Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadeau Marijn 3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Deze is leuk zeg!! Hierboven zie ik dat ik deze dus al een keertje live heb gezien bij de demo van kanonslag. toen vond ik deze al geweldig.

    Comment


      #77
      Blijft een geweldige cake dit natuurlijk, dikke fluiters naar salute's.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #78
        Zo deze is geil. Zeer benieuwd naar de vraagprijs.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #79
          deze dit jaar voor het eerst gehad, wat een prachtding met zeer hoge wow factor

          Comment


            #80
            Deze dit jaar 2 maal gehad, beiden schoten zoals bedoeld in 1 keer leeg. De salutes die er in hoorden te zitten kwamen niet zo duidelijk over, maar spectaculair was het zeker!
            There is no such thing as enough fireworks.

            Comment


              #81
              Ik heb hem gebruikt als finale in mijn doorlont project dit jaar. Wat een heftige bak zeg. Ramt alles er lekker in één keer uit en was na al het geweld van mijn project echt een top einde (beetje jammer alleen dat de fluitblokken nog even doorgingen ). Voor volgend jaar staat deze weer hoog op het verlanglijstje, hopelijk tegen dezelfde prijs als afgelopen jaar. Hoge wow factor en gegarandeerd reacties van je toeschouwers!

              Comment


                #82
                De knallen zijn niet heel erg hard te noemen inderdaad, maar toch wel een erg vermakelijke bak!

                Comment


                  #83
                  Via vuurwerkplanet bestellen bij vuurwerkzoetermeer/Herwijnen en hij kost maat €17,50
                  Das toch wel een lekker lokkertje

                  Comment


                    #84
                    Deze is nu voor €19,95 te bestellen bij de Kanonslag in Capelle a/d Ijssel. Dus voor de gene die deze graag willen inslaan, hier is je kans!

                    Comment


                      #85
                      Weet iemand of deze dit jaar nog ergens aangeboden wordt / nog in de collectie zit? Lijkt me een gave opening van mn show!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Weet iemand of deze dit jaar nog ergens aangeboden wordt / nog in de collectie zit? Lijkt me een gave opening van mn show!
                        Bij Vuurwerkbunker

                        Comment


                          #87
                          Had deze vorig jaar. Iedereen schrok zich de pleuris

                          Comment


                            #88
                            Vandaag nog eentje gescoord voor 2 tientjes, thuis pas gekeken wat voor cake het eigenlijk was. Unieke bak! Morgen misschien nog een paar inslaan

                            Comment


                              #89
                              Ik heb deze meermalen mogen schieten. Kort maar krachtig. Hij geeft die paar seconden een hoop spektakel. Ik blijf dit een hele gave cake vinden.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
                                Ik heb deze meermalen mogen schieten. Kort maar krachtig. Hij geeft die paar seconden een hoop spektakel. Ik blijf dit een hele gave cake vinden.

                                Blijft een geniale cake inderdaad.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X