Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Massive

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nu voor de zoveelste keer de Massive gehad afgelopen jaarwisseling en het blijft een topper. Super mooie, grote en volle boeketten met een goeie burst. Qua stijghoogte ging hij bij ons gewoon goed. Niet te hoog en niet te laag.

    Comment


      Als deze een reserve lont heeft kun je deze cake mooi verbinden aan de Colorful City van Pangu! Lijkt me een waar multicolor spektakel! Dat ga ik dit jaar maar is proberen..

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
        Als deze een reserve lont heeft kun je deze cake mooi verbinden aan de Colorful City van Pangu! Lijkt me een waar multicolor spektakel! Dat ga ik dit jaar maar is proberen..
        De Massive heeft geen reservelont.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Buiten dat vind ik de combinatie erg zonde. Ondanks dat het beide mooie kleurrijke cakes zijn, passen ze niet bij elkaar. Dan kan je beter meerdere Massives aan elkaar verbinden! ( Scheurtje in het label maken en het hoofdlont met het lont van de laatste tubes verbinden )

          Comment


            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              mooie cake

              Comment


                Deze staat ook weer op men lijstje . Vorig jaar 2 x gehad . Dit jaar ga ik er zeker een karton van kopen . Mooi projectje van maken . Mooie grote boeketten en een hele fijne burst. Al met al een cake dit elk jaar terug komt. En hij is ook niet zo heel prijzig als je ze koopt in de voorverkoop waar dan ook.

                Comment


                  Hij deed het weer erg goed gisteren;

                  Comment


                    Ga hier toch ook maar een karton van bestellen zijn mooie potjess

                    Comment


                      Deze vanavond gezien bij de Rowy demo. Wat een enorme tegenvaller. Lijkt voor geen meter meer op de topcake van 2 jaar geleden.

                      Comment


                        Da's mooi kilo utrecht tango dan. Misschien heb ik geluk en krijg ik de batch van 2016.

                        Comment


                          Heeft iemand een filmpje?

                          Comment


                            Deze viel inderdaad erg tegen vanavond bij de rowy demo! zonde.
                            075 zaantjee

                            Comment


                              Ook in Lopik viel deze erg tegen helaas. De distraction van vuurwerktotaal was dan wel weer prachtig!

                              Comment


                                Kansloos ding vanavond. Eerste keer live gezien, vond er werkelijk geen rest aan..

                                Comment

                                Working...
                                X