Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 161
  1. #61
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Het is dat er een prijskaartje van 140 euro aan hangt. Wat dus betekend dat die ongeveer 35 euro per stuk is. Wat meeste cakes anno 2014 wel kosten, maar dan met veel kleinere effecten. Nadeel is alleen dat je direct de hele box moet kopen, waardoor die dus zo peperduur lijkt.

    Normaliter als ik zo'n cake zie zal ik niet eens naar het filmpje kijken. Maar me nieuwsgierigheid was gewekt omdat ik Zwarte cross bij naam ken (helaas nooit echt meegemaakt). Dus er vanuit ging dat het wel "cool" moest zijn. En als het filmpje klopt, mijn god laat dit filmpje kloppen. Dan, ja zelfs met mijn budget, kan ik hem echt niet laten liggen. Als die nog te koop is zodra ik kan gaan bestellen bestel ik hem direct. Want ik wil hem echt hebben. Wat een enorme effecten:O En die kleur blauw, mijn favoriete kleur, is zo goed duidelijk in die eerste cake, WOW:O Maar goed eerst zien dan geloven.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  2. #62
    VWC-Lid Michiel94's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2013
    Berichten
    1.463
    Thanks
    57
    182 waarderingen in 60 posts
    Ik heb precies hetzelfde. Het voelt als een enorme hap uit je budget, terwijl de prijs per cake eigenlijk vrij normaal is. Maar had anders 4 losse cakes gekocht die samen ook ongeveer 140 euro kosten. Ben echter erg enthousiast over deze box, ziet er op film zeer nice uit! Hoop dan ook dat ie nog beschikbaar is als ik ga bestellen.

  3. #63
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Verkrijgbaarheid is een stuk beter geworden sinds ie sinds gisteren online staat.
    Ik kon hem zelfs bestellen bij het verkooppunt in het dorp waar ik werk.

    Klinkt wel raar trouwens Zena Kerkdriel, maar ik pik hem om de 29ste op voordat ik naar mijn werk doorrij.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 juli 2007
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    92
    Thanks
    8
    118 waarderingen in 37 posts
    Vergeet niet dat je het over een box hebt die alleen uit 30 mm tubes bestaat en waar veel aandacht aan is besteed en dan praat ik niet alleen over de effecten maar ook over een stuk veiligheid.

    Een beetje goeie single shot kost al snel ergens tussen de 5 tot 10 euro.
    Dus de prijs voor deze box vindt ik nog wel mee vallen.


    webshop is open.

    www.harrieboem.nl

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht

    En die kleur blauw, mijn favoriete kleur, is zo goed duidelijk in die eerste cake, WOW:O Maar goed eerst zien dan geloven.
    Ik ben bang dat je dit niet zo in de straat zult zien. Ik vermoed dat het met de instellingen van de camera te maken heeft. Ik heb het nog nooit zo sterk gezien in het echt en ik vraag me dan ook af of dit gehaald gaat worden.
    Mocht het inderdaad zo presteren dan hebben ze inderdaad een erg goede cakebox neergezet.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nogmaals, verkopen ze deze ook in Olen?

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Dikke cakebox met een lekker tempo en effecten om te smullen! Alleen hoefde er van mij geen crackling in de laatste salvo's. Ben benieuwd hoe deze in de straat zal presteren.
    Laatst gewijzigd door robinhood; 23 november 2014 om 12:49

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    ik ben ook erg enthousiast geworden door deze box.
    Ik zie trouwens dat ie in bijna elke zena shop verkocht word goed punt wat mij betreft

  9. #69
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Gisteren gezien bij demo in Milheeze. Mooie rustige cake. Zit kwalitatief goed in elkaar. Kon me alleen niet de 'WOW' factor geven.

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  10. Deze 3 gebruikers waarderen chrissie81 voor het bericht:


  11. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
    Gisteren gezien bij demo in Milheeze. Mooie rustige cake. Zit kwalitatief goed in elkaar. Kon me alleen niet de 'WOW' factor geven.

    Zena vind ik kwa vuurwerk wel heel betrouwbaar. Wat ze op de China filmpjes laten zien is ook vaak het daadwerkelijke eindresultaat, zo ook met deze box.

    Op de demo van Ano presteerde deze box uitermate goed en staat die dan ook hoog op m'n lijstje. Zelf kreeg ik er nou ook geen 'WOW' gevoel bij maar je moet er ook wel rekening mee houden dat je nu van een afstand van 60 meter of meer stond te kijken, en op de 31e is dat wel een heel ander verhaal :P Verder is dit een mooie rustige box met veel diversiteit, harde burst en grote boeketten. De prijs van 140 euro vind ik daarmee niet bijzonder hoog.

  12. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  13. #71
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    '
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
    Zena vind ik kwa vuurwerk wel heel betrouwbaar. Wat ze op de China filmpjes laten zien is ook vaak het daadwerkelijke eindresultaat, zo ook met deze box.

    Op de demo van Ano presteerde deze box uitermate goed en staat die dan ook hoog op m'n lijstje. Zelf kreeg ik er nou ook geen 'WOW' gevoel bij maar je moet er ook wel rekening mee houden dat je nu van een afstand van 60 meter of meer stond te kijken, en op de 31e is dat wel een heel ander verhaal :P Verder is dit een mooie rustige box met veel diversiteit, harde burst en grote boeketten. De prijs van 140 euro vind ik daarmee niet bijzonder hoog.
    Daar mag zena ook wel echt een compliment krijgen, hun China filmpjes lijken zeer goed op wat er uiteindelijk in de straat staat.

    Deze box ziet er ook echt goed uit! Ben ook benieuwd hoe de original boxen het gedaan hebben.

  14. #72
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
    Zena vind ik kwa vuurwerk wel heel betrouwbaar. Wat ze op de China filmpjes laten zien is ook vaak het daadwerkelijke eindresultaat, zo ook met deze box.

    Op de demo van Ano presteerde deze box uitermate goed en staat die dan ook hoog op m'n lijstje. Zelf kreeg ik er nou ook geen 'WOW' gevoel bij maar je moet er ook wel rekening mee houden dat je nu van een afstand van 60 meter of meer stond te kijken, en op de 31e is dat wel een heel ander verhaal :P Verder is dit een mooie rustige box met veel diversiteit, harde burst en grote boeketten. De prijs van 140 euro vind ik daarmee niet bijzonder hoog.
    Goed verwoord ja. Inderdaad, ik stond nu wel op 100 meter afstand denk ik.. Toch kwamen de Zena cakes nog erg goed over!
    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  15. #73
    VWC-Lid Michiel94's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2013
    Berichten
    1.463
    Thanks
    57
    182 waarderingen in 60 posts
    Mooie box! Vooral de eerste cake spreekt mij aan door die heldere blauwe kleuren. Had eigenlijk net een lijstje gemaakt met de original's VIP box+ zena triumph, maar qua prijs verschilt dat niet echt met deze...wat raden jullie aan?

  16. #74
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Erg mooie bak alleen had het tempo wel een tikkeltje hoger gemogen.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  17. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Filmpje van vuurwerkbieb:

  18. Deze 3 gebruikers waarderen robinhood voor het bericht:


Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •