Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big 19

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Ik gebruik deze assortimenten eigenlijk alleen voor in de finale.
    Zou dan zeker voor de Big 19 gaan ipv Fairytail.
    Ik ook Wesley. Ik gebruik een karton (12) Big19 in de finale van mijn show. Verder maak ik vaak cakeboxen van de 19sh cakes
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Waar zijn deze nog te koop voor een aantrekkelijke prijs?
      (Zijn er nog verkooppunten in Overijssel?)

      Comment


        In Hardenberg kun je ze halen.. danknaljegoed.nl

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door opelvuurwerk Bekijk bericht
          Waar zijn deze nog te koop voor een aantrekkelijke prijs?
          (Zijn er nog verkooppunten in Overijssel?)
          Tip voor komend jaar misschien, Valk big 19. Een rubro omlabeling van deze serie speciaal voor Valk-vuurwerk in nijverdal/rijssen. In de kartonverkoop maar 110 voor 12 cakes.
          Kooien knippen is mijn hobby!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door knallbahr Bekijk bericht
            Tip voor komend jaar misschien, Valk big 19. Een rubro omlabeling van deze serie speciaal voor Valk-vuurwerk in nijverdal/rijssen. In de kartonverkoop maar 110 voor 12 cakes.
            Ze zijn per karton alleen in nijverdal verkrijgbaar, daar hebben ze vwpd zitten. 110 is alleen in januari
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Ik heb eigenlijk weinig van dit product gezien in freakacties, dus deze was geloof ik dit jaar niet goed leverbaar bij Wolff? Het is toch een product wat er langer mee gaat en zich nog goed staande kan houden tegenover andere cakes. Al vind ik persoonlijk de versie van Rubro ( dus de gene die bij Valk en VuurwerkOutlet verkrijgbaar zijn ) wel een stuk mooier! Beoordeeld vanaf filmpjes dan.

              Comment


                En anders een buurtassortiment, die komt in buurt qua uitwerkingen echter iets duurder, €80 voor 6

                Comment


                  Deze na alle lovende reacties gekocht.
                  Maar helaas was dit voor mij wel een tegenvaller.
                  Had dit jaat als vergelijkings matriaal het volgende.
                  Buurtass xxl-Rubro
                  Happyhardcore-Evo
                  Fairytale-evo
                  Willowtime-Broekhoff
                  En een van Zena/Herlat waar ik naam van kwijt ben.
                  Maar dit was echt de minste.
                  Wel de ena goedkoopste maat toch is dit een product die voor mij er niet meer bij zit volgend jaar.
                  Misschien is dit setje gewoon achterhaald

                  Comment


                    Dit was dit jaar voor mij ook een tegenvaller, de 2e keer dat ik deze had maar lijken behoorlijk achteruit gegaan bij batch 2017.. Zaten er een aantal tussen tussen die goed presteerde maar de anderen hadden hele kleine boeketten, erg jammer!

                    Comment


                      Ik had er 1 cake bij zitten die iets minder presteerde, maar de rest ging prima.
                      Moet wel bekennen dat ik vrijwel alles per 2 of 3 tegelijk heb afgestoken.

                      Maar ook alleen blijven het voor die ca. Euro 10,00 per stuk gewoon sterke cakes.
                      En ja, had daarnaast ook Brasilian Box, Buurt Assortiment XXL.
                      Qua tempo schiet de Valk Big 19 individueel gezien net te langzaam naar mijn smaak, maar qua borst en effect grootte prima in orde.

                      Comment


                        Misschien nog wat te vochtig ?? Wil deze toch een keer in me collectie hebben.
                        Als ik bijvoorbeeld kijk op dit filmpje van spanischcracker komt die toch wel goed over.


                        Alleen weet ik niet of dit de 2017 batch is.
                        Knaap!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                          Misschien nog wat te vochtig ?? Wil deze toch een keer in me collectie hebben.
                          Als ik bijvoorbeeld kijk op dit filmpje van spanischcracker komt die toch wel goed over.


                          Alleen weet ik niet of dit de 2017 batch is.
                          Dit ziet er niet uit als de Big19 zeker het laatste stukje niet,, ik had in ieder geval iets heel anders en presteerde stukken minder..

                          Comment


                            Film van spanishcracker zijn 2 van valk die dus bij rubro vandaan komen en 1 van wolff.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Ja ik las het net inderdaad in zijn video topic.. De laatste cake is natuurlijk ook de happy Q volgens mij. Jammer dat dit assortiment niet in de smaak is gevallen bij de meeste. Ik laat hem nog even staan dan.
                              Knaap!

                              Comment


                                Heb ieder jaar wel een 19 shots pakket. Zoals altijd prima bevallen.

                                Comment

                                Working...
                                X