Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    [Verslag] Bezoek Royal Fireworks - 11 maart 2014

    Op 11 maart zijn wij richting het oosten gereden om de Vuurwerkcrew-trofee voor het Beste Product 2013 uit te reiken, deze is gewonnen door Royal Fireworks met de Golden Power!

    Bastiaan en ik werden hartelijk ontvangen door Jozef en zijn vrouw in het kantoor waar momenteel flink werd verbouwd. Allereerst hebben wij natuurlijk de trofee uitgereikt en deze werd vol trots aangenomen, een groot compliment voor het harde werken en daarom ook een bedankje aan de leden van Vuurwerkcrew.nl voor het stemmen!



    Royal Fireworks 2013
    Royal kende een goed jaar in 2013 ondanks de diverse afgekeurde artikelen en de producten die niet op tijd binnen zijn gekomen. Ze hebben een uitbreiding in het aantal verkooppunten kunnen realiseren en de producten zijn over het algemeen erg goed ontvangen, dit blijkt ook uit de poll op Vuurwerkcrew, zowel plek 1 (Golden Power) als plek 2 (New Moon) werd ingenomen door Royal.

    De afgekeurde artikelen mogen helaas niet meer verkocht worden, voor het nieuwe jaar zal worden gekeken of deze opnieuw in productie zullen worden genomen.

    Ook waren er wat reacties op de Golden Power dat er verschillende versies waren. Dit heeft te maken met het feit dat de totale productie in twee batches is gemaakt, bij de tweede batch heeft de Chinees bij 1 cake de interpretatie van het effect verkeerd begrepen. Dit was wel een goedgekeurde cake, maar deze was dus niet gekozen voor de cakebox, die is er per ongeluk toch in gekomen.


    Royal Fireworks 2014
    Ze zijn alweer vroeg op reis gegaan naar China, in principe is het al bekend wat ze dit jaar willen gaan doen, er zal nu nog een selectie moeten plaatsvinden. Wat er dit jaar uit zal gaan, is nog niet volledig vastgesteld, hiervan zullen we later een overzicht ontvangen.

    Om toch minder kans te lopen op een te late levering, zullen ze proberen alles nog eerder te verschepen, je hebt het echter niet volledig in de hand. Een deel van de producten die vorig jaar niet zijn gekomen, komen dit jaar alsnog. De items die niet komen zullen in China verkocht worden. Royal wil zich nog meer gaan richten op producten met een hogere kwaliteit.

    Nieuwe producten 2014

    In alle lijnen zal vernieuwing komen, de verdeling wordt pas later bepaald. Iets geheel nieuws is dat Royal dit jaar ook vuurpijlen zal importeren, twee pakketten; een pakket met 10 stuks tot 25 gram kuitinhoud en een pakket van 5 pijlen met 30 - 40 gram kruitinhoud.
    Daarnaast komen ze naar verwachting met 10 nieuwe losse cakes, enkele cakeboxen en een assortiment. Van die losse cakes zullen worden uitgevoerd in allerlei hoedanigheden; I-, Z-, Fan- en W-shapes.

    Vragen van leden
    De meeste vragen zijn hierboven al behandeld, maar er stonden er nog een paar open:

    Komen er nieuwe daylight producten?
    Nee, naast de Royal Thunder Smoke komt er geen ander daylight vuurwerk. De reacties over productiefouten van de Royal Thunder Smoke worden meegenomen in de nieuwe productie, zelf hebben ze van winkeliers geen klachten erover terug gekregen, mogelijk betrof het een beperkte lichting.

    Zouden jullie niet eens een keer een fluitpijl op de markt kunnen brengen die echt goed is. Dus met misschien wel 40 gram kruit die echt super lang door fluit. Zit hier al zolang op te wachten en ik denk met mij veel meer mensen.
    Deze komt er niet, enkel pijlenpakketten komen er dit jaar bij.

    De Fire Emblem vond ik op de winkeliers demonstratie in 2013 erg matig presteren. De zilveren draaistaart was wel erg goed, maar het boeket liet flink te wensen over. Naar mijn mening zou er minder burst in mogen en meer sterren voor een mooi boeket. Is Royal van plan om dit product aan te passen, in welke zin dan ook?
    Het "Rotation tail" effect is een effect wat moeilijk te controleren is. Ze zullen in de nieuwste productie hier op letten.

    ik had een keer begrepen dat de hot chains er uit gaat klopt dat
    en kommen er nog ander waaiers die per stuk te koop zijn
    Dit klopt, de Hot Chains is een cake die eruit gaat, maar er komen ook waaiers voor terug.

    Zou het mogelijk zijn om de cake a van de golden power op de markt te brengen als een losse cake?
    Royal zal die cake niet los uitbrengen of verkopen, uiteraard zijn de winkeliers er zelf wel vrij in om ze los te verkopen.


    Wij willen Royal Fireworks bedanken voor het gezellige gesprek en kijken uit naar ons volgende bezoek waarbij we meer gedetailleerde informatie zullen verkrijgen over de nieuwe producten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 22 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Bedankt voor het mooie heldere verslag.
    Zeer benieuwd met wat Royal dit jaar gaat komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ha eindelijk weer wat nieuws van Royal En super verslag Mike! En ook zeker benieuwd,maar zal wel weer super zijn.
    Light some fireworks, and see who answers.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen skyrider voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Mooi leesbaar en duidelijk verslag.
    Leest ook weer erg fijn weg.
    Ben erg benieuwd na de pijlen aangezien ik wel van pijlen hou.
    Kom maar op Royal.

  8. #5
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Leuk verslag ben ook zeker weer benieuwd naar de boxen!!En de pijlen ben ik ook zeer benieuwd naar maar royal kennende komt dat zeker goed....

  9. #6
    VWC-Lid bassiefirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Berichten
    1.035
    Thanks
    880
    988 waarderingen in 374 posts
    Bedankt voor het verslag! En inderdaad Royal kennende zullen ze weer met spraakmakende producten komen, ben heel erg benieuwd.

  10. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    mooi verslag, en ook ik ben benieuwd wat ze dit jaar op de markt brengen
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  11. #8
    VWC-Lid smeinkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    239
    Thanks
    159
    227 waarderingen in 123 posts
    Het is weer een lekker verslag geworden.

    Ik vind het importeursverslagen leuk om te lezen en het brengt je al snel weer in vuurwerkstemming!

    Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe cakeboxen en naar de pijlenpaketten!
    Nog even afwachten..................

  12. #9
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Pijlen van Royal? Leuk, daar verwacht ik wel kwaliteit van.

  13. #10
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    751
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    toch vind ik het jammer dat de Hot Chains er uit gaat maar ik kijk ook weer uit naar al het nieuws wat er aan komt kom maar op met al de filmpjes ik heb er al weer zin in

  14. Deze gebruiker waardeert wesley.s voor het bericht:


  15. #11
    VWC-Lid MOH1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Locatie
    nieuwegein/utrecht
    Berichten
    448
    Thanks
    5.389
    219 waarderingen in 171 posts
    leuk verslag jammer dat aantal eruit gaan maar komen wel mooie voor terug is toch goed nieuws.
    royal thundersmoke moet wat langer en voller smoke zijn vind ik en wat doen aan te late kant knal.

    graag wil ik wat horen van garden of eden vind ik de beste blok/cakes. new moon fanatische collectie
    golden power moet gewoon goud zijn niet met kleuren en crackling daarom vond ik het niet mooi ondanks zijn eerste demo dat ik hem gezien had

    celbration vond ik erg mooi daar moet meer van komen net zoals garden of eden

    en 100 schots knalcakes van royaal wil ik meer zien mag ook met thundersmoke

    verder vind ik dat royaal de beste importeur is

  16. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Mooie update vanuit royal fireworks, toch weer lekker als er al wat eerste informatie vroeg in het jaar komt.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •