Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maori Hunter C

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Maori Hunter C

    Importeur: Haokan
    Artikelnummer: HF1060C
    Artikelnaam: Maori Hunter C
    Netto Kruitgewicht: 418 gram
    Aantal Schoten: 19
    Kaliber: 30 mm
    Kartoninhoud: 2/3
    Effectomschrijving: Golden tail to brocade crown to blue, Golden tail to blue peony with green, Blue peony mine silver tail to bang, Blue peony mine.
    Richtprijs: € 26,50

    Attached Files
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 21 November 2014, 00:11.

    #2
    Filmpje Maori Hunter C

    Het China filmpje, de kwaliteit is niet super als de producten in Nederland aankomen maken we nieuwe films

    Comment


      #3
      Mooi hoor die 19 shots deze heeft ook nog s een lekker saluut finale. Label bevalt me ook wel...

      Comment


        #4
        Prima! Maar tel ik nou 17 schoten?

        Comment


          #5
          De film van vanavond!

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Het valt me op dat bij veel Haokan producten de effecten niet mooi rond zijn. Ze lijken niet helemaal "open" te gaan. Dit viel me ook al op bij de china films. Kan dit met vocht te maken hebben ofzo?
            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

            Comment


              #7
              Extra film

              Comment


                #8
                Weet iemand hoe deze cakes presteren in vergelijking met de Big 19 en ES 2.0?
                Voor de aanbiedingsprijs van 33 euro toch alvast een setje besteld.

                Comment


                  #9
                  Klopt het dat de salutes eruit zijn gehaald? Ik zie op het china filmpje de salutes nog wel.. maar het andere filmpje geschoten door haokan zijn de salutes weg?

                  Comment


                    #10
                    ik had er eentje met en eentje zonder

                    Comment


                      #11
                      Heb de hele Maori Hunter serie (A,B en C) in W-shape geschoten in volgorde A, C, B omdat A en B qua effect wat op elkaar lijken.

                      Moet toch zeggen dat ik de kwaliteit helaas niet consistent vond. A en B leken kleinere boeketten te hebben dan cake C.

                      Zelf zou ik deze set niet nog eens aanschaffen.. voor dat geld koop ik dan wel 2 of 3x de Amarok A die wel heel erg gaaf was.

                      Comment

                      Working...
                      X