Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amarok A

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze presteerde gisteren erg goed op de ANO-demo; harde knal met een mooi rond effect. De dubbele kleuren komen mooi uit, het zegt genoeg dat deze gisteren na de demo uitverkocht was in Millheeze.
    Remember, remember, the thirty- first of december!

    Comment


      #17
      Amarok A 29-11-2014 Ano Milheeze.

      Comment


        #18


        Heerlijke bursts heeft deze
        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

        Comment


          #19
          Cake voorstelling
          Attached Files
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Besteld naar aanleiding van de demo bij Ano, geweldige cake voor dit dit geld en een lekker burst.

              Comment


                #22
                Heb hem ook 3 keer besteld, erg benieuwd naar deze cake. De filmpjes zijn veelbelovend

                Comment


                  #23
                  Iemand hier toevallig nog straatfilmpjes van?

                  Comment


                    #24
                    Net afgestoken en supermooie klappen met grote boeketten. Zeker een aanrader. Heb de 3 uit de serie voor 40 euro.

                    Comment


                      #25
                      Heb m nog niet afgestoken. Heb er 2 staan dus zal wel filmen. Heb net wel de comitatus serie afgestoken die waren veel mooier dan de product filmpjes. B was het minst en C was een absolute topper
                      Laatst aangepast door emieloss; 2 January 2016, 12:37.

                      Comment


                        #26
                        Moet zeggen tussen het 12 uur geweld vielen de B en C toch een tikkie door de mand. Toch geen spijt van voor het geld.

                        Comment


                          #27
                          Aan de hand van de productfilmpjes kwam de Amarok A ook als beste naar voren. B en C waren iets minder

                          Comment


                            #28
                            Heb hem niet gefilmt helaas, ik had er 2 dus dacht ik film de tweede wel.
                            De tweede ben ik echter niet aan toegekomen dus die moet volgend jaar.

                            Vond het wel een super goede cake die prima mee kon komen om 12 uur met grote boeketten en harde burstklappen

                            Comment


                              #29
                              Ik wist vanuit een demo van Haokan nog dat ik B en C wat vond tegenvallen.. maar dat ik A toen erg vet vond.

                              Heb dit jaar dan ook 2x de A geschoten. Wat een vette bak. Goede burst, ronde boeketten, mooie kleuren. Top!

                              Comment

                              Working...
                              X