Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 29-30 december

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nachtbrakerstopic 29-30 december

    Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2014. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00, pas dan is het avond.
    Laatst aangepast door R@lph; 29 December 2014, 23:00.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    We kunnen weer los! Kom maar op

    Comment


      #3
      deze maar is ff een kickje geven

      Comment


        #4
        Alles is al binnen, maar het blijft leuk

        Comment


          #5
          zo, lekker op de bank met mijn vrouw, vuurwerk ff gelaten voor wat het is. Morgen weer vroeg dag en werken in de vuurwerkwinkel en wordt weer een mooie lange dag. Blijft wel erg leuk.
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #6
            Ik heb ook alles al binnen. Heb dit jaar alles bij 1 winkel besteld.

            Comment


              #7
              Avond .

              Comment


                #8
                Zo net effe wat grondbloemen afgestoken. Morgen laatste bestelling bij welkoop ophalen en dan ben ik klaar voor 31-12

                Iemand nog een idee voor een project met:

                3x fuego
                2x gate of heaven 1
                2x gate of heaven 2???
                Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

                Comment


                  #9
                  Het is gezellig druk op VWC
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #10
                    Die Fuego's zowiezo in een (brede) waaier vorm neer zetten!
                    heb dit zelf ook een keer gedaan, ziet er echt super dik uit als ze tegelijk af gaan! komen ook heerlijke dreunen vanaf als ze worden afgeschoten verlicht heel de straat ;)

                    Ben zelf nu alles aan het uitpakken. Cake's bij de Zena vandaan zijn aan de vochtige kant dus die laat ik ff extra lang drogen. wat heerlijk om weer een zooitje cakes in huis te hebben, kruitsnuiven!

                    Comment


                      #11
                      Nou zeg ik moet nog last minute shoppen dit jaar met kleine beurszal er toch een mooi oud jaar mee in elkaar prakken samen met de buren met vuur drink knal en eet werk.

                      Comment


                        #12
                        Zo tijd voor bed, morgen weer een drukke verkoopdag tegemoet gaan.

                        Comment


                          #13
                          Avond, ben benieuwd hoe snel ik slaap straks. Heb er een goed gevoel bij. Kriebelt minder dan vorig jaar, maar alsnog ontzettend veel zin in!
                          Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                          Comment


                            #14
                            Nog even naar Jandino kijken Kijken of dat t slapen makkelijker maakt zometeen xD Al heb ik sowieso niet t gevoel dat t bijna 31-12 is xD
                            Website: https://www.rfgfireworks.nl

                            Comment


                              #15
                              Ook weer thuis, vanaf half drie op pad geweest met vooral vuurwerk ophalen. Nu wel kapot, morgen nog naar 1 winkel omdat die al dicht was rond half negen.. Ben aardig kapot, ook niet alles nog kunnen uitstallen. Best veel spul heb ik nog, niet verwacht

                              Comment

                              Working...
                              X