Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turbo Salut Rakete

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door chinathunder Bekijk bericht
    Heeft iemand in Duitsland een adres? Ik kan ze namelijk niet vinden in de reguliere folders
    Toschpyro in Osnabruck. Ik denk niet dat je deze gaat vinden in de discounters.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #17
      Hierbij nog een video van onze kant van deze leuke schattige raketjes! lekkere gil welke overgaat in knal! BAM!



      Groettekes
      YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
        Toschpyro in Osnabruck. Ik denk niet dat je deze gaat vinden in de discounters.
        Thx Reverser, echter zijn ze uitverkocht. Misschien voor volgend jaar. Blijft toch een stukje nostalgie

        Comment


          #19
          Leuke raket. Kun je goed zien wat er mogelijk is met 8 gram. (ook in cake dus)
          Is niet uitverkocht, maar is alleen te verkrijgen bij Toschpyro Osnabruck tijdens de losse verkoop.

          Comment


            #20
            Deze dingen waren mij nooit opgevallen(god mag weten waarom?)ik dan ook wat yt filmpjes bekeken wat zijn die dingen lekker zeg maarrrrr ik hoor de mensen er toch weinig over vallen ze in het echt toch tegen of??.ik zag ze bij de aanbiedingen op de loots site ze lijken mij de moeite waard.

            Comment


              #21
              Zo zeg, die klinken als de jaren 90...gaaf zeg...absoluut de moeite waard...had ze indertijd bij Bex vandaan....
              heb er nog 1 thuis uit de oude goede tijd....voor het archief...

              Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
              Deze dingen waren mij nooit opgevallen(god mag weten waarom?)ik dan ook wat yt filmpjes bekeken wat zijn die dingen lekker zeg maarrrrr ik hoor de mensen er toch weinig over vallen ze in het echt toch tegen of??.ik zag ze bij de aanbiedingen op de loots site ze lijken mij de moeite waard.

              Comment


                #22
                Ooh man die dingen had ik vroeger eens gehaald bij Alpeco.
                Toen stonden ze geadverteerd als mini lawinepijl.

                Dus ik geloofde dat ook gewoon,want ze zagen eruit als een kleine versie van de Signal Rakete A.

                Aangezien ik toen ook nog niet kon wachten met afsteken,dacht ik laat er 1 vanuit de achtertuin afsteken....

                Ik steek dat ding af,komt me daar toch een gil vanaf man man man,ik dacht rustig een klein knalpijltje de lucht in te schieten,maar zo wist iedereen meteen waar het vandaan kwam haha.
                Ik houd van oude vuurwerkjes

                Comment


                  #23
                  zijn echt felle dingen hoor, zowel gil als knal....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
                  Ooh man die dingen had ik vroeger eens gehaald bij Alpeco.
                  Toen stonden ze geadverteerd als mini lawinepijl.

                  Dus ik geloofde dat ook gewoon,want ze zagen eruit als een kleine versie van de Signal Rakete A.

                  Aangezien ik toen ook nog niet kon wachten met afsteken,dacht ik laat er 1 vanuit de achtertuin afsteken....

                  Ik steek dat ding af,komt me daar toch een gil vanaf man man man,ik dacht rustig een klein knalpijltje de lucht in te schieten,maar zo wist iedereen meteen waar het vandaan kwam haha.

                  Comment


                    #24
                    in belgië te koop, in duitsland te koop, waarom dan niet in nederland?
                    is gewoon een volgens de nl regels pijl.

                    Comment


                      #25
                      Nou das dus wel een kleine investering waard

                      Comment


                        #26
                        Is de grote broer hiervan nog in Belgie te verkrijgen?
                        of is dit de grootste knalpijl ?

                        Comment


                          #27
                          De Colour ring thunder pijl zou ik zelf als grote broer beschouwen..veel beter is er niet op knalgebied in Belgie.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                          Is de grote broer hiervan nog in Belgie te verkrijgen?
                          of is dit de grootste knalpijl ?

                          Comment


                            #28
                            Wat is een beetje redelijke prijs hiervoor, als ze echt zo goed zijn?
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                              Wat is een beetje redelijke prijs hiervoor, als ze echt zo goed zijn?
                              Dat is denk ik voor iedereen verschillend. Een echte pijlenfreak zal misschien bereid zijn meer te betalen. het is zoals je het zelf al zegt : wat is een redelijke prijs ( kijk naar prestaties van de pijl en hoe graag je ze wilt )
                              Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                              Comment


                                #30
                                In mijn ogen zou de prijs nagenoeg gelijk moeten zijn aan de WECO Tolle Lola. Er zit een stuk minder kruit in dus dat moet makkelijk kunnen. Rond de €2,50 á €3,-?

                                Comment

                                Working...
                                X