Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Way of the Dragon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Way of the Dragon

    Importeur: Haokan
    Artikelnummer: HF1004
    Artikelnaam: Way of the Dragon
    Netto Kruitgewicht: 1972 gram
    Aantal Schoten: 2 x 36 en 2 x 25
    Kaliber: 30 mm en 25 mm
    Kartoninhoud: 1/4
    Effectomschrijving: Crackling tail to golden wave, Green tail to brocade crown, Green tail to brocade crown to green

    Golden glitter tail to red glitter willow, Golden glitter tail to golden willow with golden strobe, Golden glitter mine

    Green mines to silver tiger tail to golden horse tail, Red tail to brocade crown, Red tail to brocade crown to blue

    Red tail to golden coconut willow with red and green, Green tail to golden titanium coconut with green stars, Red tail to red glitter willow with golden strobe, Green tail to green glitter willow with golden strobe, Blue tail to crackling willow with blue peony, Blue mine

    Richtprijs: € 99,95

    Attached Files
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 21 November 2014, 00:31.

    #2
    Filmpje Way of the Dragon

    Het China filmpje, de kwaliteit is niet super als de producten in Nederland aankomen maken we nieuwe films

    Comment


      #3
      goed bezig, ziet er mooi uit.
      hij is absoluut mooi, de start vond ik absoluut slap maar daarna maakt ie het goed
      alleen de prijs vind ik normaal en daardoor zijn er erg veel goede alternatieve voor handen en zou ik er persoonlijk niet voor gaan rijden.

      maar absoluut goed bezig..
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        #4
        Film van vanavond!
        Deze box vond ik wat veel van hetzelfde, ook een paar salvo's met heel weinig inhoud.

        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Extra film

          Comment


            #6
            Best een leuke box, maar tempo is wel hoog waardoor die nogal snel voorbij is.

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #7
              Cake voorstelling
              Attached Files
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                  Best een leuke box, maar tempo is wel hoog waardoor die nogal snel voorbij is.

                  haha, luister het einde van het filmpje is!

                  jongetje: ja die wil ik hebben!
                  moeder: ja 100 euro
                  Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                  Comment


                    #10
                    Straatfilmpje Oud en Nieuw 2014-2015:

                    Comment


                      #11
                      Uhmm.. de volgorde van doorlonten staat niet op de cake aangegeven...

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door pim-vuurwerk Bekijk bericht
                        Uhmm.. de volgorde van doorlonten staat niet op de cake aangegeven...
                        Foto ? Ik had deze vorig jaar ook namelijk, kan niet zo goed meer voor me halen.
                        Als ik het zie weet ik het misschien weer

                        Edit:

                        Volgens mij stond er ergens bij de tekst op de zij of onderkant ergens een code met een 1 of a. In ieder geval iets oplopends

                        Comment


                          #13
                          Op de etiketten staat achter het produktnummer een A, B, C of D. Ik heb deze doorgelont in volgorde ABCD, x3, filmpje volgt in het nieuwe jaar.

                          Comment


                            #14
                            Prachtige doos zeg! Iemand die de doos voor me bewaard?!

                            Comment

                            Working...
                            X