Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Massive

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wow 'massive' boeketten Zeker kopen
    [B]Aftellen naar 31 december!!![/B]

    Comment


      #32
      Eigenlijk zijn dit gewoon de eerste boeketten uit de Zena Triumph, en die waren geweldig!

      Comment


        #33
        Ik ben toch zwaar aan het overwegen om deze brute cake 4 x te bestellen om zelf een blokje te maken.
        Op een niet nader te noemen manier ervoor zorgen dat de 4 eindsalvos zich op magische wijze verplaatsen naar de laatste 20 schoten van het zelffabrikaat en je hebt het beste blokje van nl omgetoverd in de beste cakebox van nl

        Ook zie ik er potentie in voor zena om hier volgend jaar een 25 schots waaier van op de markt te brengen.
        Lijkt me fenomenaal om een spreidwijdte van 40 meter met blinkers vol te hebben.
        Even a broken clock is right twice a day.

        Comment


          #34
          één van de mooiste cakes die ik dit jaar voorbij heb zien komen! Zit te denken om een karton aan te schaffen.

          Comment


            #35
            Mijn film geschoten op de Zena Trophy

            Comment


              #36
              SOW ! Wat een heldere blinkers zeg! Volle grote boeketten! Goeie cake dacht ik zo!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                Ik ben toch zwaar aan het overwegen om deze brute cake 4 x te bestellen om zelf een blokje te maken.
                Op een niet nader te noemen manier ervoor zorgen dat de 4 eindsalvos zich op magische wijze verplaatsen naar de laatste 20 schoten van het zelffabrikaat en je hebt het beste blokje van nl omgetoverd in de beste cakebox van nl

                Ook zie ik er potentie in voor zena om hier volgend jaar een 25 schots waaier van op de markt te brengen.
                Lijkt me fenomenaal om een spreidwijdte van 40 meter met blinkers vol te hebben.
                Een waaier lijkt me echt geweldig!

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                  Een waaier lijkt me echt geweldig!
                  En dan het liefst z shape de 1ste 3 rijen.
                  Dan een hele snelle z shape en dan een W shape in 1 keer
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    #39
                    Blijf het een super mooie cake vinden op de filmpjes, misschien nog maar 1 bestellen!

                    Comment


                      #40
                      Ben eigenlijk nog wel benieuwd naar een demo filmpje van een tegelijk. Maar hij staat op mijn lijstje !

                      Comment


                        #41
                        Deze pot ziet er erg goed uit. Wordt deze nog ergens op een demo geschoten voor de jaarwisseling?

                        Comment


                          #42
                          mischien vanaaf zena delft als het door gaat de demo.
                          Vorig jaar werden de nieuwe burnit producten geschoten.
                          Dus denk hoop dit jaar deze ook.

                          Comment


                            #43
                            Wat mij betreft één van de beste nieuwkomers dit jaar,wat een heerlijke bak en een mooie prijs. Volgende week aanschouwen op de show van Huisman Vuurwerk.

                            Comment


                              #44
                              Staat ook op mijn lijst! Goed filmpje, wat mij betreft kan dit geen miskoop zijn. Verslag (en hopelijk filmpje) volgen.
                              Er gaat niets boven de 31ste..

                              Comment


                                #45
                                4x besteld. Samen schieten met Its mine.

                                Comment

                                Working...
                                X