Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkfans.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Beetje jammer dat elk topic over een andere vuurwerksite bij VWC altijd een afzeiktopic moet worden. Was met het AVP-topic al zo is nu met VWF ook weer. Nogal kinderlijk gedrag hier. Wat mij betreft mag een mod het hele topic verwijderen.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
      Beetje jammer dat elk topic over een andere vuurwerksite bij VWC altijd een afzeiktopic moet worden. Was met het AVP-topic al zo is nu met VWF ook weer. Nogal kinderlijk gedrag hier. Wat mij betreft mag een mod het hele topic verwijderen.
      De één is positief en de ander negatief, dat houdt je! Ieder heeft zijn mening en die mag tot een bepaalde hoogte geuit worden in mijn ogen!
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
        Beetje jammer dat elk topic over een andere vuurwerksite bij VWC altijd een afzeiktopic moet worden. Was met het AVP-topic al zo is nu met VWF ook weer. Nogal kinderlijk gedrag hier. Wat mij betreft mag een mod het hele topic verwijderen.
        Ik snap je punt hoor....we houden dit topic daarom ook in de gaten...mocht het de spuigaten uitlopen met commentaar etc..dan zal dit helaas worden gesloten idd.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
          Beetje jammer dat elk topic over een andere vuurwerksite bij VWC altijd een afzeiktopic moet worden. Was met het AVP-topic al zo is nu met VWF ook weer. Nogal kinderlijk gedrag hier. Wat mij betreft mag een mod het hele topic verwijderen.
          het is inderdaad jammer als er afgezeikt wordt. Ik zou persoonlijk niet weten waarom het een meer bestaansrecht zou hebben dan het andere. Alleen persoonlijk houd ik het lekker hier. Zware knallers hoeven niet van mij dus daarvoor hoef ik niet weg.
          Maar je hebt gelijk, afzeiken hoeft van mij ook niet.
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #50
            Ik had allang een acount op die andere... maar vwc begint langzamerhand een beetje pussy te worden, alleen maar praten over legaal spul ( niet dat er wat mis mee is)

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-banaan Bekijk bericht
              maar vwc begint langzamerhand een beetje pussy te worden
              In gewoon ABN heet dat verstandig

              Comment


                #52
                Geef ze een kans mensen.
                Op zich vind ik dat ze goed bezig zijn, ziet er allemaal prima uit.

                Natuurlijk dat ze de topics van de harde knallers hebben/open houden vind ik iets minder.
                Maar daarover beoordeel ik vuurwerkfans niet.
                Info geven is ook goed, ieder ongeluk voorkomen is er 1!
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                  Beetje jammer dat elk topic over een andere vuurwerksite bij VWC altijd een afzeiktopic moet worden. Was met het AVP-topic al zo is nu met VWF ook weer. Nogal kinderlijk gedrag hier. Wat mij betreft mag een mod het hele topic verwijderen.
                  Als je een website oid opent moet je natuurlijk wel tegen kritiek kunnen . Het is lekker makkelijk om een topic dicht te gooien als het net wat minder positief uitpakt dan je zou denken.
                  Op het eerste gezicht vind ik de site 1 grote copy van VWC en FPM , maar nu is er wel een site waar zwaar vuurwerk besproken kan worden voor de mensen die daar behoefte aan hebben. De foto en video topics zijn wat meer gericht op de jaarwisseling wat ik dan wel weer heel leuk vind Ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn na dit seizoen. Succes !
                  ffffffffff

                  Comment


                    #54
                    Gezelllige boel hier.
                    Uiteraard vind ik vwc nog steeds een fijn forum.
                    Echter ben ik het niet geheel oneens met vuurwerk-bannaan.
                    Maar hij had het iets netter en genuanceerder kunnen brengen.
                    Sommige noemen VWC verstandig sommige leden balen net zoals ik.
                    Of het verstandig is laat ik even in het midden.
                    Ik vind sinds dit besluit dat je hier op vwc duidelijk 2 groepen hebt gekregen.
                    De voorstanders en de tegenstanders.
                    Dit heeft geresulteerd in een onprettige sfeer op dit forum.
                    Bijde teams willen elkaar de mening opdringen.(ik maak me er soms ook schuldig aan)
                    Mijn vraag is of het niet een tandje minder mag.
                    Dat gelt voor mij maar ook voor alle andere leden.
                    Ik merk persoonlijk dat ik hier steeds minder vaak kom.
                    En als ik weer eens wat toppics bekijk beland ik continu in een gelijknamie discussie.

                    Of licht het nou aan mij en stel ik me aan?

                    Comment


                      #55
                      Jammer dat dit telkens weer een hoop onrust geeft.
                      Wil je graag praten over zwaar vuurwerk dan zoek je een Forum waar dat mogelijk is en log je in zodat je mee kunt kletsen. Wil je dit niet dan registreer je niet en lees je mee, of niet.

                      VWC heeft een statement gemaakt en blijkbaar Vuurwerkfans ook.
                      Je kan daar elkaar op af lopen zeiken, of elkaar in de waarde laten.

                      Uiteindelijk delen we nog steeds allemaal dezelfde hobby.

                      Comment


                        #56
                        Tot zover een redelijk net forum, mist echter nog een beetje de user base die je bij andere fora wel hebt. Verwacht zelf dat dit wel gaat komen naarmate we dichter bij O&N komen.

                        Klein puntje: Ik hoop dat het filmpje welke als intro gebruikt wordt weggehaald, eerste keer was leuk, maar als je van plan dit forum vaker te bezoeken kan het irriterend werken.
                        Laatst aangepast door dinoroel; 4 September 2014, 19:47.
                        Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                        Comment


                          #57
                          Prima forum! De sfeer die AVP had is daar naar mijn mening terug te vinden. Ga daar ook zeker dagelijks actief worden. Goede bekenden op het forum en prima topics!
                          >0597<

                          Comment


                            #58
                            Wat een stelletje wijven zitten er toch te kreunen zeg,als je het niks vind kijk je toch niet.En die gene die vinden dat ze geen illegaal vuurwerk moeten bespreken dat is het zelfde als een regering die denk het illegalen vuurwerk en geknal te stoppen door de stook tijd te verkorten.
                            Gun ieder zijn ding,het zal zich van zelf selecteren wie waar gaat kijken.Ik zelf was veel op fpm maar na dat ze het op legaal hebben gegooid ben ik er steeds minder gaan kijken en steeds meer hier,ik heb geen verkeerd woord over fpm maar minder mijn ding,dat wil niet zeggen dat ik illegaal ga stoken maar vind het wel interessant,het wil ook niet zeggen dat ik ga slopen omdat ik dat interessant vind,niks van dat alles.Laat gvd iedereen in zijn waarden er word al genoeg gezeikt hier in dit land.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
                              Wat een stelletje wijven zitten er toch te kreunen zeg,als je het niks vind kijk je toch niet.En die gene die vinden dat ze geen illegaal vuurwerk moeten bespreken dat is het zelfde als een regering die denk het illegalen vuurwerk en geknal te stoppen door de stook tijd te verkorten.
                              Gun ieder zijn ding,het zal zich van zelf selecteren wie waar gaat kijken.Ik zelf was veel op fpm maar na dat ze het op legaal hebben gegooid ben ik er steeds minder gaan kijken en steeds meer hier,ik heb geen verkeerd woord over fpm maar minder mijn ding,dat wil niet zeggen dat ik illegaal ga stoken maar vind het wel interessant,het wil ook niet zeggen dat ik ga slopen omdat ik dat interessant vind,niks van dat alles.Laat gvd iedereen in zijn waarden er word al genoeg gezeikt hier in dit land.
                              Amen......
                              De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                              Comment


                                #60
                                Wordt vuurwerkfans ook nog beschikbaar op mobiele apparaten?
                                Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

                                Comment

                                Working...
                                X