Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Leiderdorp De Vuurwerkdumper nog 8 boxen
    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    Jammer! Maar is kijken of ze nog ergens in de buurt zijn.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
      ik heb ervaring met beide (op mijn yoututbe kanaal staan de video's) Ik vind die pangu zeker goede single shots alleen de prijs waarvoor ik ze dit jaar zie (19,25) kan je beter big shots hebben (19,99) zijn ook hele goede single shots alleen heb je er voor die prijs 8 ipv 3
      Er zit dus niet veel verschil in. Dan kan ik beste voor Katan gaan ipv Pangu. 8 in plaats van 3.

      Comment


        #63
        Hier nog een filmpje van de 8 singelshots afgelopen oud en nieuw:
        Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

        Comment


          #64
          Mooie buisjes:
          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

          Comment


            #65
            Van een van mijn BigShots rolt de inhoud heen en weer.
            Kan ik deze gewoon afsteken en dat dat dan veilig verloopt of is dat geen goed idee?

            Bedankt alvast!

            Comment


              #66
              Hier nog een doosje van gescoord gisteren. Is een uitloop artikel.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                Van een van mijn BigShots rolt de inhoud heen en weer.
                Kan ik deze gewoon afsteken en dat dat dan veilig verloopt of is dat geen goed idee?

                Bedankt alvast!
                Jawel, als je m normaal aansteekt en afstand neemt enzo...zodat mocht je n mortar burst krijgen dat je safe bent

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                  Van een van mijn BigShots rolt de inhoud heen en weer.
                  Kan ik deze gewoon afsteken en dat dat dan veilig verloopt of is dat geen goed idee?

                  Bedankt alvast!
                  Zorg dat de lading goed onderin zit. Desnoods lont verlengen en flinke afstand nemen
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                    Hier nog een doosje van gescoord gisteren. Is een uitloop artikel.
                    Dit dachten wij ook maar in Leeuwarden troffen we toch nog 2017 productie aan.
                    Blijft mooi spul.
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      #70
                      Leuk ding! De rest komt nog

                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        #71
                        Deden het zeer goed dit jaar. Mooie grote effecten, en goede burst

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Jawel, als je m normaal aansteekt en afstand neemt enzo...zodat mocht je n mortar burst krijgen dat je safe bent
                          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                          Zorg dat de lading goed onderin zit. Desnoods lont verlengen en flinke afstand nemen
                          Een beetje late reactie van mijn kant, maar bedankt voor jullie reacties heren!

                          Uit veiligheidsoverwegingen heb ik besloten deze grote singleshot onder water te dompelen, daar een tijdje in te houden en daarna weg te gooien.

                          Ik wist niet of de liftcharge er wel of niet in zat. De shell zelf wel, want die rolde heen en weer.
                          Ik wilde ook niet openen en kijken hoe het zat, want dat is niet de bedoeling en ik ben best vaak statisch geladen. Bovendien wilde ik bij zo'n grote single shot (met idem dito effect) geen mortar bust riskeren. In de omgeving reden toch immers auto's en fietsers rond en waren er ook voetgangers. Het moet wel veilig en plezierig blijven voor iedereen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                          Dit dachten wij ook maar in Leeuwarden troffen we toch nog 2017 productie aan.
                          Blijft mooi spul.
                          Inderdaad, mijn set was ook een 2017 batch. Hopen dat Katan deze blijft houden in het assortiment.

                          Oorspronkelijk geplaatst door larspardijs Bekijk bericht
                          Deden het zeer goed dit jaar. Mooie grote effecten, en goede burst
                          Dat kan ik beamen.

                          8 grote single shots voor een meer dan nette prijs.
                          De effecten zijn kolossaal, mooi rond en vol. De burst is gewoon goed.

                          Ik denk dat deze set de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft, zeker kijkende naar wat andere importeurs aan grote single shots bieden. Dat zijn dan meestal per stuk artikelen die vaak de helft van deze set kosten.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                            Een beetje late reactie van mijn kant, maar bedankt voor jullie reacties heren!

                            Uit veiligheidsoverwegingen heb ik besloten deze grote singleshot onder water te dompelen, daar een tijdje in te houden en daarna weg te gooien.

                            Ik wist niet of de liftcharge er wel of niet in zat. De shell zelf wel, want die rolde heen en weer.
                            Ik wilde ook niet openen en kijken hoe het zat, want dat is niet de bedoeling en ik ben best vaak statisch geladen. Bovendien wilde ik bij zo'n grote single shot (met idem dito effect) geen mortar bust riskeren. In de omgeving reden toch immers auto's en fietsers rond en waren er ook voetgangers. Het moet wel veilig en plezierig blijven voor iedereen.



                            Inderdaad, mijn set was ook een 2017 batch. Hopen dat Katan deze blijft houden in het assortiment.



                            Dat kan ik beamen.

                            8 grote single shots voor een meer dan nette prijs.
                            De effecten zijn kolossaal, mooi rond en vol. De burst is gewoon goed.

                            Ik denk dat deze set de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft, zeker kijkende naar wat andere importeurs aan grote single shots bieden. Dat zijn dan meestal per stuk artikelen die vaak de helft van deze set kosten.
                            Mijn complimenten hoe jij met de veiligheid voor omstanders omgaat!
                            Beter voorkomen dan genezen! Diep respect

                            Comment


                              #74
                              Filmpje gevonden op youtube, best leuke dingen

                              Comment


                                #75

                                filmpje van pyrotoro
                                Gelukkig 2019 en de beste wensen!!!

                                Comment

                                Working...
                                X