Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tante Rikie's Kruittuintje

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Harrieboem Bekijk bericht
    Waarom had je lesli verwacht?
    Ik denk:

    Lesli = Lichtenvoorde = Achterhoek = Zwarte Cross...
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      Dus eigenlijk is dit de Harrie-Boem-box ?
      Zonder gekheid, mooie box dit...het is dat ik niet op de zwarte cross ben, anders had ik hem direct besteld...want de prijs zal denk ik wel prima zijn :thumbsup

      Oorspronkelijk geplaatst door Harrieboem Bekijk bericht
      Waarom had je lesli verwacht?
      Het is mijn idee, en aangezien ik een vuurwerkvisie fan ben en dit ook verkoop in mijn winkel heb ik hem laten ontwikkelen door vuurwerkvisie.
      Dan weet ik zeker dat de kwaliteit goed is en de prijs ook.
      Verder verzorg ik al meer dan 10 jaar de vuurwerkshows op de zwarte cross.
      Dus al met al is dit de logica.

      Het betreft een box met 30 mm tubes.

      Groet ,
      harrieboem
      www.harrieboem.nl

      Comment


        #18
        Moet je ter plekke betalen? Kan er gepind worden? Misschien iets meer duidelijkheid hier over.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-freak Bekijk bericht
          Moet je ter plekke betalen? Kan er gepind worden? Misschien iets meer duidelijkheid hier over.
          ik denk dat je hiervoor het beste de website van de zwarte cross in de gaten kan houden, zij zullen het t.z.t wel bekend maken.

          tevens kun je bij de merchendise met de pin en met contant geld betalen. je kunt niet met muntjes betalen.

          Comment


            #20
            Dit is een hele mooie box, zitten mooie effecten in. Maar ik ga niet helemaal naar de Zwarte Cross toe om deze box te kopen, tis te hopen dat een zelfde soort box aan het einde van het jaar gewoon in de winkel te koop is.

            Comment


              #21
              Ben ook erg gecharmeerd van m.n. de 1e cake, maar ga niet naar de zwarte cross.
              Beetje jammer dus dat een mooi stukje vuurwerk dan alleen daar te krijgen is.

              Hopelijk komt deze aan het einde van het jaar voor de #ikganietnaardezwartecrossmaarbenwelfanvandezecake freaks uit!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-freak Bekijk bericht
                Moet je ter plekke betalen? Kan er gepind worden? Misschien iets meer duidelijkheid hier over.
                Het antwoord : Ja en Ja.

                Comment


                  #23
                  Als er veel vraag na is zal hij wel uitkomen met een ander label erom geplakt,lijkt mij.Zijn ze toch goed in in vuurwerkland labeltjes plakken. En dan de prijs omhoog gooien.
                  Dus dat zal met deze ook wel gebeuren,(vermoedt ik)

                  Comment


                    #24
                    Hij was op de zwarte cross te koop, voor €120 en afgeprijsd van €200,-

                    Ik heb hem zelf niet gekocht, hij werd naar mijn idee ook tijdens de show geschoten en toen maakte hij (als het hem is) niet echt indruk op mij.

                    Sowieso, zou ik nooit een cake van €120 kopen hoe mooi hij ook is.

                    Comment


                      #25
                      100 shots voor €200,-? Ehm, afgeprijsd voor €120. €120 zou meer de normale prijs zijn... En dan met een korting zou ik hem kopen, voor €120 zou ik hem alsnog links laten liggen...

                      Comment


                        #26
                        Heb de Zena-stand ook nog gezien. Ben snel doorgelopen toen ik de prijzen zag staan op de poster. Voordat ik zulke bedragen ga uit geven, wil ik zoiets eerst een keer gezien hebben op een demo.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                          Ik denk:

                          Lesli = Lichtenvoorde = Achterhoek = Zwarte Cross...
                          Juist hem.
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            #28
                            Vorig jaar aardig mooie cakeboxen gezien van Zena, maar dat hele van/voor verhaal begint een beetje overdreven te worden, een 100-s blokje voor 200,- is natuurlijk helemaal koekoek. Ook voor 120,- moet ik toch eens goed nadenken en wil ik hem eerst wel eens live zien.
                            Jammer van deze marketing strategie, Zena dit hebben jullie niet nodig!

                            Comment


                              #29
                              Aan de ene kant geef ik jullie gelijk, maar toch....hoe geniaal is deze marketingactie niet?
                              Denk dat de box genoeg besteld is hoor en dat ie straks tijdens de verkoopdagen ook wel verkrijgbaar zal zijn....

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                                Aan de ene kant geef ik jullie gelijk, maar toch....hoe geniaal is deze marketingactie niet?
                                Denk dat de box genoeg besteld is hoor en dat ie straks tijdens de verkoopdagen ook wel verkrijgbaar zal zijn....
                                Ik ben er zondag aan het einde einde van de dag ook nog even langs geweest. Ik begreep van de verkoper dat er weinig verkocht waren afgelopen weekend. Hij verwachtte daarom ook dat ze wel in de normale verkoopdagen terecht zouden komen.

                                Comment

                                Working...
                                X