Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Italy Fanstyle [UITLOOP]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Productvideo 2015

    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #62
      Wat een beest of niet dan

      Comment


        #63
        Ja echt een klasse rambak. Als je echt de show wil stelen in de straat dan is deze bak een goede optie!
        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

        Comment


          #64
          Ondanks dat ik hem prachtig vind overkomen is hij wel héél snel weg. Iets langere pauze tussen de salvo's zou m.i. mooier zijn, dat je echt van begin tot eind het salvo kan volgen en er dan onmiddelijk een nieuw salvo omhoog gaat. in 30 seconden ~150 euro weg is wel wat veel van het goede als je het mij vraagt.

          Comment


            #65
            Hoe kan ik deze monsterlijke bak het beste doorlonten? Ik wil namelijk niet dat hij per keer twee of drie rijen wegschiet. Bedoeling is gewoon 12 keer 10 schoten.

            Comment


              #66
              Dat 1 enkele cake in 1 keer leeg schiet per ongeluk kun je niet voorkomen.

              Comment


                #67
                Waar je wel invloed op hebt is de tijd die er zit tussen de laatste rij van bijvoorbeeld cake 1 en de eerste van cake 2. Als je die zo doorlont dat er geen pauze is gaan die 2 rijen nagenoeg gelijk. Als je dat niet wilt moet je dus zorgen dat er nog een stukje lont (geen schietlont) tussen zit

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                  Waar je wel invloed op hebt is de tijd die er zit tussen de laatste rij van bijvoorbeeld cake 1 en de eerste van cake 2. Als je die zo doorlont dat er geen pauze is gaan die 2 rijen nagenoeg gelijk. Als je dat niet wilt moet je dus zorgen dat er nog een stukje lont (geen schietlont) tussen zit
                  Niet te kort doorlonten dus en wat ruimte overhouden. Is het dan slim om bovenop gewoon de reservelont van cake 1 aan hoofdlont cake 2 vast te maken zonder papier weg te halen om dichterbij lontingang te komen?
                  Hoop dat je me snapt 😉

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                    Waar je wel invloed op hebt is de tijd die er zit tussen de laatste rij van bijvoorbeeld cake 1 en de eerste van cake 2. Als je die zo doorlont dat er geen pauze is gaan die 2 rijen nagenoeg gelijk. Als je dat niet wilt moet je dus zorgen dat er nog een stukje lont (geen schietlont) tussen zit
                    Scherpe opmerking... Bedankt.
                    Ik heb hem al doorgelont maar ga hem toch maar aanpassen door een stukje visco tussen de cake's
                    ]

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mundo Bekijk bericht
                      Niet te kort doorlonten dus en wat ruimte overhouden. Is het dan slim om bovenop gewoon de reservelont van cake 1 aan hoofdlont cake 2 vast te maken zonder papier weg te halen om dichterbij lontingang te komen?
                      Hoop dat je me snapt 
                      Bovenaan vastmaken kan inderdaad! Zou gewoon het volgende bedenken: hoe langer het stuk groene lont tussen de cakes, hoe langer de pauze. 1cm is ongeveer 1 seconde. En dan moet je zelf dus even kijken hoe hoog je ze wilt verbinden ;)

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                        Scherpe opmerking... Bedankt.
                        Ik heb hem al doorgelont maar ga hem toch maar aanpassen door een stukje visco tussen de cake's
                        ]
                        Haha ja heb zelf een keer de fout gemaakt om 6 single rows (MOD uit België) zonder pauzes door te lonten. Die was in 10 seconden leeg

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                          Haha ja heb zelf een keer de fout gemaakt om 6 single rows (MOD uit België) zonder pauzes door te lonten. Die was in 10 seconden leeg
                          Achteraf is het logisch.. Er zit snellont in de cake zelf.. Daarom schiet hij 10 rijen tegelijk.
                          Dus als je van de ene naar de andere cake gaat en je haalt de vertraging (visco) weg dan schiet hij bijna 20 rijen tegelijk af en dat bij elke wisseling van de cake.. En dat is 3X
                          Daarom zie je veel video's waar er 2 rijen tegelijk afgaan..
                          Ik ga het aanpassen...

                          Comment


                            #73
                            Straat Filmpje;

                            Comment


                              #74

                              Comment


                                #75
                                Dit is toch wel een hele brute bak hoor! Je betaalt er flink voor maar je hebt dan wel een van de mooiste (al niet de mooiste) cakeboxen in huis. Eind van het jaar toch maar is naar kijken

                                Comment

                                Working...
                                X