Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkfans.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heren wat word er aan gedaan zodat ik de site ook mobiel kan bereiken? Wel een top initiatief dit!

    Comment


      #17
      nice! ziet er leuk uit!

      Comment


        #18
        alleen vind ik het eruitzien als een gekopieerde versie van vuurwerkcrew
        nog een site met precies dezelfde info lijkt mij wat overbodig.

        Comment


          #19
          Mooie site ! kunnen de echte liefhebbers daar de discussie gaan houden wat er harder knalt, een cobra met grijze dop of een cobra met blauwe dop.

          Comment


            #20
            Is er inmiddels bekend wie de initiatiefnemers zijn van deze site? Overigen schieten ze wel als paddenstoelen uit de grond op het moment...
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #21
              tja die liefhebbers wel ja...zelf boeit mij dat hele knal niet meer eerlijk gezegd...mar dat is weer een andere discussie...vragen over de site, graag op de site stellen...niet hier

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Donderduif Bekijk bericht
                alleen vind ik het eruitzien als een gekopieerde versie van vuurwerkcrew
                nog een site met precies dezelfde info lijkt mij wat overbodig.
                precies of meer info? Kan meer besproken worden dan vwc
                Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                  Is er inmiddels bekend wie de initiatiefnemers zijn van deze site? Overigen schieten ze wel als paddenstoelen uit de grond op het moment...
                  Ik zie bij de admin/mods veel oud AVP mods staan (Pama en AFCajax(Patrick) tevens staat er ook een vermelding van Vuurwerkfans op http://www.avpvuurwerk.nl

                  In ieder geval veel succes met de nieuwe website!

                  Comment


                    #24
                    site ziet er ook gezellig en overzichtelijk uit
                    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                    Comment


                      #25
                      Weer een leuke site erbij!!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                        precies of meer info? Kan meer besproken worden dan vwc
                        Ik vind meer informatie over buitenlands (knal)vuurwerk en de vrijheid van bespreking nou niet direct een positief aspect ;). We moeten met zijn allen juist het Nederlands consumenten vuurwerk naar voren brengen.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                          Kan meer besproken worden dan vwc

                          En dat is nou precies wat we niet willen in Nederland...

                          Comment


                            #28
                            afijn, we zullen zien en horen wat er van terecht gaat komen.
                            iig vind ik een nieuw site om knalletjes te bespreken overbodige luxe, we hebben vuurwerkcrew en FPM
                            dat is toch genoeg! overigens is vuurwerkfans naar mijn menig gewoon een 2e vuurwerkcrew

                            Comment


                              #29
                              Blijkbaar staat er op vuurwerkfans meer info over nederlands vuurwerk dan op vwc , want er is er 1tje die topic opent met informatie van vuurwerkfans.mij maakt het verder niet uit
                              Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                              Comment


                                #30
                                /care
                                Ik haal mijn info hier vandaan en van fpm, wat de rest doet zal mij een zorg zijn. Tot nu toe heb is de info hier altijd redelijk goed geweest en ik zie geen reden om ergens anders te gaan kijken.
                                Zware knallers hoef ik toch niet... En hier staat heel veel info over legaal vuurwerk.
                                greetzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X