Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6-pack 150

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31

    Comment


      #32
      De salutes komen wel goed hard over zo op film,wel leuk voor in de vooravond denk ik.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Misschien omdat hij in het echt beter overkomt dan op het filmpje ? Ik heb hem gisteren mogen aanschouwen en ik ben altijd kritisch en oprecht maar deze cake verbaasde mij echt in positieve zin, zowel qua prijs, uitwerkingen en variatie.
        Precies, iedereen die hem gister heeft gezien was er erg enthousiast over. Dit is een erg leuk assortiment wat mij meer aanspreekt dan bijvoorbeeld de heavy 5. Een must have voor de huisvaders maar ook zeker voor de liefhebbers.
        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          De salutes komen wel goed hard over zo op film,wel leuk voor in de vooravond denk ik.
          Niet alleen op de film komen ze hard over, in het echt waren de salutes erin ook echt om van te genieten! Voor die €57,50 is het een prima box! Net onder die €10 per cake, prima. Niks mis mee!

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
            Ik ben niet echt onder de indruk en dat gaat de prijs niet goedmaken ;-)
            Ik vind het gewoon niet mooi genoeg...
            greetzz
            na het zien van het demo filmpje wil ik mijn mening iets bijstellen. eerlijk is eerlijk.
            Ik loop nog steeds niet heel erg warm voor deze cakebox in zijn geheel, maar als je kijkt naar de twee salute cakes, de crackling cake en de crossette cake dan is de prijs denk ik heel erg goed. Als je deze cakes ergens anders los neemt(neem de crossette) dan betaal je al snel redelijk wat. Ik zou zelf de cakes niet achter elkaar gaan schieten, maar allemaal los verwerken in een eigen show. Ik denk dat het op deze manier een toevoeging kan zijn. Crackling en salute cakes in finale, crossette in het rustelement van de show.
            greeetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #36
              Ik ben dit jaar blij verrast door deze doos en de 6 pack 216 schots van katan, ik heb er een goed gevoel bij gekregen qua prijs en ook qua uitwerkingen, zeker iets om over na te denken en mee te nemen op mijn lijst

              Comment


                #37
                Dit is een heel mooie box voor degenen met een klein budget. Een goede prijs kwaliteit verhouding.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #38
                  Deze komt op het lijstje. Voor die prijs heb je toch 6 leuke cakes waarmee goed te combineren valt, eventueel met andere losse cakes. Een combi van de salute cake en de crosette cake lijkt me ook wel gaaf. Hoop dat een dealer in de buurt deze in het assortiment opneemt.

                  Comment


                    #39
                    Lijkt me intressante pakketen zowel de 6pack- 150 en de 6 pack- 210. als je ze beide koopt heb je toch een redelijke 'collectie' voor een goede prijs. ben benieuwd hoe ze straks op winkeliers demo's doen

                    Comment


                      #40
                      Demo 2014:

                      Comment


                        #41
                        Nou, deze komt bij mij op de lijst hoor. Schiet ik mooi in de vooravond.

                        Comment


                          #42
                          Is er iemand die al weet welke uitwerking welke cake heeft? of iemand die dit kan achterhalen? ben namelijk erg benieuwd. geld ook voor de andere 6-pack

                          Comment


                            #43
                            Leuk assortiment, veel variatie voor een mooie prijs. 2 minuten blokkie.

                            Dat de knalcakes het prima doen verbaasd me niks, alle knalbombettes van Katan zijn altijd goed, of ze nu in de shocks of cakes zitten.

                            Comment


                              #44
                              Prima doorlontboxje.
                              Inderdaad zoals al eerder gezegd de crackling en salute cake als finale en je hebt voor die 57,50 anderhalve minuut een boxje in de straat die er zeker niet slecht uitziet!
                              bij deze ook besteld ;)

                              Net zoals de we like it! het hoeft niet duur te zijn om goed te zijn.
                              Even a broken clock is right twice a day.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                                Is er iemand die al weet welke uitwerking welke cake heeft? of iemand die dit kan achterhalen? ben namelijk erg benieuwd. geld ook voor de andere 6-pack
                                6 december kan je het zien.
                                Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                                Comment

                                Working...
                                X