Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Touch Fountain

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Royal Touch Fountain

    Artikelnummer: 123
    Artikelnaam: Royal Touch Fountain
    Effectomschrijving: Multicolor fontein
    Verpakkingseenheid: 20/1
    Prijs: 9.95
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 1 January 2008, 13:45.
    Gerwin

    #2
    Geweldige fontein dit!
    gister hebben wij er 3 tegelijk afgestoken en ze gingen allemaal zeer hoog voor nederlandse begrippen (zeker 3 tot 4 meter) en niet te vergeten hij bleef lang zo hoog spuiten en het was echt een volle zilveren fontein.

    Ik vind dit een topper, in mijn ogen zeker één van de betere fonteinen op de Nederlandse markt. echt een topertje
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Op de site van Vuurwerkland (Hoogkerk) krijg je bij dit product het filmpje van Black Labels 'Eternal Fire' te zien. Zijn dezen identiek?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
        Geweldige fontein dit!
        gister hebben wij er 3 tegelijk afgestoken en ze gingen allemaal zeer hoog voor nederlandse begrippen (zeker 3 tot 4 meter) en niet te vergeten hij bleef lang zo hoog spuiten en het was echt een volle zilveren fontein.

        Ik vind dit een topper, in mijn ogen zeker één van de betere fonteinen op de Nederlandse markt. echt een topertje
        En dit jaar hadden we er 4 en die vielen toch behoorlijk tegen in jouw ogen he?
        Ik vond ze prima, maar ik heb ze vorig jaar niet meegemaakt, op de film van vorig jaar zag je zeker een hogere en vollere fontein, nu was ie duidelijk minder...

        Comment


          #5
          Aanvulling op startpost




          Artikelnummer: 123
          Artikelnaam: Royal Touch
          Afmeting: 85x85x250mm
          Bruto Gewicht: 6300 Gram
          Netto Kruitgewicht: 200 Gram
          Effectomschrijving: Sublieme kwaliteits vulkaan
          Tijdsduur: 25 Seconden
          Stijghoogte: 4 Meter
          Kartoneenheid: 10/2
          Richtprijs: €10,50

          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

          Comment


            #6
            Vorig jaar gratis gehad en was een prima fontein eigenlijk.
            Video van mij, naam is anders maar het is deze fontein.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Raaddebom.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door smilli Bekijk bericht
              Vorig jaar gratis gehad en was een prima fontein eigenlijk.
              Video van mij, naam is anders maar het is deze fontein.

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Ik ben bang dat dat niet de Royal Touch is. Die heeft geen crackling aan het begin.
              Gelukkig 2024!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                Ik ben bang dat dat niet de Royal Touch is. Die heeft geen crackling aan het begin.
                Ja is die toch wel, er is geen crackling te zien in de film maar je hoort een knisperend geluid van de fontein komen wat er inderdaad aan doet denken.
                Raaddebom.nl

                Comment

                Working...
                X