Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Italy Fanstyle [UITLOOP]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
    Dit is toch wel een hele brute bak hoor! Je betaalt er flink voor maar je hebt dan wel een van de mooiste (al niet de mooiste) cakeboxen in huis. Eind van het jaar toch maar is naar kijken
    Ik persoonlijk vind de Spain,Malta en German fanstyle nog beter

    Comment


      #77
      Is de wens om het tempo aan te passen,of zelfs 2 cakes in z-shape te maken en de laatste 2 houden zoals deze nu is?

      Comment


        #78
        Lekker laten zo, dat maakt deze bakken juist zo speciaal.
        Zou er eerder achteraan gaan dat cakes regelmatig in 1 keer leeg schieten, wel spektakel maar niet de bedoeling.

        Comment


          #79
          Volgende maand komen onze leveranciers naar nederland,dan worden alle punten besproken.

          Comment


            #80
            Een z ertussen zou ook niet verkeerd zijn.

            Comment


              #81
              Alsjeblieft niet die Z-shape rommel erin. Vond de Germanystyle niks aam, doe mij de rows in ene.

              Comment


                #82
                juist! niet in z shape laten schieten hoor! anders mag je ze aan iemand anders proberen te slijten
                Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                Comment


                  #83
                  Laten zo..
                  Of z-shape in een killers tempo.
                  Dus 0.3sec achter elkaar.

                  Comment


                    #84
                    GEEN Z-SHAPE VAN MAKEN, ANDERS BEN IK GEEN FAN MEER! (Hoewel de German WEL lekker is Shinji ;-) )

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                      Dit is toch wel een hele brute bak hoor! Je betaalt er flink voor maar je hebt dan wel een van de mooiste (al niet de mooiste) cakeboxen in huis. Eind van het jaar toch maar is naar kijken
                      Hij is nu wel cheap cheap bij Orthen te krijgen...
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                        Hij is nu wel cheap cheap bij Orthen te krijgen...
                        Inderdaad.... En ik zou ze alledrie willen kopen als ik zeker wist dat ik ze krijg, En dat is bij Orthen nu net de vraag..
                        Ik sla deze shop over...

                        Comment


                          #87
                          Niet aan passen, lekker zo laten! Deze vandaag besteld bij megavuurwerkfreaks voor 100 euro, een hele redelijke prijs voor deze topper!
                          No Pyro ! No Party !

                          Comment


                            #88
                            Weet iemand de status van de discussie hierboven? Dwz is deze nu w shape nog of is die z shape geworden?
                            Ik wil mgraag toevoegen dit jaar maar alleen als die w shape is. Dank alvast

                            Comment


                              #89
                              Ze hebben hier Z-shape van gemaakt! Ze vonden dat hij te snel leeg is dus hebben ze hem veranderd

                              Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                              Weet iemand de status van de discussie hierboven? Dwz is deze nu w shape nog of is die z shape geworden?
                              Ik wil mgraag toevoegen dit jaar maar alleen als die w shape is. Dank alvast

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
                                Ze hebben hier Z-shape van gemaakt! Ze vonden dat hij te snel leeg is dus hebben ze hem veranderd
                                Doodzonde! Dit was de vetste legale waaierbox die ik heb gezien tot nu toe. Maar z shape vind ik niks..dan mis je het wow effect. Jammer.. doorzoeken dan maar

                                Comment

                                Working...
                                X