Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC Kroeg & Slowchat #51

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat ik nu weer op teletekst las:

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	treinen.png
Vertoningen:1
Grootte:39,8 KB
ID:	1564711
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      Treinen moesten verboden worden
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Gisteren de spullen voor de oliebollen gekocht. Dagelijks 100x op het forum kijken naar het weer en eventueel nieuws over wat er later komt. Ja mannen, het gaat beginnen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
          Gisteren de spullen voor de oliebollen gekocht. Dagelijks 100x op het forum kijken naar het weer en eventueel nieuws over wat er later komt. Ja mannen, het gaat beginnen.
          Ken jou verder niet maar bak er maar een paar voor mij ook fijne kerst nog en een leuk oudjaar

          Comment


            Heb ff de volgende vraag van me zwager, die vroeg wat zijn de betere winkel omtrent regio den haag, ik kom zelf uit Groningen dus ik heb er geen weet van. En klopt het dat de 10 tonner dit jaar geen vergunning kon verkrijgen?

            Comment


              Dat klopt. Zijn vergunning is ingetrokken.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                Heb ff de volgende vraag van me zwager, die vroeg wat zijn de betere winkel omtrent regio den haag, ik kom zelf uit Groningen dus ik heb er geen weet van. En klopt het dat de 10 tonner dit jaar geen vergunning kon verkrijgen?
                Rijswijk is erg makkelijk te bereiken via den Haag (alleen een tram) en is zeker een aanrader! De Rijswijkse vuurwerkhal. Omtrent freaks wel één van de beste en grootste winkels van Zuid-Holland..

                Comment


                  Oke bedankt zal het ff door geven

                  Comment


                    Bah ik was er al bang voor het gevoel!!ik denk sterk dat ik niet genoeg knal heb blehhh nou ja dan mij maar vermaken met de rest.

                    Comment


                      Ik heb zo'n zin in een ongelooflijk lekker feestje.. maarja dit weekend lijkt wel hopeloos wat dat betreft.

                      Comment


                        Wil je der over praten? Uit je gevoelens

                        Comment


                          Het is al een week stil hier... Man man man... Wat een ellende
                          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                          Comment


                            chatten kan in het vragen aan evolution topic tegenwoordig haha...

                            Comment


                              Daar verhuizen we daar naartoe haha
                              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                              Comment


                                Verder begint het weer rustiger te worden... het lijkt erop dat de kruitdampen zijn opgetrokken, en een select groepje is achter gebleven...

                                Comment

                                Working...
                                X