Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking 100 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik denk de opmerking " te goedkoop" meer bedoeld is om je af te vragen of je dan geen kwaliteit inlevert. Zou echt 1 van de toppers van deze jaarwissiling kunnen worden als deze het helemaal waar maakt.

    Comment


      #17
      Ik denk dat als het een echte topper wil worden het tempo iets omhoog mag. Verder ziet het er op film erg goed uit. Nu de demo's afwachten...
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #18
        Als deze ala junior jack knalt dat komt hij er voor volle 100%. Moet kunnen met 20mm tubes
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #19
          €30 voor een 100's knalblok!!! Droom ik?
          Krijg nou wat! Ik hoop dat ik die te pakken kan krijgen!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
            Dat is geen geld voor die prijs!
            Nu ben ik erg benieuwd wat de grote dozen gaan doen qua prijs.
            Ik denk kartoninhoud X €29.95
            Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

            Comment


              #21
              Oh ja was ik vergeten. Die tiger tail to ti-salute komt ook mooi uit de verf.
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                #22
                Maar 29,95? :o

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door hans73 Bekijk bericht
                  Is 29,95 niet veel te goedkoop voor deze top bak.
                  Laat ik straks niet merken dat jullie hem duurder gaan verkopen.
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                    Laat ik straks niet merken dat jullie hem duurder gaan verkopen.
                    ik zal hem volgende week toevoegen aan onze site voor deze veel te lage prijs

                    Comment


                      #25
                      100 shocks met een label erom. Voor 4 thunderkings betaal je bij hun 1,25, dus de prijs van 29,95 is gewoon normaal. Wat is het kruitgewicht van deze cake? Als je 100 Thunderkings haalt zit je aan 380gr.

                      Tempo had wat hoger gemogen.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                        100 shocks met een label erom. Voor 4 thunderkings betaal je bij hun 1,25, dus de prijs van 29,95 is gewoon normaal. Wat is het kruitgewicht van deze cake? Als je 100 Thunderkings haalt zit je aan 380gr.

                        Tempo had wat hoger gemogen.
                        Misschien zit er wel een reservelont aan deze doos. Steek je beide lonten tegelijk aan voor wat meer tempo.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #27
                          Dan eerder meerdere tegelijk .

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                            Misschien zit er wel een reservelont aan deze doos. Steek je beide lonten tegelijk aan voor wat meer tempo.
                            Zit zeker een reservelont aan kijk maar op de foto in de startpost.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                              Als deze ala junior jack knalt dat komt hij er voor volle 100%. Moet kunnen met 20mm tubes
                              Ik denk dat de knallen gelijk zijn aan een simpele knalcake.
                              Toch wil ik er denk ik wel 1, en koop ik me juniorjacks los wel.
                              De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                              Comment


                                #30
                                Persoonlijk vind ik dit een prima tempo. Niks meer aan doen. Katan zit hier in de buurt dus kans is aanwezig mocht tie goed uitpakken bij een demo dat ik deze haal.

                                Comment

                                Working...
                                X