Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Nou nog een kortere buis en ze zijn goed. Die is toch echt te lang...je kan het horen als ze geschoten worden.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      #77
      Nog 2 tientjes waard?
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #78
        ja hoor blijven leuke dingen
        365 days a year pyromaniac

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
          Nou nog een kortere buis en ze zijn goed. Die is toch echt te lang...je kan het horen als ze geschoten worden.
          Waarom moet die buis korter zijn dan?

          Comment


            #80
            Leuke dingen, weet alleen niet of ik ze opnieuw zou kopen voor 2 tientjes.

            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              #81
              Deze zijn toch 50mm? De boeketten lijken me niet zo heel groot daarvoor. Het had net zo goed 25mm of 30mm kunnen zijn.

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Deze zijn toch 50mm? De boeketten lijken me niet zo heel groot daarvoor. Het had net zo goed 25mm of 30mm kunnen zijn.
                Deze zijn 38mm

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
                  Deze zijn 38mm
                  2,1” en 38 gram zegt vuurwekbieb?
                  Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                    2,1” en 38 gram zegt vuurwekbieb?
                    Moet mezelf even corrigeren,, zijn 1,9 inch dus 48mm en idd 38 gram bron Katan

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                      Hier nog een doosje van gescoord gisteren. Is een uitloop artikel.
                      Toch geen uitloop artikel vandaag een doos kunnen scoren met batch 2018.

                      Ben heel benieuwd naar de uitwerking, heb overigens €24,95 betaald.

                      Comment


                        #86
                        Waren oke voor die 25 euro gezien wat andere grote single shots kosten. Echter, een ging wel omhoog maar gaf geen effect. De jaarwisseling ervoor had ik er een die helemaal los zat in de buis. Die durfde ik niet af te steken en maar onderdompeld in water en daarna weggegooid.

                        Comment


                          #87
                          Ik wilde deze single shots bestellen, maar na goed gekeken te hebben naar beelden twijfel ik nu. Ze staan te koop voor zo een 19 euro. Doen of niet? Twijfel echt.. had in mijn hoofd dat dr effecten groter waren, maar op de beelden lijkt dat toch niet echt zo...

                          Comment


                            #88
                            hier dezelfde gedachten en vraag mij daarom ook af of deze net zo presteren als de Junk en Eccentric shots? ik vind ze op de video's ook niet heel goed overkomen.
                            Het mooiste werk is vuurwerk!

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Cakebox Bekijk bericht
                              hier dezelfde gedachten en vraag mij daarom ook af of deze net zo presteren als de Junk en Eccentric shots? ik vind ze op de video's ook niet heel goed overkomen.

                              De effecten zijn minder groot. Misschien gaan ze ook wat hoger, waardoor het vooral optisch is. Voor het geld toch leuke dingen!

                              Comment


                                #90
                                Heb al 20 jaar geen single shots gehad maar met het aankomende verbod toch maar doosje bestellen. Op pyroblom zn film komen ze toch wel erg lekker over . Burst is wel lekker . Tis meer een hebben dingetje

                                Comment

                                Working...
                                X