Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadeau Marijn 3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Was idd de topper van de avond.
    Adv verkoopprijs is er niet daar het een gratis artikel betreft.
    Zullen vele flink van balen.
    Weet wel dat er 4 van deze toppers er in een VE zitten.
    En of ze eind dit jaar in me show zitten geen idee..........maar hoop het wel
    Marcel, jij weet ook wel dat elke cake een adviesverkoop prijs heeft. Vind het jammer dat ze deze niet in de losse verkoop hebben aangezien er genoeg winkels en klanten zijn die hem wel zouden willen denk ik.
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #62
      dat geld niet alleen voor kado 3

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
        Marcel, jij weet ook wel dat elke cake een adviesverkoop prijs heeft. Vind het jammer dat ze deze niet in de losse verkoop hebben aangezien er genoeg winkels en klanten zijn die hem wel zouden willen denk ik.
        Deze cakes hebben geen advies verkoop.
        Dit is echt een product bedoeld als weg geef artikel bij een bepaald bedrag.

        gr
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #64
          Als dat cake een verkoop adviesprijs zou hebben (maar dat heeft ie dus niet), dan zit je zeker aan 50 euro gelet op uitwerking, kruitinhoud en shape. Ik betwijfel of veel mensen dat voor die paar seconden overhebben. Maar door zo'n toffe cake als cadeau voor te schotelen, weet je zéker dat elke klant die hem gratis krijgt, er zeer van onder de indruk is! Het cadeau is dan geen pruttelpotje van een minuut waar die kerel die toch al 250 euro uitgeeft aan zijn collectie, geen trek in heeft.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #65
            Natuurlijk vind iedereen deze tof, maar ik denk dat iedereen hem laat staan als hij wel te koop zou zijn in de winkel. Wat Darksoul hierboven ook al zegt: Hij zal wel rond de 50 euro of meer moeten kosten. Wedden dat iedereen hem dan laat staan? Vaak zijn all at once-cakes te duur voor wat je krijgt, omdat het maar 1 seconde duurt. Ik vind het daarom juist een goede actie van Marijn om hem gratis te maken (boven de 250 euro dan...). Zo kan je hem toch afsteken met oud en nieuw en denkt er niemand: 'pppff... was dit nou 50 euro?'

            Comment


              #66
              Inmiddels is er een nieuwe film van Cadeau 3.
              Wat een rammer dit, zwaar genieten als je dit bij je bestelling krijgt.

              Comment


                #67
                Deze is echt geweldig, hopelijk blijven er wat over en zijn ze volgend jaar beschikbaar voor een leuk prijsje!

                Comment


                  #68
                  Geweldig ding!

                  Comment


                    #69
                    Echt een topper. WOW

                    Comment


                      #70
                      Wat een topper zeg! toch maar is opzoek gaan of ik deze kan bemachtigen!
                      075 zaantjee

                      Comment


                        #71
                        wow wow wow wat een topper, hier zou ik best wat centen voor over hebben.

                        Comment


                          #72
                          Mijn musthave van dit jaar, en wat een belevenis al was dat ook misschien omdat ik er door omstandigheden maar een paar meter vanaf stond Dik salvo, harde fluiters, prachtige mines en even een gevulde muur mét nog crackling en knal... Wat een ding man, wat een vuurwerkkunst, grandioos. Marijn laat met dit soort producten zien nog altijd baanbrekend en innovatief te durven zijn, en het beste uit die topfabriek te willen halen waar ze dit spul (en bv. Jaloers, ook zoiets) vandaan halen. Bedankt!

                          Comment


                            #73
                            Wat een gruwelijke bak is dit toch! Heerlijk, vol rammen, de buren dachten even dat er iets fout ging zo een geweld geeft dit ding! Als afsluiter van de nacht gebruikt, 3 stuks, zie de film (vanaf 1:55), enjoy!

                            Comment


                              #74
                              Er kwamen er vanavond in de finale van de demo van Kanonslag in Capelle ad IJssel 4 stuks voorbij. Heel toevallig filmde ik toevallig net dat stukje. Ze zitten tussen de meerdere Screws door:

                              Comment


                                #75
                                Deze is meegenomen naar het assortiment van Witte.

                                Wat een heerlijk bak!

                                Mobiel filmpje van gisteravond:

                                Het commentaar zegt genoeg denk ik
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X