Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe steek jij je vuurwerk aan ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe steek jij je vuurwerk aan ?

    Al het Nederlandse consumentenvuurwerk is voorzien van een groen viscolont, maar hoe steek jij die aan ? Iedereen raad aan om dit met een aansteeklont te doen, maar een aansteker of sigaar gaat net zo makkelijk!
    Of toch de gasbrander/ windaansteker die de laatste jaren aan een opmars is begonnen en hoeveel verwacht jij er dan nodig te hebben voor al je vuurwerk ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Tot en met 3 jaar geleden stak ik mijn vuurwerk altijd aan met zo'n 1 euro kostende aansteker. Dat was toch niet de beste keuze. Immers elk jaar weer bleef er een pijnlijke plek achter na t afsteken van al dat vuurwerk door de vonken van de lont. Omdat ik dat zat werd besloot ik over te stappen naar wat anders. Eerst na zo'n lange gasaansteker, maar die dingen waren zeer onbetrouwbaar en snel op, dus werd t aansteeklonten. Dat is dan ook meestal wat ik overhoud, want sla meestal een hele voorraad in. Echter om die aansteeklonten te kunnen gebruiken moeten ze wel aangestoken zijn en dat is vooralsnog bijna onmogelijk. Binnen moet ik t altijd doen. Want buiten staat er gewoon altijd teveel wind. Maar als ze het eenmaal doen stook ik er wel een tijdje mee. Ik rook niet, kan ook niet tegen rook. Dus dat gaat nooit gebeuren. Mij paar trekt weleens een sigaar rond oud & nieuw om te stoken, maar meer ook niet.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Dit jaar een nieuwe poging met men nieuwe schiet systeem daarnaast fakkelen en klein spul met een gewone aansteker.
      Enjoy dont destroy i love fireworks

      Comment


        #4
        tot 2 jaar terug altijd met aansteeklonten, jaar geleden zo'n 2 euro gasbrandertje gekocht van dealextreme. denk dat de meeste mensen dat ding kennen) gister een honest 503 butane jet gekocht
        Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
          Tot en met 3 jaar geleden stak ik mijn vuurwerk altijd aan met zo'n 1 euro kostende aansteker. Dat was toch niet de beste keuze. Immers elk jaar weer bleef er een pijnlijke plek achter na t afsteken van al dat vuurwerk door de vonken van de lont. Omdat ik dat zat werd besloot ik over te stappen naar wat anders. Eerst na zo'n lange gasaansteker, maar die dingen waren zeer onbetrouwbaar en snel op, dus werd t aansteeklonten. Dat is dan ook meestal wat ik overhoud, want sla meestal een hele voorraad in. Echter om die aansteeklonten te kunnen gebruiken moeten ze wel aangestoken zijn en dat is vooralsnog bijna onmogelijk. Binnen moet ik t altijd doen. Want buiten staat er gewoon altijd teveel wind. Maar als ze het eenmaal doen stook ik er wel een tijdje mee. Ik rook niet, kan ook niet tegen rook. Dus dat gaat nooit gebeuren. Mij paar trekt weleens een sigaar rond oud & nieuw om te stoken, maar meer ook niet.
          Misschien een goede aansteker iets voor je?

          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #6
            torch, fakkelen, schietcomputer.

            Comment


              #7
              Met een aansteeklont

              Comment


                #8
                aansteeklont, en gasbrander
                December elk jaar,komt het vuurwerk er weer aan!

                Comment


                  #9
                  503 Torch en deels elektrisch.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                    Misschien een goede aansteker iets voor je?

                    http://vuurwerkcrewshop.nl/veilig-vu...pyrotorch.html

                    Als ik deze nu bestel, is hij dan morgen voor 18:00 binnen?
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      #11
                      Creme Brulee brander. Ideaal!
                      Er gaat niets boven....

                      Comment


                        #12
                        Aansteeklont en aansteker

                        Comment


                          #13
                          gasbrander en peuk

                          Comment


                            #14
                            Aansteeklonten en gasbrander

                            Comment


                              #15
                              creme brulee brander van de blokker en aansteeklonten

                              Comment

                              Working...
                              X