Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tante Rikie's Kruittuintje

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Kijk, dat hierboven hoor ik graag want dit is toch wel een prachtcombi aan effecten hoor. €200 is natuurlijk te veel, maar 2kg kruit van deze effectkwaliteit is voor €120 niet gek, me dunkt. Ik hoop dat het overschot hiervan bij de dealers en/of in de webshop opduikt, even in de gaten houden.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Kijk, dat hierboven hoor ik graag want dit is toch wel een prachtcombi aan effecten hoor. €200 is natuurlijk te veel, maar 2kg kruit van deze effectkwaliteit is voor €120 niet gek, me dunkt. Ik hoop dat het overschot hiervan bij de dealers en/of in de webshop opduikt, even in de gaten houden.
      Op de zena trophy hoorde ik bij de aanbiedingen tent als iets van "Dat er nog wat zou komen omtrent deze cake". Hoe en wat werd mij niet duidelijk, mischien dat er al iets teveel werd gezegd of dat het nog geen zekerheidje is ?

      Comment


        #33
        er werd ook aangegeven dat de effecten in de original brutal box vrijwel identiek waren
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          ook hoorde ik dat er nog een aantal andere partijen producten waren aangekocht die de komende weken deels op de site online komen
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            zo'n cake zie je niet elke dag

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
              er werd ook aangegeven dat de effecten in de original brutal box vrijwel identiek waren
              Dan werd er gekletst of wist die persoon totaal niet van de effecten. Vergelijk film van dit product maar even met deze van de Brutal Box...

              Te bestellen in de Zena vuurwerk webshop: https://www.zenavuurwerk.nl/original-fireworks/orginal%27s-brutal-box.htmlOriginal's Brutal Box 1546 - 4 x 19 schot...


              en tel de overeenkomsten...

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                er werd ook aangegeven dat de effecten in de original brutal box vrijwel identiek waren


                Zie de verschillen.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #38
                  Of die persoon was die dag behoorlijk gePAXed.

                  Comment


                    #39
                    Inmiddels ook te krijgen via de Zena site zelf: https://www.zenavuurwerk.nl/aanbiedi...ittuintje.html
                    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                      Inmiddels ook te krijgen via de Zena site zelf: https://www.zenavuurwerk.nl/aanbiedi...ittuintje.html
                      Pagina bestaat niet?

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Firan Bekijk bericht
                        Pagina bestaat niet?
                        hmmm, misschien uitverkocht?
                        poosje geleden deed hij het nog
                        Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                        Comment


                          #42
                          Zijn wellicht bezig met een update. Vandaag stond de Zena Event Box ( 4x25 schoten) ook online, maar deze is nu ook verdwenen.

                          Comment


                            #43
                            Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de Zwarte Croos Box een special is en niet overal te verkrijgen zal zijn. Daarom is deze waarschijnlijk als algemeen artikel van de algemene ZENA Webshop gehaald en zal alleen bij die winkels zichtbaar zijn die deze box uitleveren. Datzelfde geldt voor de Event Box.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #44
                              Weet iemand een winkel waar die Zwarte cross box te koop is?
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                                Weet iemand een winkel waar die Zwarte cross box te koop is?
                                Vuurwerk leerdam gaat dit jaar zena opnemen
                                In de collectie.
                                Dat is in de buurt.
                                Er komen ongeveer 35 items van zena
                                Of daar de zwarte cross box bij zit weet ik
                                Nog niet.
                                Even een mail sturen dan kan het vast wel
                                Geregeld worden.

                                Comment

                                Working...
                                X