Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Fury in Blue [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    2015 en 2016 versie verschillen aardig van elkaar. 2015 is een rambak, en bij de 2016 versie zie je duidelijk dat het 25mm boeketten zijn. Niet slecht, maar door het tempo valt het een beetje tegen.

    Comment


      #92
      Prachtige cakes, hier 2 tegelijk :

      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

      Comment


        #93
        Fijne film! Zo per 2 is echt genieten hoor, een van de mooiste cakes uit het assortiment van Evolution wat mij betreft. Vaak op een demo gezien, valt mij altijd positief op, maar nooit in de straat gezet nog. Toch eens op een wensenlijstje zetten.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #94
          Had deze afgelopen jaar voor het eerst op basis van de reacties hier. Weetniet precies welke batch ik had, maar bij waren alleen de mines rood. Boeket spreiding was goed maar opvallend magertjes gevuld vergeleken met budget cakes Pangu die ik daarvoor schoot. Heb deze daarom niet besteld dit jaar.

          Comment


            #95
            Erg mooie cake hoor. Geen echte rammer, maar wel een behoorlijk tempo en hij blijft erg sierlijk. Tijdsduur vind ik ook erg goed. Eens kijken of deze er dit jaar bij kan.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #96
              Deze is gisteren ook nog eens per 2 geschoten bij de vuurwerkstunthal.

              www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

              Comment


                #97
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #98
                  Iemand deze afgelopen jaar nog gehad?

                  Comment


                    #99
                    Yep. Kon mij niet bijzonder overtuigen. Was ook niet slecht maar vond dit ook weer niet de beste cake die ik had. En jammer want ik keek er al 2 jaar naar uit deze eens te schieten

                    Comment


                      Een jaar of 4 geleden al eens geschoten, dit jaar per 2 in de straat. Voor een mooi prijsje in de outlet gescoord

                      Comment


                        https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                        Comment


                          Zonde dat ze eruit gaan deze zeg!

                          Comment


                            Als onderdeel van een zelf samengesteld Evo-blokje:
                            - Red Fury in Blue
                            - Insane
                            - Ice Queen
                            - Rainbow Twinkler + Lights of Heaven + Elements of Fire

                            Well, that depends...

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                              Iemand deze afgelopen jaar nog gehad?
                              Afgelopen jaar per 2 de lucht in zien gaan, als ik zie wat er tegenwoordig uit 25mm gehaald kan worden kan ik me voorstellen dat dit uitloop is! Kon me niet overtuigen
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Ja, blijf erbij dat dit de mooiste van alle evo cakes is. Prachtig dat rode willow met blauwe sterren. Blijft toch eeuwig zonde dat deze lijn der helemaal uit is....

                                wat is jullie favoriete Evo cake ?

                                Comment

                                Working...
                                X