurwerk
                              Je wilt toch ook wel eens wat anders? Die extreme salutes heb ik nou wel genoeg gezien. Anders hoeven de leveranciers nooit iets nieuws in de markt brengen als iedereen toch maar extreme salutes gaat kopen. Wordt zo wel eentonig dan.
                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment

                              Working...
                              X