Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking 100 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    100 shocks met een label erom. Voor 4 thunderkings betaal je bij hun 1,25, dus de prijs van 29,95 is gewoon normaal. Wat is het kruitgewicht van deze cake? Als je 100 Thunderkings haalt zit je aan 380gr.

    Tempo had wat hoger gemogen.
    Op de doos staat 500 gram ;)

    Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dit een prima tempo. Niks meer aan doen. Katan zit hier in de buurt dus kans is aanwezig mocht tie goed uitpakken bij een demo dat ik deze haal.
    Ik vind het tempo ook prima, lekker een minuut rammen. Ik hoop alleen dat de knallen niet zo zijn als van dat andere blokje uit de China label lijn (naam ff kwijt), dat was namelijk een drama.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      #32
      China Salute 100 bedoel je denk ik. Deed er ruim 2 minuten over om 100 shots eruit te pompen. Drama cake.

      Comment


        #33
        Tempo is zeker niet slecht, maar toch zie ik hem een aantal keer wat inkakken.
        ff offtopic nog,
        Persoonlijk vind ik voor een 100 shotter dit een heel mooi tempootje, scheelt niet zo gek veel maar het "swingt" toch net iets meer.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
          Tempo is zeker niet slecht, maar toch zie ik hem een aantal keer wat inkakken.
          klopt, steeds om de 10 schoten. zal dus komen omdat het lont naar de volgende rij moet
          Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
            Echt een mooie prijs voor deze knalcake.Een stuk of 3 om het 10:00 of 18:00 moment mee te openen?

            Gewoon 1 bewaren voor 4:00 uur . Buurt nog eens lekker wakker maken. HAHAHA
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              #36
              Voor dat aantal shots en die prijs zeker een cake om in de gaten te houden.
              Vind het tempo ook prima, nu hopen dat de knallen goed zijn en je hebt een topper.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                We zullen het vanavond zien !

                gr.

                Edwin
                Laten we het vooral gezellig houden !

                Comment


                  #38


                  Adviesprijs: €29,95
                  100 Shots
                  20 mm Tubes
                  Laatst aangepast door tristen; 9 September 2014, 13:29.

                  Comment


                    #39
                    En een goede knal?

                    Comment


                      #40
                      Zeker een goede knal. Niet zo hard als van de At once maar wel een lekkere knal.
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        #41
                        Gisteren deze ook mogen aanschouwen. Zekers een lekker knal. Hij stond hier midden in het weiland met een open omgeving, dat is altijd lastig inschatten. In de bouw zal deze er zekers lekker op los knallen. Hij komt bij mij zowieso. 3 tientjes is geen geld voor deze 100 shots salute cake met mooie tails en ti-salute.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #42
                          Vond deze knalcake zeker niet verkeerd gister. In de straat moet dit helemaal goed komen. En dat voor maar 3 tientjes 100 shots.

                          Laatst aangepast door densta; 9 September 2014, 12:52. Reden: verkeerde film

                          Comment


                            #43
                            is het geld zeker waard!
                            mooi dingetje

                            Comment


                              #44
                              Ik vond het een heerlijke knalcake, lekker tempo, goede knallen en voor €30 niks te klagen! Zeker een aanrader dus!

                              Comment


                                #45
                                Niks aan toe te voegen aan bovenstaande opmerkingen.
                                Een topper die in de straten goed zal klinken!
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X